I. Štuhec: Tolerantnost na visokih obratih

17
Feministično lezbična in gejevska ideologija postaja vse bolj agresivna

Minuli knjižni sejem v Ljubljani je postregel z več žalostnimi posebnostmi. Že pred njim se je slovenska javnost ukvarjala, kot se temu grdo reče, z babjim ravsom. Zakuhali sta ga dve, od rdeče zvezde prežeti dami, Makarovičeva in Slabšakova. Običajno ju vidimo v vlogi zagovornic socialistične preteklosti, s tem pa indirektno socialne pravičnosti, enakosti in delitve dobrin. No, pa se jima je zataknilo prav pri dobrinah. Kot običajno vsem iz tega  antikapitalističnega bazena.

Feministično lezbična in gejevska ideologija postaja vse bolj agresivna

A višek kulturniške zabave je uspelo LGTB-jevskim aktivistom, ki so s hrbti in branjem protestirali zoper najbolj izpostavljenega slovenskega Freudovca, mag. Vodeba. A, zadeva se ni končala z miroljubnim protestom. Zagovorniki strpnosti in tolerantnosti so podivjali do te mere, da je organizator moral poklicati na pomoč, kar modre angele. Vodeb je tako s Freudom dobival iz minute v minuto žive dokaze, da imata z učiteljem prav. V svoji naturalistični maniri, ki je pri vsej sodobni kulturološki zmedenosti zdravilna, se ni pustil motiti pri razlagi Ojdipovega kompleksa, ki se lahko razreši samo v heteroseksualnem razmerju. LGTB-ejevci so mu naredili odlično reklamo za knjigo in upati smemo, da bodo tudi zaradi te knjige biološki fantje hoteli postati možje in biološke ženske, žene. Da feministično lezbična in gejevska ideologija, po teoriji spola postaja vse bolj agresivna, je že nekaj časa jasno.

Kaj pa so parade ponosa drugega kakor javno manifestiranje identitetnih problemov? A Bog ne daj, da kakšen župan tega ne dovoli, ali celo kakšna država, kot je katoliško zagamana Poljska, te vrste marše prepove. Sodobna tolerantnost se meri po toleranci do parad ponosa. Od slovenskega knjižnega sejma naprej bi veljalo to politično korektnost zbrisati z dnevnega reda svetovne javnosti. Če ti ljudje ne prenesejo niti knjige, ki je tudi drugačna kot so drugačni oni, po tem je sleherno drugačnost potrebno prepovedati in zatirati. Vsaka drugačnost je pač samo drugačnost. In v demokratični družbi bi naj mirno sobivale.

Nikjer še nisem zasledil, da se kristjanov ne sme kritično presojati, ker so nad njimi izvajali holokavste vsi, od Nerona do sodobne Sirije

Dve področji iz seznama politične korektnosti me že dolgo motita, ker jima ne zmorem pripisati logičnosti. Če je nacizem izvajal holokavst nad Judi in istospolnimi osebami, zaradi tega ne eni, ne drugi ne morejo imeti bianko menice, da se jih ne sme kritizirati in nasprotovati njihovemu početju. Judovska politika v Izraelu in še kje, je umazana, a če to poveš, si lahko prištet med antisemite. In ko Vodeb pove, kaj si misli o feministkah in LGTB-ejevcih, je homofob in vse kar je temu podobnega. Nikjer še nisem zasledil, da se kristjanov ne sme kritično presojati, ker so nad njimi izvajali holokavste vsi, od Nerona do sodobne Sirije.

Pred leti sem se ves mesec posvetil študiju pojava homoseksualnosti, ker je tudi znotraj teoloških vrst mogoče zaslediti vse mogoče. Poleg tega sem imel primere, da so me ljudje vprašali, kaj naj naredijo, ker njihova spolna identiteta ni bila jasno artikulirana. Poznam tudi istospolno usmerjene osebe, ki so blizu cerkvi ali celo njeni sodelavci. S slednjimi nisem imel nobenih osebnih težav. Pri prvih pa sem svetoval naj naredijo vse, kar lahko, da se bodo v svoji koži počutili to, kar menijo, da so. Vsi vemo, da so ljudje, ki se ne doživljajo in dojemajo kot večina, ki je heteroseksualna. To pa še ne pomeni, da je potrebno iz tega stalno ustvarjati družbeni problem in ga manifestirati pod krinko boja za enake pravice. Še najmanj pa gre za dokaze napredne in odprte družbe, kot so nam to do letošnjega knjižnega sejma dopovedovali aktivisti LGTB.

LGBT družba nima prihodnosti, ker je napovedala vojno biologiji

Napredna družba je lahko samo tista, ki gre naprej, ki bo preživela, ki bo dovolj vitalna. Žal pa to iz istospolnih opredelitev ne izhaja. Takšna družba nima prihodnosti, ker je napovedala vojno biologiji. Brez biologije pa tudi ni ne kulture, ne družbe. In pri vsej tej zgodbi je zanimivo, da so danes največji antifroidovci tisti, ki so v šestdesetih letih prejšnjega stoletja zagovarjali seksualno revolucijo v najbolj seksitični maniri. Od takratnega Rousseaujevskega klica nazaj k naravi, smo danes pristali pri klicu, »sola« kultura. Noben ekstremen in noben enostranski poudarek v zgodovini antropologije ni predstavljal napredka in razvoja, pač pa regres. Vsiljevanje kakršnekoli ideologije v vrtce in šole predstavlja zavestno pohabljanje generacij.

Nismo se še opomogli od komunistične pohabljenosti pa nam potomci vrednostnega nihilizma in relativizma vsiljujejo teorijo spola kot civilizacijski dosežek.

Knjižni sejem je postregel tudi s podatkom, da vedno manj Slovencev bere, da na sejmu še ni bilo tako malo ljudi. To nas lahko skrbi, ker je sodobna tehnologija, ki diktira bralno kulturo, bistveno bolj površna in poplitvena, kot je knjiga. Manj knjige in več ideologije. Več ideologije, manj demokracije in tolerantnosti. Manj demokracije, več nasilja in avtokracije.

LGTB-ejevski aktivizem s teorijo spola je zajezdil družbo v trenutku njene šibkosti in zbeganosti, njene moralne neodpornosti. Vodebova svarila so ključna. Kdor jih niti tolerira ne, že ve zakaj.

17 KOMENTARJI

  1. Promovirati tolerantnost, sam pa biti celo skrajno netoleranten je ena izmed izstopajočih oblik hinavščine. Žal hinavščina ni značilnost samo feminističnih in podobnih krogov, ampak je precej splošno razširjena. Tudi v cerkvenih krogih. Promovirati Boga, Jezus Kristusa, krščanstvo, hkrati pa ignorirati Kristusove zapovedi, je druga, prav tako izstopajoča oblika hinavščine, oblika lažne pobožnosti in lažnega krščanstva.

    Tudi za hinavščino velja, da je treba začeti stvari urejati pri sebi.

  2. Točno to.

    Živeti v nasprotju z naravnimi, stvartsvenimi zakonitostmi, pomeni propad človeštva kot civilizacijskega bitja.

  3. Parade ponosa – kakšnega ponosa neki? Istospolnost kot odklon v naravi tolerirati DA, favorizirati pa absolutno NE. Pika! Ena v zgodovini najbolj mučena in trpeča dežela Poljska (po številu žrtev per capita, vključno s povojnimi poboji, pa je na slabšem samo še Slovenija) daje zblojeni in pomehkuženi Evropi svetal vzgled tudi na tem področju.

  4. Geji in lezbijke so med nami že odkar obstajamo ljudje. Pa moramo vedno znova, v vseh zgodovinskih erah, brati o tem, kako bodo družbe, v katerih ne pobijamo homoseksualcev (ali kam pač s tem zapisom meri cenjeni g. Štuhec), propadle.

    • In čemu naj naj se potem udeležujem srečanj takih kvazi kulturnikov? Zato,da vidim policiste pri njihovem poslu?

    • To lajno levaki vedno ponavljate, kljub temu, da seveda ne gre za to. LGBT aktivisti so skrajni levičarji, s katerimi se morajo vsi strinjati. Če se ne, te označijo za skrajneža v drugo smer, pa, čeprav se ne strinjaš le v neki malenkosti.

    • Vam gre samo za samopromocijo, da bi se nabirali komentarji na vaše “opazke”. Nihče seveda ne hujska k pobijanju homoseksualcev. In to je očitno tudi vam, pa kljub temu stegujete jezik.

  5. Seveda Vodeba ne bi mistificiral, ker je zadrt levičar, ki se mu ne da dopovedati prav nič. Svoje ukoreninjeno prepričanje o partizanih in kapitalistih ne bo premaknil niti za milimeter, še več, vse bo imel za neumne, ker ne mislijo enako (isto) kot on. Toda tema, ki jo odpira družbi (problem LGTB in feminizma), je izredno pomembna, ob kateri bi bilo najhujše zamahnitii z roko, češ, kaj nas pa to briga. Na take brezbrižneže računajo, saj z lastnimi praznimi dušami tlakujejo pot zlaganim mavričnim idejam. Dr. Štuhec je našel pravi izraz za trenutno stanje v družbi – trenutki šibkosti in zbeganosti. LGTB-ju pride prav vsaka mlačnost. Kdo pravzaprav točno ve, kaj se zares dogaja v ozadju. Gejevski in feministični lobi sta v zadnjih desetletjih na razne podtalne načine in s številnimi pretvezami ter ustvarjanjem slabe vesti prevzela tako rekoč vse vzvode moči. Ne zavedamo se, da nam diktirajo življenja. Ljudje so polni smrtnega strahu brez obtožbo homofobije, ki je stalno v zraku in je izrečena za vsako malenkost, besedo in celo pogled. Temu je treba narediti konec. Nikogar ni treba ubiti. Otresti se je treba “homofobnega strahu” in stvari s njihovimi pravimi imeni. Če se ne bo ukrepalo, se bo življenje spremrnilo v pekel tipa stalinizem ali titoizem, le z bolj prefinjenimi sredstvi.

  6. tine, če prav razumem vaš komentar, ta kritika velja predvsem g. Štuhcu, jaz sem drugačnega mnenja. Štuhec lepo razloži probleme in težave, današnjega časa in to zelo obzirno.
    Ja, vsi imamo pravico do življenja, od tistih “normalnih” do “drugačnih”. Prav se mi zdi, da bi bile pravice pošteno razdeljene med nami, ne pa tako, da si nekatere skupine ( flemistična LGBT), jemljejo vse pravice, vključno z veliko količin denarja (velike državne podpore), drugi bi pa še svojega mnenja ne smeli povedati.

    • Moj komentar ni namenjen avtorju, ampak vsakomur, ki se hinavsko obnasa. Redko kdo se ne. Slabosti radi vidimo pri drugih, ne pa tudi pri sebi. Hinavscina ni krscanska vrlina. Dobro je, da se tega zavedamo in se morda popravimo, ce smo tega sposobni.

      Nimam pa nic zoper pisanje in opozarjanje na zaskrbljujoce pojave.

  7. Še to; Kar se PARADE PONOSA TIČE, če bi ti ljudje ki sodelujejo pri njej dostojansvteno hodili po ulicah, bi jih mi ostali tako tudi sprejemali, kot dostojanstvene ljudi. Ker pa iz PARADE naredijo šov, s oblačijo in obnašajo kot klovni, jih pač ne moremo resno jemati.

    • Ja gospa s planin, se strinjam. Seveda pa bom dodal, da je njihovo življenje vzrok, verjetno ni edini, da je dobri Bog zbrisal Sodomo in Gomoro z obličja zemlje. Pisano je namreč:

      Ne smeš ležati z moškim kakor se leži z žensko; to bi bila gnusoba. (3 Mz 18,22)

      • No, torej hočeš povedati, da je Bog sporočil, da moški ne sme ležati z moškim, ničesar pa ni sporočil glede seksa med moškimi? Homoseksualnih žensk pa niti ne omenja.

        • Je dovolj svetlo, da vidi tisti, ki hoče videti. Je pa tudi dovolj temno, da ne vidi tisti, ki noče videti.

  8. “… naj naredijo vse, kar lahko, da se bodo v svoji koži počutili to, kar menijo, da so.”
    Ni jasno, kaj to pomeni. A to pomeni tudi to, da gredo na ustrezni operativni poseg. Problem je približno isti, če človek živi in vztraja le z eno žensko (in to vse življenje), brez ženske (in tudi brez moškega) ali z eno žensko (čeprav so mu moški bolj všeč). Človek brez problema pač ne more živeti. Če pa človek dela le z mislijo na svoje počutje, so problemi še dosti večji – zanj in za okolico.

Comments are closed.