Vabilo: Skok iz slovenske medijske predvidljivosti: Misija (ne)mogoče?

2
236

st_2014_a4_dogodki_maribor

Kraj: Zavod sv. Antona Martina Slomška, Vrbanska cesta 30, Maribor

Termin: torek, 30.9. 2014, ob 19.00

Opis:

Pisanje in poročanje slovenskih medijev je dokaj predvidljivo. Že v naprej se (približno) ve oz. vsaj sluti, kako bodo posamezni mediji obravnavali določene dogodke. Nekatere večje »zgodbe« zadnjih let to potrjujejo. Pomislimo na »tipizirano« poročanje posameznih medijev o t.i. vstajniškem gibanju, o dogajanj v Cerkvi na Slovenskem, o enormnem zadolževanju Slovenije in posledicah le tega pod vodstvom vlade Alenke Bratušek, o obsodbi in zaporu Janeza Janše, o interpretaciji zadnjih državnozborskih volitev itd.

Ali drži teza, da so dogodki »dobri« ali »slabi« ne glede na objektivna dejstva in posledice, ki jih sprožajo, ampak glede na ideološko konotacijo ali finančno zaledje posameznega medija? Kaj ta medijska predvidljivost v slovenski družbi vzpostavlja oz. kaj ohranja? Kako »skočiti iz« medijske ukalupljenosti in narediti preboj v smeri objektivnosti? Kaj lahko k uravnoteženosti in pluralizaciji medijskega prostora prinesejo mediji, ki so se pojavili v zadnjih desetih letih (npr. Reporter, Časnik.si, Iskreni.net, Kritika konservativna …)? Ali je mogoče v Sloveniji ustanoviti tiskan dnevnik ali močan spletni medij, ki bi lahko konkuriral zdajšnjim? Če ne, zakaj ne? Je mogoče razmišljati o združevanju različnih pobud? Če da, pod kakšnimi pogoji?

O teh in drugih vprašanjih se bodo z moderatorjem dr. Alešem Mavrom pogovarjali: Vanessa Čokl, dr. Alenka Šverc in dr. Ivo Kerže.

_______________
Časnik je še vedno brezplačen, ni pa zastonj in ne poceni. Če hočete in zmorete, lahko njegov obstoj podprete z donacijo.


2 KOMENTARJI

  1. Upam, da ste osebno povabili novinarje mainstream medijev na to zagotovo koristno izobraževanje, ki so ga še kako potrebni.

    • “Skok iz” pomeni tudi, da se ne sekiramo, kaj drugi napišejo, pač pa predvsem skrbimo, kaj bomo sami napisali.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite