Vas morda zanima, kaj počnejo z vašo volilno izbiro?

8
1383

Ne dolgo tega nazaj nam je predsednik Vlade povedal, da smo »banana« država, če najvišji predstavnik vlade ne more povedati, kaj misli. Dobro je, da nam ni naravnost povedal, kaj moramo državljani misliti o upravljanju države.

Pariz je začel goreti! In ko se na ulicah preoblečejo policisti in vojaki v rumene suknjiče, ki simbolizirajo zapeljane in izkoriščane na račun slabega upravljanja države in svetohlinstva o lažni solidarnosti, se rišejo novi časi. Dost mamo! V času, ko imajo nekateri pravico, da delajo, drugi pa imajo pravico, da lahko brez dela solijo pamet, kako se morajo delavoljni državljani obnašati, je čas, da dovolj jasno povemo, kaj si mislimo državljani o upravljanju države s strani aktualne oblasti.

Pa začnimo pri volitvah, saj imamo v spominu še sveže rezultate lokalnih tekem za županske verige. Kar se je dogajalo med drugim krogom lokalnih volitev, lahko opišemo kot višek arogance državnih uradnikov, ki jim je zaupano upravljanje države. Eden med njimi, dr. Lavtar, je za TV Slo brez težav povedal, da ni nič narobe, ker so šli državni uradniki domov ob 22.00. Povedal nam je, da so pristojni za volilne rezultate bili prepričani, da se rezultati pač ne bodo več spreminjali. Čeprav je bilo povsem jasno, da se njihovo delo pač ne more zaključiti, ko se oni odločijo. TV voditelj Bobovnik sicer nekaj zamomljal v brado, potem pa je bilo konec njunega pogovora.

Dr. Lavtar jo bo odnesel brez posledic, čeprav bi se davkoplačevalci lahko odločili, da za ene mesec ne poravnamo obveznosti o države, če so njeni uslužbenci tako malomarni, da predčasno zapuščajo delovna mesta in s tem povzročajo politično in materialno škodo. Ukrepi notranjega ministra prav kličejo po spametovanju take oholosti.

Ampak to še ni vse, je zgolj nekaj obrobnega, kar je ponovno zaznamovalo letošnje volitve. Spet so zamujali z obveščanjem, predvsem pa se je ponovno dogajala »prepoznano urejevana demokracija«! Kako si drznemo kaj takega zapisati in o tem javno trditi?

Gre pa takole. Bili smo kontrolorji poteka referenduma, ko smo se lahko seznanili s tehniko zbiranja rezultati volitev in kako se distribuirajo ter predstavljajo javnosti. Na osnovi podrobnega opazovanja dogajanja na letošnjem referendumu, smo ugotovili vzorec pretoka informacij o volilnih izidih, kar zaradi nazornosti predstavljamo na sliki.

Iz zgoraj navedene sheme razberemo, da se pošiljajo podatki iz državne volilne komisije najprej v posebni center in nato nazaj na komisijo in šele potem so lahko javno predstavljeni. Kaj se v posebnem centru dogaja s podatki, smo se lahko seznanili. Prav bi bilo, da bi se s tem pozabaval še kdo od pristojnih, ki ima v tej državi na skrbi zakonitost delovanja, saj ta »fatamorgana« obstoji že kar nekaj let. Mi smo jo odkrili pri kontroli referenduma, opazili živčnost pri izvajalcih, imamo evidentirane zamude, …

Pomembno je, da za tako shemo vedo: predsednik državne volilne komisije, direktor državne volilne komisije, VSI člani (leve in desne stranke) državne volilne komisije in predvsem dobro plačani sistemski operaterji, ki analizirajo volitve. To je skupina ljudi, ki naj bi preko ARRS dobila določena sredstva za napovedovanje volitev.

Pozivamo, da minister za notranje zadeve razišče in končno prepreči simuliranje volitev, ki se po naših zanesljivih podatkih urejajo že vsaj deset let.

Ali je zato bil zmagovalec predsedniških volitev Pahor in nato parlamentarnih Šarec kot tolažilna nagrada za zvestobo.

Vprašanj je preveč in jasno nakazujejo potrebo po urejenosti v državnih strukturah, pa naj bodo to levi ali desni. Dovolj je, da revčki, ki iščejo službe in se udinjajo za piškavo eksistenco, po volitvah brišejo kljuke na sedežih posameznih strankah.

Naj v zaključek navedemo sporočilo Državne volilne komisije (TUKAJ). Ali je treba k tej izjavi še kaj dodati. Naj čakamo naslednje volitve, da spet ne bo časa za njih resno pripravo??? Naj se vendar zresnijo in začnejo pošteno in kakovostno delovati. Za to so vendar dobro plačani.

8 KOMENTARJI

  1. Tole pa je zanimivo! Le kje so dostojanstveni člani državne volilne komisije in kaj sploh znajo, ob slepi pripadnosti stranki, da tega ne opazijo.

  2. Po pogodbi bi morali delati do 2.ure zjutraj. Pa so zakljucili ob 22. uro in sli domov. Ne samo, da je to nezaslisano in bi zahtevalo sankcije.

    Normalno in edino prav bi bilo, da se ne prekine z delom, dokler ni prestet zadnji volilni glas in ni podpisan zadnji volilni zapisnik!

    Neredki ljudje delajo obcasno ali pogosto ali celo vedno ponoci. Zakaj volilne komisije in pridruzene sluzbe tega ne bi mogle poceti?! Mogoce enkrat, edinkrat v letu.

    Volitve so v demokraciji pomembna, spostovanja vredna stvar. Ne nek tretjerazredni komunisticni ritual, kjer o vsem odloca partijski vrh. Ne spodobi se sredi dela po nekaj urah skleniti – dost za dons, gremo spat. Ali – gremo zdej v starijo na frakl vina, jutr pa naprej.

    Kaksen je to odnos do instituta demokraticnih volitev in nasploh do demokracije?!

  3. Na tem centru verjetno preverijo ali je dovolj neveljavnih glasov. 🙂 In potem sporočijo DVK ali lahko objavi rezultate…

  4. izgleda, da je nekdo po 320 bralcih razumel, da je slika v diagramu prenosa informacij povsem jasna. Sistemski operaterji delajo volitve.

    Je pa res, da diagrame razumejo samo diplomanti iz Viča, iz Bežigrada pa potrebujejo okoli 10 pisanih strani besedila po možnosti font 14, da je manj sporočila pa več papirja.

  5. V resnici po 27 letih potrebujemo povsem novo ureditev volitev tako lokalnih kot državnih, nova pravila delovanja strank, dvig volilnega praga, na nivo da ima najmanjša stranka 10 poslancev,, skrajni čas da folicimo regije in pogoje za ustanovitev občine. Po toliko letih se pokaže cel kup slabosti in potrebna je prenova.
    Volitve pa bodo objektivne le elektronske. Čas bi bil za njih, z izjemami ki bi lahko volili kot doslej.

    • Končno konstruktivni in dobri predlogi z vaše strani! Da ne boste samo bentili in lopali čez desnico, najbrž veste, da bi morali take predloge pretihotapiti do Šarca.
      Ali še bolje – do njegovih zakulisnih botrov,… ki pa bi vaše predloge bržkone zavrnili.

  6. V resnici po 27 letih potrebujemo povsem novo ureditev volitev tako lokalnih kot državnih, nova pravila delovanja strank, dvig volilnega praga, na nivo da ima najmanjša stranka 10 poslancev,, skrajni čas da dolocimo regije in pogoje za ustanovitev občine. Po toliko letih se pokaže cel kup slabosti in potrebna je prenova.
    Volitve pa bodo objektivne le elektronske. Čas bi bil za njih, z izjemami ki bi lahko volili kot doslej.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite