Podrejanje samovolji (neizvoljenih) bruseljskih birokratov je nevarna reč

2

George Soros je s svojim škodljivim delovanjem, ki ga ne kaže podcenjevati, globalno nevaren, nevarna reč pa je tudi podrejanje manjših držav EU samovolji (neizvoljenih) bruseljskih birokratov. Zato je prav, da Slovenija dejavno sodeluje pri sklepanju evropskega dogovora ali kompromisa – kar je v bistvu predlagal Janša v svojem pismu evropskim voditeljem.

Kadar Janez Janša napiše malo daljše besedilo, običajno v Sloveniji pride do kravala. Tudi po njegovem pismu evropskim voditeljem je bilo tako. Ko je na njegovo pismo prišel pozitiven odgovor nemške kanclerke Angele Merkel, so se duhovi zgolj na videz nekoliko pomirili.

Ni določeno, kdo bo presojal, ali država uveljavlja vladavino prava

Po sprejemu paketa za pomoč državam članicam Evropske unije (EU) v boju s pandemijo so bruseljski birokrati ob veliki podpori mednarodne levice začeli izplačila pogojevati z obstojem t. i. vladavine prava v državah, ki naj bi to pomoč prejele. Na udaru sta se takoj znašli dve državi: Poljska in Madžarska, ki gresta bruseljskim birokratom (in Georgeu Sorosu!) najbolj v nos. Samo vprašanje časa je, kdaj se jima bo pridružila še kakšna država, recimo Slovenija.

Pojma vladavina prava, kot si ga predstavljajo bruseljski birokrati, ni mogoče pisati drugače kot ležeče. Pozabili (spet ležeče!) so namreč določiti ustanovo, ki bi bila pristojna za presojo vladavine prava v posameznih državah EU. Tako presojo bi lahko pravilno izvajala le politično neodvisna in strokovno usposobljena inštitucija, npr. mednarodno sodišče. Ker taka inštitucija ni bila določena, bi presojo po merilih bruseljskih birokratov in ob veliki podpori evropske levice najbrž opravljale samozvane nevladne organizacije, obvezno seveda levo usmerjene, po svojih ideoloških načelih. Prav na tak možen scenarij je v svojem pismu opozoril Janša.

Podrejanje samovolji (neizvoljenih) bruseljskih birokratov je nevarna reč

Morebitni ugotovitvi omenjenih samozvanih nevladnih organizacij, da v določeni državi EU ne upoštevajo vladavine prava, bi sledil odvzem pravice do črpanja omenjenih sredstev za pomoč. To je podobno, kot če človeku, ki je vso svojo delovno dobo vplačeval denar v pokojninski sklad, tega ob upokojitvi ne bi hoteli vračati v obliki vsakomesečne pokojnine z utemeljitvijo, da nima ustreznih moralno-političnih kvalitet.

Zveni znano? V zahodni Evropi bi ob tej primerjavi najbrž nejeverno gledali, pri nas pa se moramo samo spomniti leta 1945 in kar nekaj nadaljnjih let, ko so se take stvari nič krivim ljudem množično dogajale. Skratka, zlasti manjše in šibkejše države EU (predvsem vzhodne), bi postale ob taki ureditvi še bolj ranljive za morebitno izsiljevanje s strani večjih in močnejših držav iz zahodne Evrope.

Zato je treba uresničitev take možnosti na vsak način preprečiti. Zamislimo si hipotetično situacijo (ki ni nemogoča), da bi bruseljski birokrati od Slovenije zahtevali, da moramo iz poplave ilegalnih migrantov sprejeti več deset tisoč Afričanov (ali Arabcev, Afganistancev, Pakistancev …). Po predlagani ureditvi bi nam ostali samo dve možnosti: prva, da to zavrnemo in ostanemo brez omenjenih sredstev (čeprav smo zanje vplačevali v skupni proračun Evropske unije), če pa se še ne bi uklonili, bi dodatno izgubili glasovalne pravice v Evropski uniji; in druga, da sprejmemo te migrante z vsemi posledicami vred. Ker iz dosedanje prakse vemo, da nismo sposobni disciplinirati niti peščice svojih problematičnih Ciganov, kako lahko pričakujemo, da bomo kos večdesettisočglavi množici tujcev, med katerimi ne bo manjkalo divjakov? V takem primeru lahko pride do popolnega zloma Slovenije!

Države članice EU naj si same določajo ureditev in način življenja

Torej imamo dovolj razlogov, da tudi mi podpremo nasprotovanje Poljske in Madžarske pogojevanju dodeljevanja pomoči zaradi domnevnega neizpolnjevanja subjektivno in po ideoloških merilih ocenjene vladavine prava. Poleg tega je prav, da Slovenija dejavno sodeluje pri sklepanju evropskega dogovora ali kompromisa – kar je v bistvu predlagal Janša v svojem pismu evropskim voditeljem. Sicer še zdaleč ne soglašam z vsem, kar počno oblasti na Poljskem in Madžarskem, vendar je to početje njihova domača zadeva, podrejanje manjših držav EU samovolji (neizvoljenih) bruseljskih birokratov pa nevarna reč, ki se tiče vseh. Ne kaže niti podcenjevati globalno škodljivega delovanja Georgea Sorosa.

2 KOMENTARJI

  1. Van der Leynove raje ne bi vnaprej dolocal in diskvalificiral. Resda ni nastopila na evropskih volitvah, ampak je prisla s polozaja nemske obrambne ministrice. Koncno je prav voljeni nekdanji kandidat EPP za sefa komisije Manfred Weber bil v evropskem parlamentu del in celo ena odlocilnih figur, da se je sprozil ta nezaslisan pritisk, ki je prejemanje evropskega denarja pogojuje z delovanjem “pravne drzave” na nacin vsiljevanja politicne volje ne dovolj “progresivnim” drzavam. Trenutno zlasti Poljski in Madzarski. ( Jutri recimo lahko Italiji, ki ima relativno konzervativno zakonodajo glede druzine in identitetnih vprasanj.) Vec kot dovolj sumov je, da hocejo izsiliti ne vladavino prava, ampak sorosevsko politicno agendo multikulturalizma, spodbujanja migracij, LGBT agende in promocije teorije spolov kot druzbenega fenomena, ne naravne danosti, popolne liberalizacije abortusa in v pespektivi evtanazije ter legalizacije vseh prepovedanih drog.

    Pustimo van der Leynovi sanso, da se uvrsti med branike tradicionalnih in krscanskih ali krscanskodemokratskih vrednot. Nenazadnje je iz CDU, po poklicu zdravnica in mati sedmih otrok. Po drugi stvari prihaja iz liberalnega protestantskega severa in iz druzine bruseljskega odlocevalca. Bomo videli. Bistveno je, da se EPP spravi stran od bloka kulturnega levicarstva. Tja po naravi ne sodi.

  2. Vladavino prava v posameznih državah članicah EU lahko presojajo izključno neodvisni ter vnaprej določeni zakonito postavljeni arbitri in nihče drug.

Comments are closed.