Predsedniška kampanja kot priložnost za marketning avtomobilske znamke

Takole se začne oglas salona za prodajo ene od avtomobilskih znamk: “Borut Pahor bo v okviru projekta ‘SKUPAJ – spodbujajmo drug drugega’ v ponedeljek dne, 15.10. 2012 prostovoljno delal v … . Vljudno vabljeni, da tega dne pripeljete vaše vozilo na servisni pregled, ali kupite novo vozilo … . Ob servisu (ali naročilu na servis tega dne), dobite na delo 20% popust. Ob nakupu novega vozila …, pa prejmete darilo: prenosno navigacijo.”

Borut Pahor se s svojo milo rečeno nenavadno predsedniško kampanjo giblje v območju etično spornega. Očitali so mu že delo na črno, tudi tako, da so ga prijavili inšpektoratu za delo, tokrat pa dela reklamo za eno od avtomobilskih blagovnih znamk. Ali pa ga je avtomobilski salon samo izkoristil za marketing svojega servisa in za pospeševanje prodaje avtomobilov.

Na Boruta Pahorja smo 13.10.2012 naslovili nekaj vprašanj. Odgovorov nanje do 16.10.2012 nismo dobili, smo pa na njegovi spletni strani našli tale naslov poročila o delu v avtomehanični delavnici: “Z geslom današnjega dne “Peš se daleč pride, s Hondo pa še prej”, Pahor delal kot avtomehanik”. Verjetno veliko pove.

Foto: Wikipedija