Prejeli smo: Zakaj smo mnogi učitelji proti predlaganemu zakonu

9

Izjava Društva katoliških pedagogov Slovenije

Učitelji smo večinoma ljudje, ki imamo radi otroke, jih spoštujemo in jim želimo pomagati na njihovi poti odraščanja. V šoli pa seveda doživljamo vso realnost družbe in dogajanja v njej. Pri vsakodnevnem delu z otroki vidimo, da je za oblikovanje zrele in samostojne mlade osebe potrebna vsaj približno ustaljena, umirjena in odgovorna družina.

Naša družba z zahtevami in življenjskim slogom v družine vnaša veliko nemira. Pri mladih se to odraža kot nesposobnost koncentracije in zbranega dela, pogosto so nesposobni spoznavati in razumeti sebe, sočloveka, svet in dogajanje v njem.  Učitelji se veliko ukvarjamo s problemi, ki jih mladi prinašajo v šolo iz slabo urejenih družinskih in tudi drugih socialnih odnosov. Zato je poučevati pogosto težko in naše izobraževalno delo je manj kvalitetno. Dodam naj še dejstvo, da se za duševni in duhovni razvoj mladih v državnih šolah praktično nimamo možnosti zanimati in se z njim skoraj nikjer ne ukvarjamo. Pa vendar: starši, učitelji in vsi odrasli smo odgovorni za mlade, dolžni smo jim omogočiti zdrav psihosocialni in intelektualni razvoj.

Ob morebitni uveljavitvi novega zakona bodo pred učitelji zahteve, ki jih ne bomo hoteli in ne bomo mogli opravljati, saj bodo v popolnem neskladju z vsem, v kar zdaj verjamemo. Pri pouku o „družbenosti in o svobodni izbiri spola“ na temelju priročnika “Ljubezen je ljubezen” gre namreč za nenaravno in neetično uvajanje otrok v svet spolnosti. Ta jim v času odraščanja ne sme biti predstavljen na predlagani način, če ne želimo iz njih narediti čustvenih invalidov.  Zakon ne predvideva možnosti ugovora vesti, zato bi učitelje postavil pred hude etične dileme. V mladih ljudeh pa bosta negotovost in zmeda še večji. V državah z uveljavljeno zakonodajo opažajo porast samomorilnosti med mladimi, ki je pri nas že zdaj nad evropskim povprečjem.

Obstoječa zakonodaja nam nalaga delo, ki ga zdaj opravljamo po najboljših močeh. Izobraževati in vzgajati želimo zdrave, kritične in svobodno misleče mlade ljudi. Kot taki bodo morda znali razvijati svoje darove in sposobnosti: zaznavanje, čustva, razum, domišljijo, voljo in ustvarjalnost ter etični in religiozni čut.

Pri uveljavljanju zakona gre morda tudi za kaznivo dejanje, saj po ustavi RS in po obstoječi šolski zakonodaji v  ni dovoljeno nagovarjanje otrok k etično spornemu ravnanju. V dejavnost LGBT aktivistov je namreč po posredovanju staršev že posegla šolska inšpekcija na nekaterih osnovnih šolah.

V zaupanju v zdrav razum in odgovornost učiteljev si želim in upam, da bomo na referendumu soglasno zavrnili predlagani zakon.  V kolikor pa bi bil zakon sprejet, zahtevamo dopolnitev o možnosti ugovora vesti.

Za Društvo katoliških pedagogov Slovenije pripravila Helena Kregar, prof. kemije

9 KOMENTARJI

  1. Pozdravljam. Me pa močno skrbi, koliko je teh “učiteljev”, ki bi za 4×9 vzeli točko, ker je menda pravilno 9×4 ?! In koliko je teh učiteljev proti?
    Kajti bojim se da šolstvo komaj čaka bodoče spore s starši v katerih bodo masovno zmagovali.

    • To ni napisalo združenje staršev, ampak prav šolniki. Torej k sreči obstajajo pedagogi, ki ne bojo požrli karkoli in upajmo, tudi za ceno lastnih težav ne bojo otrok učili zgrešenih stvari.

      Je pa na mestu bojazen, da večina pedagogov ne misli tako. Vsekakor jih vladajoči kader na Pedagoški fakulteti, da ne govorimo o Štrajnovemu Pedagoškemu inštitutu, usmerja prav k zblojenim levičarskim ideologijam kot je teorija spola in slepo sledenje interesom LGTB aktivistov. FDV, Fakulteta za socialo in Pegagoška fakulteta so najbolj rdeče usmerjen del ljubljanske univerze.

      Zakaj, ni težko razumeti, samo če pomislimo na Kardelja et consortes. Veliko se od njegovih časov tako ali tako ni spremenilo na tej univerzi.

  2. Bi od znanstvenice (kemija)in učiteljice pričakoval vsak kakšen vir za navedeno ( “V državah z uveljavljeno zakonodajo opažajo porast samomorilnosti med mladimi, ki je pri nas že zdaj nad evropskim povprečjem.”).

    • Daj si ti za svoj socialni eksperiment pripelji enega geja domov, pa ga predstavi otrokom in ga pusti naj ti jih čuvajo.

      • Ti nakazuješ na povezavo med homoseksualnostjo in pedofilnimi nagnjenji? Priznam, da o tem nisem poučen. Sicer verjamem, da so med vzgojitelji in učitelji tudi homoseksualne osebe. In verjamem, da se trudijo opraviti svoje delo korektno. Problem slovenske pedagoške strukture je predvsem v tem, da je med njimi premalo moških ( to je usoden problem za dečke), ne v eventuelnem deželu homoseksualnih. Vsaj po mojem.

        • Pravzaprav niti ne. Čeprav je vsaj 50% pedofilije homoseksualne ali biseksualne.

          Kar hočem povedati je, da niso za otroke. Da jih ne morejo vzgajati, da jim nimajo kaj povedati. Da njihov moralni vakuum ni primeren da bi delali z otroci. Ne verjamem, da lahko korektno opravljajo takšna dela. Zato sem tudi proti posvojitvam.

          • zdravko – tebi so pa res dobro sprali glavo , glede homoseksualcev… (al si imel morda sam kakšno takšno izkušnjo? oče? stric? župnik? učitelj?)

            saj ni čudno, da si homofob, ko so te pa tako prestrašili… (glede pedofilije – še vedno se največ zlorab otrok zgodi v lastni družini)

            ..
            no, vsaj to ti lahko povem, da če si zato proti posvojitva, potem lahko čisto mirno greš in glasuješ za.

          • Zdravko ni homofob, je le proti takim hudobnežem, kot si ti.

            Le malo preveč se ti pusti sprovocirati.

Comments are closed.