Protislovja protestov 17. novembra

6
283

Avtor: Matjaž Steinbacher. Vir: Steinbacher media. Vsakič, ko se na skupnem protestu zberejo tako različne in nasprotne si skupine, kot so sindikati, študentje in upokojenci, človek zelo težko najde skupno točko njihovega protesta. Še posebej takrat, ko je glavni promotor protesta vodja sindikata, ki zastopa množico posameznikov iz javnega sektorja.

…..

Za povrh. Če je glavni promotor protesta sindikalist iz javnega sektorja, pomeni to pritisk na davke za vse tiste, ki delujejo v zasebnem sektorju in so predmet hude mednarodne konkurence. Ne pozabimo, da se javni sektor financira iz davkov. Še huje pa je, v kolikor prihaja iz sindikata šolnikov, kjer so delovni standardi zelo nizki, plače pa nadpovprečno visoke! Delovni teden šolnika nikakor ne traja 40 ur, ampak zgolj dobro polovico tega; pa še to je izraženo v 45-minutnih urah.

Kot določa Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje programa osnovne šole, je tedenska učna obveznost, izražena v urah po 45 minut:
– 22 ur za učitelje,
– 21 ur za učitelje slovenščine,
– 22 ur za učitelje, ki izvajajo druge oblike individualne in skupinske pomoči in dodatno strokovno pomoč učencem s posebnimi potrebami, ki je namenjena premagovanju primanjkljajev, ovir oziroma motenj,
– 25 ur za učitelje v bolnišničnih oddelkih,
– 30 ur sodelovanja pri pouku za laboranta.

…..

Več: Steinbacher media


6 KOMENTARJI

  1. Delovne ure v različnih poklicih je neustrezno primerjati med sabo. Nimajo učitelji delo le v razredu. Vem, da bi se z veseljem odpovedali času, ko morajo poslušati starše “bodočih genijev”. Potem, če bi učiteljica mojih otrok prišla nepripravljena v razred…

    Po tej isti logiki bi morali iz delovnega časa v gospodarstvu takoj črtati malico.

    Učitelje bi morali soditi po rezultatih. To je, kako nam gre v raznih mednarodnih primerjavah. To je, koliko časa potrebuje bivši dijak, da konča fakulteto! To je, ali profesorji izobražujejo naše otroke za poklice, v katerih bodo dobili delo, ali potrebujejo naše otroke le za to, da so lahko profesorji!

    Kako si učitelji predstavljo dobro opravljeno delo? Če učitelj lahko od obrtnika zahteva kvalitetno delo za ugodno ceno (ker je kriza), lahko tudi obrtnik. Ali se bo to v naslednjem mesecu sploh kdo vprašal? Ali bi lahko kdo pojasnil, zakaj bodo učitelji lahko bolje učili takrat, ko bodo njihove plače šle po grški poti?

  2. Ko se začne varčevati v šolstvu in znanju, je zadeva že končana. Kot kmet, ki začne pozimi jesti semenski krompir, drugo leto nima nič.

    POBEGNE NAJ, KDOR ŠE MORE!

  3. Vsi bi varčevali, le pri sebi ne bi.

    Otrok je vedno manj, zato je prostora za odpuščanje tudi v šolstvu.

    • Najbolje, da ukinemo otroke, potem bomo lahko še bolj odpuščali. Bonitetne ocene bodo šle v nebo

      • Se vidi, da si obupan, ko je več kot očitno, da druge alternative ni. Tvoji komunajzerji le rušijo vlado in nič drugega – za vsako ceno hočejo nazaj na oblast.

  4. Pri učiteljih bi morali odpuščati že davno nazaj, ko se je začelo zmanjševati število otrok. Je pa namesto tega Gaber uvedel dva učitelja na razred v razrednem pouku, srednje šole pa znižujejo kvaliteto in zahtevnost, da ohranijo dovolj dijakov.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite