Zavod Živim še ena žrtev levičarskih skrajnežev

22
1542

Zavod Živim je še ena žrtev levičarskih skrajnežev, ki v spregi z vladnim ozadjem po spletu preganjajo podjetja in organizacije, ki oglašujejo ali svoje storitve nudijo nazorsko napačnim organizacijam.

Ljubljanski potniški promet zunanje in delno tudi notranje površine na mestnih avtobusih namenja objavi komercialnih ekonomsko-propagandnih sporočil, kar gotovo prispeva k obvladovanju stroškov tega podjetja v lastni Mestne občine Ljubljana. Na tak način je očitno prišlo tudi do pogodbe z Zavodom Živim, kjer so prepoznali, da bi takšna promocija  storitev, ki jih zavod nudi svojim uporabnikom, gotovo privabila nove uporabnike ali vsaj opozorila potencialne uporabnike, da so jim tovrstne storitve, ki jih bodo morda nekoč potrebovali, na voljo tudi v Ljubljani.

Žal je do te poslovne odločitve, ki je pripeljala do pogodbenega razmerja med Zavodom Živim in LPP prišlo v “nepravem” času. Naj spomnimo na sporen poseg predsednika Vlade na področje medijske svobode, ki so ga nekatera podjetja hitro razumela, da se je potrebno izogibati poslovnim odnosom s podjetji in ustanovami v lasti fizičnih ali pravnih oseb, ki ne sodijo v oblastno politično orbito oziroma zastopajo ideje, s katerimi se aktualna oblast ne strinja. Ali pa se z njihovim delovanjem ne strinjajo politična ozadja, ki vzdržujejo pri življenju aktualno politično oblast.

Lov na čarovnice je polnem teku, trenutno na udaru Zavod Živim

Nad pozivom prvega ministra so bili navdušeni provladni mediji, saj si obetajo večji kos oglaševalske pogače. Navdušeni so bil tudi državljani, da imajo končno na oblasti človeka, ki udari po ”mizi in dela red”.

V resnici pa se je sprožil mehanizem “kuhane žabe”, ko bomo na koncu kuhani in pečeni pristali v diktaturi. In ko se nam bo  to zgodilo, se bodo, po že iz preteklosti poznanem scenariju, začeli polniti zapori in psihiatrične bolnišnice s političnimi zaporniki, saj v našem pravnem redu obstaja vrsta  predpisov, ki jih policijska država lahko zlorabi v odnosu do vseh, ki se s vzpostavitvijo diktature ne bodo sprijaznili. In jih bo k temu potrebno prosili z orodji policijske države. Da se ne bo dogagalo še kaj hujšega, saj na spletu že sedaj najdemo vrsto pozivov  k linču, cele grožnje s ponovnim polnjenem jam in brezen se nekaznovano omenjajo …

Levičarski aktivisti so sedaj dosegli odstranitev oglasa, ki promovira poslanstvo Zavoda Živim, z ljubljanskega mestnega avtobusa. Od LPP je Savič odstranitev zahteval, ker naj bi imel Zavod živim odklonilen odnos do splava, kar se Saviču zdi družbeno nesprejemljivo stališče. In je (so) uspel(i) …

Kako naprej: se bomo kuhali naprej ali …

Seveda se sprašujemo, kdo je ta famozni Domen Savič, ki naj bi bil v ozadju enostranske prekinitve poslovnega dogovora med Zavodom Živim in LPP. Naj spomnimo, nedolgo nazaj je omenjeni Savič, ki sebe imenuje Državljan D, vernike zmerjal s ”klerotalibani in krotami, ki mahajo s križem. Spomnimo pa naj vas tudi na njegovo reakcijo, ki se je zgodila pred nekaj dnevi, ko je stranko Socialnih demokratov, ker so na razpravo o sovražnem govoru povabili tudi dr. Žigo Turka, javno dobesedno poslal ”v k…”.

Po sedaj še nepreverjenih informacijah, naj podjetje LPP sploh ne bi obvestilo svoje pogodbene stranke Zavod Živim, da bo prekinilo s pogodbeno dogovorjenim oglaševanjem. Kar je seveda nekaj povsem nedopustnega v poslovnem svetu. Očitno je podjetje LPP podleglo pritisku radikalnih levih aktivistov in oglas tudi odstranilo. Še bolj očitno pa je, da je državljan D, kot se na socialnih omrežjih predstavlja Domen Savič, izpostava vladnega ozadja, ki pripravlja pogoje za vzpostavitev policijske diktature, sodnega preganjanja opozicije in zdravorazumske javnosti (kolikor jo spoh še je). Seveda državljan D in njegovi somišljeniki tega ne bi mogli početi brez soglasja ali celo naročila z vrha oblasti.

Torej: kako naprej?

22 KOMENTARJI

  1. Domen Savic je bolestno agresivna, skrajno netolerantna in nizkotna osebnost, kakrsnih bi se v normalni druzbi ljudje na siroko izogibali.

  2. Predlagam desnim medijem, da se ukvarjajo s takimi tipi, ne pa da dlakocepsko najedajo svoje lastne ljudi, v zadnjem casu npr. Milana Zvera.

  3. To je, se bojim, kar Zoki poklical na LPP. Od Domna je samo izvedel za ta “škandal”. In ker je LGBT prijazen, je seveda ta plakat sporen, ker mu manjkajo gay dojenčki.

  4. Tarnanje je popolnoma odveč. Predlagam, da vsi, ki jih ni zapustila zdrava pamet v svojem okolju z aktivnostmi predstavijo sodelavkam in sodelavcem kaj si o takih stvareh mislijo in jasno povedo, da je treba pomagati ne glede na barvo kože, vero in politično prepričanje.
    Res pa je, da sem opazil poniglavo delovanje “revčkov”, ki pravijo da so pošteni samo zato ker so verni pa ne upajo narediti nič in z dvigom roke potrjujejo besni levi drhali.
    Bes leve drhali se sprošča v majhnih okoljih do take mere da manjka samo še orožje pa bo “mali diktator” začel lomastiti. Prvi znak je bilo financiranje, drugi skupen napad z Golobičem na Pahorja, počakajmo kaj bo ta teden.
    Sicer pa še enkrat šleve, ki ne upajo jasno povedati kaj si mislijo so tisti ki so nam uničili državo Slovenijo.

  5. Tako je. Poskusimo se izobraževati in oblikovati modra stališča k aktualnim dogodkom, ki niso v skladu s svobodnim izražanjem oziroma s potezami za dobro prihodnost. Takšna stališča moramo aktivno zagovarjati v svoji okolici, na srečanjih vseh vrst, mirno tudi po sv. maši, namesto kritike pridige, ali najnovejše vremenske napovedi :o).
    Ne moremo vso vzgojo volivcev prepuščati strankam in kritizirati je, kako ne znajo nagovarjati volivcev. Vsakodnevno politično osveščanje ne sloni na strankah, ampak na sposobnih posameznikih, katerih glas seže dosti dalje kot “pobožne želje” medijev ali še tako dobri programi strank.

    • Ja, “modra” stališča slovenske zelene “pomladi” so uspešna že 26 let. Še malo je treba modrovati, pa bomo naslednje volitve pričakali z 20 poslanci.

  6. Nekaj mi pravi, da ne bomo videli ponovitve Montgomeryja 1955. Takrat namreč znamenita temnopolta potnica Rosa Parks ni hotela odstopiti svojega sedeža belcu, zato so jo skladno s takratno alabamsko zakonodajo vrgli iz busa in še obsodili na denarno kazen. To je bila tista kaplja čez rob, da so črnska aktivistična združenja izvedla množičen bojkot montgomeryjskega “LPP”. Temnopolti se niso hoteli več voziti z avtobusi tistega podjetja, raje so pešačili, temnopolti taksisti so istobarvnim strankam solidarno namesto tržne voznine zaračunavali ekvivalent avtobusne vozovnice, vzpostavilo se je tudi nekaj podobnega Uberju, kjer so tisti z avtomobili pobirali druge temnopolte potnike. In bojkot je na koncu celo uspel, saj je po pribl. letu dni vrhovno sodišče razveljavilo nekatere rasistične zakone.

    Je pa pomembna razlika tudi v tem, da je tisto avtobusno podjetje bilo privat firma, ki je delovala po “neoliberalnih” principih, torej je živelo izključno od prodanih vozovnic, medtem ko se socialističnemu kolhozu LPP lahko lepo je*e za izgubo, ki jo itak redno “subvencioniramo” davkolačevalci.

  7. Predlagam demokratičnim medijem, da nas sproti obveščajo, katera državna podjetja odpovedujejo oglaševanje v njih. Bomo demokratični državljani tudi ustrezno odreagirali. Zakaj pa bi morali biti pri GEN-I, ko pa je toliko drugih ponudnikov, zakaj bi morali biti pri Telekomu (no, pa ta resnici na ljubo še pridno oglaša v Novi24TV!), če lahko gremo na T-2, itd. Jaz v Lidlu ne kupujem več grškega jogurta, odkar so na pokrovu s slike odstranili krščanski križ.

    • Tako je. Se popolnoma strinjam. Tudi sam sem naredil enako. Razlika par EUR v tem primeru ne igra bistvene vloge. Svoboda namreč ni brezplačna.

  8. “Torej: kako naprej?”
    Smer zavoda Božji otroci. Le na neki podlagi se namreč lahko gradi, da ne gre energija v prazno.

  9. Ne vem, ali se sploh splača, jaz sem napisala protestno pismo v znak tega, kar se dogaja, poslala sem ga LPPju, predsedniku države, vsem parlamentarnim strankam, varuhinji človekovih pravic, nekaterim portalom itd.
    Ampak včasih res ne vem, ali pomaga, da takole pišemo in se izpostavljamo?

    • Spoštovana Barbara, prav ste storili. Vsak, ki na tak ali drugačen način izpostavi za prave vrednote, je vreden vsega spoštovanja.

  10. P.S. Svobodno podjetje se glede na pritisk trga odloča, kaj bo oglaševalo. Desničkoti pa v jok in na drevo. WEEE, oglaševati nas morate po DEKRETU.

    • Podjetja ljubljanskega holdinga, na katerimi roko drzi MOL in Jankovic osebno, so pa res vzorcen primer svobodnih podjetij, ja. Stavim, da je tudi vecina prebivalcev Severne Koreje prepricanih, da zivijo v najbolj svobodni drzavi sveta.

    • In ti se tu skoz predstavljaš kot neki verni katoličan, morda celo, ali kaj?! Katoličan, brez mnenja, samo s provokacijami, kar naprej.

    • g. Eržen, bi še razumel, če bi to takoj povedali. Da pa brez razloga prekinejo plačano storitev, je pa najmanj nekorektna podjetniška praksa. In ker je to javno podjetje, si takšnega izpada ne bi smelo privoščiti. Namreč plačujemo ga vsi. Ima namreč izgubo in se financira iz občinskega proračuna.
      No, naš odgovor bo, da ponudimo Zavodu živim brezplačno oglaševanje vsi tisti, ki imamo takšno možnost. g. Eržen, upam, da zato zdaj ne boste vi splezali na drevo 🙂

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite