Protestniki zasedli Kino Triglav; Odziv Civilne inciative: Triglava ne damo

31
Soočenje med policijo in skvoterji

Vir: MMC RTV SLO, STA in PREJELI SMO. Nastopil partizanski pevski zbor.

Na ljubljanskem protestu, imenovanem Peta vseslovenska vstaja, se je po oceni policije zbralo okoli 1.000 ljudi.

……

1.000 protestnikov se je izpred mestne hiše nato podalo proti Trgu republike, kjer pa so se protestniki razcepili na dva dela. Eden je odšel pred DZ, drug pa se je odpravil v Moste, kjer so za nekaj ur zasedli nekdanji Kino Triglav. Policija jih je po prijavi lastnika, stavba je v lasti salezijanskega reda, pozvala k odhodu, a poziva niso upoštevali.

Po dobrih dveh urah so kraj mirno zapustil. Kot so dejali, je šlo za simbolično zasedbo, podobne akcije pa bodo v prihodnosti nadaljevali. Pri skvotu Kina Triglav je šlo za neposredno zasedbo praznega prostora, ki propada. Predvajali so dokumentarni film, ki po mnenju protestnikov dokazuje, da dogajanje v Ljubljani ni izolirano, temveč del širokega svetovnega vstajnega gibanja, so sporočili med skvotanjem.

………

Namen današnje akcije je osvobajanje prostorov, ki so zapuščena, propadajo in so v lasti mogotcev, je dejal eden od protestnikov Irfan Beširević. Po njegovih besedah je bil Kino Triglav “naš kino, od ljudstva, narodni kino in zdaj tukaj stoji, propada”, je izpostavil in ob tem dodal, da hkrati vstajniki in druga gibanja nimajo prostorov za sestanke. Zato so se odločili, da danes zavzamejo Kino Triglav in s tem začnejo “osvobajati prostore, v prihodnosti tudi stanovanja”.

…….

Po odhodu iz nekdanjega kina so se protestniki odpravili nazaj proti centru, kjer so protest sklenili v nekdanji tovarni Rog.

Vir: MMC RTV SLO, STA.

PREJELI SMO.

 

 

Danes se je v Ljubljani zgodilo nasilno zavzetje prostorov nekdanjega kina Triglav. Nasilen vdor so izvedli  ljudje, ki so se predstavljali kot t.i. vstajniki in anarhisti. Poleg tega, da je okoli 50 ljudi nasilno vdrlo v dvorano, so se tudi do mimoidočih vedli nekulturno. V eni uri po dogodku se je na Kodeljevem oblikovala Civilna iniciativa Triglav, ki do tega trenutka šteje že več kot sto članov.

Zahteve Civilne iniciative Triglav so:

1. Da se ljudje, ki so nasilno vdrli v nekdanji kino Triglav javno opravičijo in odrečejo podobnim nasilnim dejanjem v bodoče.

2. Da se vodstvo t.i. Vseslovenske vstaje jasno opredeli do napada na kino Triglav in zagotovi, da se podobna nasilna dejanja ne na Kodeljevem ne kjerkoli v Sloveniji v njihovi organizaciji v bodoče ne bodo več dogajala.

V Civilni iniciativi Triglav smo vedno pripravljeni na kulturen dialog. Verjamemo, da je lahko nekdanji kino Triglav resnični prostor povezovanja, ki bo kulturno bogatil Kodeljevo in Ljubljano. Prepričani pa smo, da je vsakršno nasilje nedopustno.

V Civilni iniciativi Triglav ne bomo nasedali na morebitne provokacije, bomo pa naredili vse, kar je v naši skupni moči, da bomo Kodeljevo ohranili kot mirno, kulturen in športni del Ljubljane.

Policiji se zahvaljujemo za korekten odnos in pričakujemo korektno sodelovanje tudi v prihodnje.

Peter Rojko, vodja Civilne iniciative Triglav

31 KOMENTARJI

  1. Čestitke Civilni iniciativi Triglav za pokončno in smelo držo.

    Obe njihovi zahtevi sta v Sloveniji preroški: zahteva za opravičilo, ter poziv vodstvu anarhistov, naj se opredelijo do današnjega nasilja in bodočih nasilnih dejanj.

    Vsega tega se Cerkev premalo poslužuje, zato je današnji poziv res prijetno presenečenje.

    • Resno nasilje je, če odrasel človek udari otroka.

      Katere žaljivke naj bi uporabljali protestniki? Zaskotati prazen objekt tam, kjer bi moralo biti urejeno, je težko razumeti kot resno nasilje.

  2. Partizanski pevski zbor, ki poje komunistične pesmi.
    Komunistični simboli.
    Anarhisti, ki niso anarhisti, temveč zdraharji, nestrpneži, sovražneži in komunisti.
    Pravi anarhist je lahko samo anarhokapitalist, kajti ta človek lahko sebe preživi in si celo lahko plačuje varnost, ki jo večini zagotavlja država.
    Ko ni več države – so v bistvu glavni najbolj nasilni, najbolj hudobni, najbolj krvoločni ljudje. Na Divjem Zahodu so si prebivalci kupili šerifa, da jih je reševal pred roparskimi tolpami.
    Komunisti so že sami po sebi roparska tolpa. Ki nam je že zdavnaj ugrabila državo za to da nas uspešno ropa naprej. vse kar se tukaj dogaja je samo teater predstava, zastraševanje, kvazi “ponovna komunistična okupacija”.

    • Oh ja… Dragi Pavel, res si želim, da bi v tvojem srcu nekoč zavladala ljubezen in ne sovražtvo. Stvari, ki jih očitaš drugim (zdraharji, nestrpneži, sovražneži) “odlikujejo” tudi tebe. Najbolj nevarna je slepa vera in sploh sovražtvo, zato se jih ne oklepaj preveč. Prosim te tudi, da ne mešaš komunistov s partizani, saj so bili med partizani eni in drugi. Seveda pa so imeli na kapah rdečo zvezdo, saj druge možnosti pod tako politično ureditvijo niso imeli. Svet se deli na dobre in slabe ljudi, samo politika na leve in desne.

      “Večina ljudi je žal dovolj pobožnih, da sovražijo, toda ne dovolj, da bi ljubili”- A.M.

      • Dragi Kaš,

        ali ti pedofile, Fritzla in serijske morilce sovražiš?

        Jaz jih ne, se pa ostro zavzemam, da se ljudje zavedajo, da so ti osebki zločinci in da jih čim prej dosmrtno spravijo za zapahe.

        Se strinjam, da je slepa vera in sovraštvo nevarna, zato ravno na to opozarjam: socializem in komunizem sta zame slepi veri, ki imata že v programu sovraštvo do polovice ljudi. Do tistih , ki USTVARJAJO, delajo in VARČUJEJO, zato s svojim gospodarnim življenjem po desetletjih nekaj imajo: obrtne delavnice, posest, tovarno, šolo, ordinacijo. Iz ljudi hočete narediti revne robote ( proletarce), ki jih je z lahkoto manipulirati za drobtinico kruha. ( citat Moša Pijada in Kardelja in Kidriča : ukaz kako je treba pobijati kmete, trgovce, podjetnike, izobražence – ker Naš cilj so ljudje, ki so vse izgubili: taki bodo bolj primerni za Našo idejo. spodbujajo ne samo gverilsko akcijo, temveč partizansko akcijo: streljajte iz vasi na okupatorja, z namenom, da bo okupator požgal vas in pobil prebivalce: glej Dražgoše, Rašica in številne vasi na Notranjskem in Dolenjskem.

        Pobožni pomeni človeka, ki želi čim bolj živeti po Božje, posnemati Jezusa.
        Svet se ne deli na dobre in slabe, ker je dobro in slabo v vsakem od nas. Je pa treba psihotike zapreti v umobolnice in psihopate v zapore.

        Komunisti so v partizanskih četah nekajkrat dnevno mobilizirance prali s sovjetsko republiko. Uničili bomo Narod in naredili sovjetsko ljudstvo. Zato je veliko mobilizirancev iz partizanov pobegnilo ( cca 30%), vsaj 20% pa so jih komunisti sami likvidirali s strelom v hrbet v nočnih likvidacijah ali v bitkah.

        Matej Bor v eni od svojih pesmi pravi ; “Naš bog so rop, požig in umor”

        • Pavel,

          Ne, tudi jaz ne sovražim omenjenih ljudi oz.skupin. Hvala Bogu nisem imel z njimi nikoli opravka v smislu, da bi škodovali meni ali moji družini. Če pa bi se zgodilo, bi se verjetno v moji duši rodilo sovražtvo, bes, žalost s katerimi se je treba spopasti, da ti ne zameglijo in zastrupijo celo življenje. V tem smislu imaš prav- dobro in slabo obstaja v vsakemu od nas ampak tisti, ki se borijo sami v sebi in izberejo pravo pot so vedno dobri. Vendar se mi zdi, da ti deliš ljudi na dobre in slabe po drugih kriterijih ,npr. verni in ateisti. Zame je slab človek tudi tisti, ki zavedno naredi slabo dejanje v prepričanju, da mu bo pri spovedi odpuščeno- to je grda preračunljivost strahopetca, ki noče prevzemati odgovornosti (premalo je samokaznovanja) in zatekanje k materi Cerkvi je tu grda potuha- dobra mati seveda oprosti otroku, vendar ga tudi udari, tako da zajoka in se zave svoje napake. Lepo, da se zavzemaš za to, da bi se ljudje zavedali, da je treba »pedofile, serijske morilce…« spraviti za zapahe, vendar menim, da se to velika večina zaveda in da je tvoj trud ne potreben. Če pa govoriš o zločincih v zgodovini je tvoje iskanje pravice na polju mrtvih brezplodno. To je bilo naloženo njim in lahko smo samo ponižni in hvaležni, da so se bojevali in umirali za nas. Danes imamo svojo državo in vse kar se je zgodilo se je očitno prav in z razlogom.
          -Socializem in komunizem nista bili nikoli veri in tudi “program” imajo ponavadi politiki. Komunisti niso verni. In tisti, ki v nič ne verjame, tudi ničesar ne spoštuje.
          -V času vojne so se vsi pobijali Pavel. Za pogum, ki je moral preglasiti tvoj strah za boj si moral kričati :” Ubij, ubij, ubij!” . Zato me stavek M. Bora niti ne gane, ker je odraz vojne in ne njegove vere.

  3. Če sem pravilno razumel … protestniki se borijo proti civilni iniciativi namesto proti plenilski zvezi bankirjev, politikov in gospodarstvenikov ????

    • Jaz sem razumel, da se civilna iniciativa bori proti protestnikom. Nekakšna mestna straža…

  4. Končno se prebuja civilizacija!

    Na civiliziran način je potrebno jasno pokazati kaj so vrednote civilizirane družbe, kje pa se začenjajo zlodela do soljudi!

  5. Zakaj na zgoraj vzorčen pozitiven civiliziran način ne povemo kaj duši slovensko civilizacijo, ki se vsaj tisoč let ponašal pred Evropo in celim svetom?!!!

    Zakaj ima sklonjeno glavo slovenska civilizacija?!

    Edino ona ima 1000 letno veličastno moralno podlago, da lahko zahteva in kaže pot v svetlo prihodnost!!!

  6. Izostrena vest in ljubezen sta vrhunec, ki ga človek lahko doseže!

    Je vrhunec osrečujoče sreče in sožitja za človeka in vse ljudi!!!

  7. Nalijmo si čistega vina!
    Organizirati je potrebno civilno iniciativo, ki bo postavila na noge obrambo nemočnih pred nasilnimi tolpami. Naj dela vsak pošteno, po svojih sposobnostih in naj v miru uživa svoj kruh.
    Glavne vstajnike in organizatorje anarhistično banditskih vstaj je potrebno predlagati za primerne nagrade in jim, če ne gre drugače, začasno vzeti prostost. Tako bomo hitro rešeni tega nepotrebnega zastraševanja poštenih državljank in državljanov Slovenije.

  8. V razmislek še iz druge perspektive:

    Včerajšnja simbolna zasedba zapuščenega in propadajočega Kina Triglav je korak v prave smeri (kajti ne smemo pristati na logiko ene same prave smeri) za vstajniška gibanja. Dejstvo je, da se spontani izbruhi vstaj, ki so zajeli Slovenijo lansko jesen, ne morejo nenehno ponavljati. Vstaje, ki nagovarjajo gluho Oblast, bi morale biti neprekinjene, z namenom ohromitve ritma zatiralske mašine, ki vsakodnevno podreja večino ljudi, ostale pa izloča na odlagališče vedno bolj večno odvečnih, če bi hotele uspeti. Kar je fizično težko realizirati. Tolikšne energije med ljudmi vseeno ni. Ker pa vzroki za nezadovoljstvo ostajajo še naprej isti, je tudi potreba po uporu in spremembah še vedno prisotna. Zagotoviti je potrebno prostor in čas idejam, ki bodo lahko neposredno udejanjena. Brez posredništva Gospodarja. In ne v njegovi vlogi.
    Zasedba Kina Triglav na prvi pogled morda deluje kot neučinkovita akcija, ki ne prinaša konkretnega rezultata, kot umik iz frontne črte pred Parlamentom. Vendar je ta umik bistven. Parlament je simbol in hkrati dejanska točka Oblasti, ki ji to mesto namenja pravna ureditev. To ne pomeni, da je tam največja koncentracija Oblasti, saj je ta razpršena po celotni družbi. Prav frontalni spopad pred njim ali pa vladno palačo mu daje večji pomen kot ga dejansko ima. Oziroma kdor se obrača nanj, ne glede na to, ali je sporočilo kritično ali odobravajoče, mu priznava legitimiteto. In to je, da reprezentira vse nas, vse naše partikularne interese in potrebe. Če pa mislimo, da nas ne reprezentira, da je samo eden od stebrov aparata, mašine, poimenovane država, nimamo tam kaj iskati. Če verjamemo, da se morajo ljudje organizirati od spodaj navzgor, potem je delovanje lahko samo med ljudmi, na kateremkoli prostoru, kjer bi posamezno odtujenih osebkov postalo kolektivno telo. In zato je takšna kolektivna, direktna akcija pomembna. Ker kaže na to, da je potrebno napadati sistem na vseh točkah. Kajti ni več centralne oblasti, ni več Zimskega dvorca, ki ga je potrebno zasesti. Točka Oblasti je tudi lastninska pravica nad zapuščenim prostorom.

    Druga pomembna značilnost je izbira cilja direktne akcije. Prazni prostori kažejo na neučinkovitost distribucije dobrin znotraj kapitalističnega sistema. Opuščeni javni prostori, prazna novo zazidana stanovanja, stavbe, za katere ne veš več, ali so na pol zgrajene ali na pol porušene. Totalen kolaps mita o učinkovitosti kapitalistične produkcije, ki je za seboj potegnil še dejanski kolaps finančnega sistema. Katerega se skuša rešiti s stopnjevanim izkoriščanjem delovne sile, zniževanjem plač, nižanjem standardov javnih dobrin itd. Zasedba praznih prostorov preseka ideološko in pravno obrambo lastninske pravice, kajti razgali jih pred vsemi. Praznost in propadanja prostorov ne more upravičiti še tako zvita apologija pravnega reda. Zasedbo bodo označili kot nasilno dejanje. Prav, naj bo nasilno. Beseda nasilje ne sme biti tabu za upornika. Vendar kako bodo zagovorniki večnega pravnega reda odgovorili na očitek, da so prostori prazni, da propadajo, da z njimi propada delo mnogih premalo ali celo neplačanih delavcev. Kapitalist je najprej posrkal energijo delavca in jo zazidal v visoke stene, sedaj pa z vso to akumulirano energijo ne ve, kaj početi oz. ne zna. In nas vse obsoja na počasno umiranje na obroke. Redistribucija praznih prostorov med tiste, ki jih potrebuje, je odgovor na prostorsko stisko, tako glede kolektivnega delovanja kot tudi za stanovanjsko stisko tistih, ki so prisiljeni, ali plačevati oderuške najemnine, ali pokloniti del svojega dela in življenja banki, ali se stiskati v sobicah.

    Zasedba zapuščenega kina tako predstavlja radikalen premik. Zahteva tudi veliko več poguma, ne samo pred represivnimi organi države, temveč tudi v glavah. Dogmo nedotakljivosti lastninske pravice je potrebno obravnavati kot vsako dogmo. Izpostaviti kritiki dejanj. In s temi dejanji bomo prišli do drugačnega načina razmišljanja, h kateremu nas mnogi pozivajo, sami se ga pa izogibajo. Hkrati pa se ne ozira več na Gospodarja, z njim ne vodi dialoga, kajti to je lahko samo dialog hlapca in gospodarja. Za izgradnjo nove družbe ne potrebujemo dovoljenja varnostnikov stare družbe. Potrebujemo samo sami sebe.

    • Tole je zanimivo filozofiranje, toda “dogma” o nedotakljivosti lastninske pravice sega vse tja v kazenski zakonik: ne kradi…
      Kaj torej zdaj s to “famozno dogmo”?

      • Jaz sem razumel, da nam zaplankancem hoče panzergruppe pojasniti, da “Ne kradi!” velja samo v smislu “Ne kradi,če nisi naš!” in “Ne kradi našim!”.

    • Panzergruppe,

      meni si dal misliti o praznih novogradnjah.

      Pred leti sem se zgražal nad našo socialno državo. Sosed, oče štirih otrok, je živel v socialnem stanovanju sam. Otroci so z mamo pobegnili v varno hišo. A ga nihče dve leti ni podil iz stanovanja, kljub temu da sploh ni plačeval položnic. Kako naša država skrbi za svoja stanovanja? Še v zaradi neučinkovitosti kritiziranem socializmu se kaj takega sploh ne bi moglo zgoditi.

      A danes ne govorimo o posameznih slabo rabljenih stanovanjih. Pač pa o celih blokih praznih stanovanj. Davkoplačevalci smo dokapitalizirali banke. Tem so dolžna bankrotirana gradbena podjetja. A stanovanja so prazna… 🙁

      Zdaj lažje razumem povsod polepljene plakate “naša last”.

  9. 1. Me zanima, kdo bo vstajnike sprejel z odprtimi rokami, ko (če) se mu bodo naslikali na vratih in razlezli po hiši!
    2. Čemu so vstajniki “zavzeli” ravno privatno last – in to ne kateregakoli lastnika, ampak točno določenega!! (če so res MORALI kaj zavzeti!!!)? O pogumu, ki je potreben za vdor v prazen in odprt objekt, je pa tudi škoda besed.

    • Marta,

      zadovoljna mamica več otrok srečno cerkveno poročena, boš najbrž težje sprejela mojo primerjavo, kako imamo lahko čisto legitimno dokaj različna stališča.

      Zamisli si cerkveno poročen par. Nista več srečna. On iz službe gre v gostilno in je bolj malo doma. S tvojega stališča je najbrž cerkvena poroka še vedno zakrament. Z mojega stališča je pa dečko, ki se vmeša in jo zapeca, junak.

      Podobno razmišljam o vdoru na nekoriščen prostor. Če bi pa protestniki vdrli v tvojo hišo in gnjavili tvoje otroke, bi seveda reagiral povsem drugače.

      • Glej, daj ti malo več zase skrbi pa malo manj pametuj in svetuj drugim. Sam nimaš nič, pa si pameten za vse.

      • G. Igor,
        ostajam (vsaj prbližno) pri temi gornjega članka in dodajam osebno noto: naša kuhinja + jedilnica + dnevna soba skupaj merijo toliko, da pride 2 kvadratna metra na osebo. Na to se navadiš in nam se zdi sprejemljivo. Res pa je, da bi mi krepko prišlo prav še kaj prostora, denimo za garderobne omare, omarice za čevlje in šolske potrebščine in še za marsikaj, da mi ne bi bilo treba sezonskih reči prekladati v škatle in tovoriti na kaščo. Vem, da si je težko predstavljati, toda zgolj menjava garderobe (npr. pospravljanje zimske, pregledovanje in sortiranje ter ponovno likanje tega, kar je bilo čez zimo na podstrešju) mi vzame nekaj tednov časa (poleg drugega dela). Skratka: zelo bi mi prišlo prav še kaj prostora, v tem primeru vsaj kakšen večji pomožni prostor.

        Težava? Za koga niti ne: živim(o) namreč ob večstanovanjski obnovljeni stavbi s 14 stanovanji. Praznimi, še nikoli vseljenimi – ker je lastnik (gradbenik) propadel, novega lastnika pa sodišče ne more dobiti (nedokončana notranja dela). In tako zgradba sameva in propada. Toda na kraj pameti mi ne pride, da bi si “sposodila” kakšen prostor – ker ni moj oz. naš. Tudi če vem, da me nihče zaradi tega ne bi preganjal ali podil stran. Ne glede na to, da gre za “nekoriščen prostor” in niti drugih sosedov ni zraven! Moja potreba (ali zgolj želja) mi še ne daje pravice do tujega imetja!

        To sem hotela povedati s svojim gornjim komentarjem. Nekaj povsem drugega pa je seveda dejanska, materialna potreba nekoga, ki je ostal brez strehe nad glavo. Toda tudi v tem primeru obstaja primernejši način kot je nasilni vdor. Saj veste: lepa beseda lepo mesto najde. V primeru “vstajnikov” težko govorim o kakšni upravičeni potrebi, ki bi vsaj omilila nesramnost dejanja.

      • Točno v tem je stvar: v nesramnosti dejanja. Tem skvoterjem je težko naprtiti kaznivo dejanje, ker sami ne vedo kaj delajo sploh, in imajo kao neke “višje” cilje. A nevzgojeni kot so, ne razumejo niti nesramnosti svojega početja. To je problem. Zato je edini način švicarski: prileti odred specialne policije in jih razmeče ko mačke.

  10. Videlo se bo čez čas ali so bili nameni vstajnikov dobronamerni in da so zgolj slučajno zavzeli Triglav.

    • O slučajnosti ni govora. Če ima prostor lastnika, kateregakoli, je nenapovedan nasilen vhod vanj brez dogovora o najemnini prostora kaznivo dejanje. Zato bi se morali storilci znajti pred organi pregona in lastniku plačati škodo, če jo je dejanje vdora povzročilo. Sicer je pri nas v resnici nekaj zelo narobe in se lahko vse skupaj v kratkem sprevrže v probleme ali celo zločine večjih razsežnosti.
      V kolikor je to povezano s komunistično ideologijo, je tako početje premišljeno in bo imelo za posledice lahko zločine večjih večjih družbenih razsežnosti. Zato ni dovolj klicati k strpnosti, temveč je za mir v državi treba tudi moliti in se postiti. Komunizem namreč ni ateističnega izvora, kot se zmotno misli, temveč ima svoje korenine po mojem osebnem spoznanju tudi v spiritizmi in je tako tudi demonske narave. Zato naj se vsi, ki ga še vedno naivno zagovarjajo, nad njim resno zamislijo.

  11. Levicarski mediji so porocali o nasilnem vdoru levicarskih anarhistov v zapusceni (salezijanski) kino Triglav kot o pozitivnem dogodku.
    Takorekoc s simpatijo, kot da je to hvalevredno dejanje, ki zasluzi posnemanje.
    Kajti gre za stavbo, katero so se pred vojno zgradili salezijanci.
    Bila jim je odvzeta po krivici in predelana v kino Triglav.
    Znano je, da je razvajena rimska svojat pogosto zahtevala kruha in iger.
    No tudi ta kino je ponujal iger, ceprav je proti koncu zelo slabo uspeval.
    Salezijanci so bili na glasu kot zelo podjetni.
    Tradicionalno so se ukvarjali z vzgojo mladine.
    Menda naj bi dvorana sluzila kot sportni center za mlade.
    Koliko so to uspeli v teh kriznih casih realizirati?
    Dvomljivo je tudi, ce bi cerkveni uspehi zadovoljili levicarske anarhiste?
    Med tem casom se je med njimi ze utrdilo negativno prepricanje, da so novi stari lastniki stavbo odtujili.
    Ce bi jo vsaj dali v najem kakemu privatniku, da bi iz nje naredil Kazino,
    Peep Show ali kaj podobnega, bi to prej preboleli.
    S to osvojitvijo so pokazali najmanj nostalgijo za prejsnjimi casi.
    In istocasno izrazili svojo podtalno sovraznost do Cerkve.

    Kot ponavadi clovek obraca, Bog pa (drugace) obrne.
    Upati je, da bo ta neprijeten dogodek alarmiral Cerkev,
    s cim lahko racuna v prihodnosti.
    Ker pod novo levicasko vlado postajajo anarhisti brezposleni, se bodo spet bolj zaceli ukvarjati z problemom bogate Cerkve.
    Verjetno strici v ozadju upajo da bodo s tem pridobili nujno potreben politicen kapital do novih volitev.

    • Zanimivo kako vstajniki vnaprej dobro vedo kaj morajo narediti. Protestirajo proti cerkvi in zasedajo njej ukradeno lastnino.
      Ne upajo pa ropati komunističnih gospodarjev, tajkunov, ki jih je ranga 2.000 komadov v tej državi. Le ti ropajo slovenske delavce že 70 let pod krinko socialne in socialistične države. Hkrati pa zelo verjetno plačujejo te vstajniške hlapce ( dejte no mir, le kakšni UPORNIKI so to, če se upirajo napačnim!, če niti ne vedo kdo je vir zla v tej rdečesrednjeveški fevdalni Sloveniji), da slednji grozijo večini prebivalcev z revolucijo, če ne bodo bolj odprli denarnic in v Socialistično SKUPNO SKLEDO vplačali še več davkoplačevalskega denarja, da bodo birokrati ( dvorjani mafije) in mafija še brezskrbenejše ( ob vsej bedni nesposobnosti gospodarjenja s svojim in državnim denarjem) in bogatejše živeli. Hkrati pa bodo vrgli nekaj drobtinic brezposlenimi in zelo revnim in to bodo njihovi mediji goebelsovsko objavljali in ponavljali.

Comments are closed.