Utrinek: Skrito medijsko oglaševanje

3
294

Hrvaška zastavaV prvi številki letošnje Družine je bilo v pismih bralcev pod naslovom Normalnost ali konservativnost? na temo referenduma na Hrvaškem v prvem odstavku napisano, da je bil na Hrvaškem “referendum o uveljavitvi zakonske zveze med istospolnima partnerjema”. V Družini pa je bilo po referedumu na podlagi STA objavljeno poročilo, ki je vsebovalo tekst: “Razpis referenduma je spomladi zahtevala državljanska pobuda, ki nasprotuje istospolnim porokam”.

Obe trditvi sta zavajajoči. Več kot očitno sta posledica že pred tem narejenega skritega medijskega oglaševanja za istospolne poroke s strani STA, javnega medija RTV Slovenija in nekaterih drugih medijev, ki so takšno skrito oglaševanje še nadgradili. Skrita oglaševalska sporočila so prevara, je pred kratkim izjavil predsednik Združenja novinarjev in publicistov (ZNP) Tino Mamić. Predstavnica Društva novinarjev Slovenije (DNS) Klara Škrinjar pa je izjavila, da je o skritem oglaševanju potrebno govoriti na glas in konkretno ter ceh očistiti teh nesprejemljivih praks. Resnica in edino dejstvo je samo to, da je bil na Hrvaškem referendum o ustavni dopolnitvi, ki definira zakonsko zvezo med moškim in žensko in da se državljanska pobuda zavzema samo za to in ničesar več. Vse ostalo niso več dejstva, ampak so s stališča poročanja samo prevara in nesprejemljive prakse, ki so ga več kot očitno določeni mediji in njihovi naročniki ob referendumu na nepošten način spravili v javnost. S tem so očitno dosegli namen in preslepili mnoge, tudi Družino in njene bralce.

Hrvaška pobuda tudi ni nekaj neobičajnega. Podobno kot hrvaška pobuda, tudi večina ameriških zveznih držav na tak način definira zakonsko zvezo. Dodatno javno mnenje kaže, da se za tako ustavno dopolnilo zavzema okoli 63 % Američanov. V Evropi je Hrvaška že šesta država, ki poleg Poljske, Bolgarije, Latvije, Litve in Madžarske, tako definira zakonsko zvezo. Podobno pobudo so nedavno napovedali tudi Francozi.

Nam uporabnikom medijskih storitev zato ostane samo to, da se takim prevaram in skritim oglaševanjem v bodoče upremo s pisanjem na medije, novinarska združenja in novinarsko častno razsodišče. Dodatno nam ostane tudi to, da apeliramo na medije, da več in bolj poglobljeno pišejo o zakonski zvezi med možem in ženo, ki je v splošnem najboljše okolje za moža, ženo in njune otroke, ter o ustavnih dopolnilih o zakonski zvezi med možem in ženo, kot je bila dopolnilo na Hrvaškem.


3 KOMENTARJI

  1. V Žurnalu pa se je en komentator celo pridušal, da bi morali mediji objavljati le pro-homoseksualne članke, saj bi morali “izobraževati”.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite