Pismo bralca: Dogodek v sveti jami pri Socerbu

V nedeljo, 18. junija 2017, ob 12h, naj bi spet prišel v t. i. »sveto jamo pri Socerbu«, duhovni terapevt Stephen Turoff. Prepričan je, čeprav ne povsem, da je reinkarnacija sv. Socerba, mučenca. Kaj pa, če si to le domišlja? Kaj pa, če ga o tem prepričuje Satan ali njemu podrejeni hudobni duhovi? Morda je celo zavestno v službi Satana in načrtno zavaja ljudi. Je zgolj agent angleških, ali kakšnih drugih obveščevalnih služb? Prihaja zgolj zaradi dobrega zaslužka, saj od udeležencev seanse v sv. jami zaračuna 25 evrov na glavo? Ob udeležbi 100-ih ljudi to pomeni 2500 evrov. Ob takem izkupičku se mu splača leto za letom prihajati v Slovenijo.

Morda pa za vsem tem stoji tudi slovenska »udba«, ki še vedno prikriva fojbe v katere so komunisti po vojni metali svoje politične nasprotnike. V neposredni bližini Jame sv. Socerba – v breznu Za Vrhom, so trupla zasuli s 100m3 pokvarjenih salam. Kljub odloku nekdanjega predsednika vlade in sedanjega predsednika države g. Boruta Pahorja, da se pripravi načrt za očiščenje jame, jama do danes še ni očiščena! Cinizem je v tem, da sedaj prihaja v socerbsko jamo delat svetlobo, beri meglo, nekdo iz Anglije, ko vemo, da je Velika Britanija po 2. sv. vojni odločala o vrnitvi slovenskih beguncev iz Avstrije v Jugoslavijo in s tem Titu omogočila, da se je na lestvici največjih morilcev 20. stoletja povzpel na 10. mesto. Poleg tega je med 1. sv. vojno Anglija sodelovala pri pripravi  tajnega sporazuma z Italijo, ki je med vojno izdajalsko prestopila na stran Antante, ker ji je bilo za nagrado obljubljeno slovensko etnično ozemlje, Istra, Kvarner… Ta tajni sporazum je bil gotovo eden izmed najbolj pokvarjenih mednarodnih sporazumov v zgodovini človeštva. Upam, da Stephen Turoff skrbi tudi za čiščenje umazanije, ki jo je po svetu naredili Anglija. Tam ima toliko dela, da sploh ne bi smel imeti časa prihajati v Slovenijo, če bi si to vzel za prioriteto.

Nisem muslimanski fašist in ne bom šel nad Turoffa ter nad njegove v belo oblečene privržence, z mečem ali brzostrelko, kar bi se v državah s šeriatskim pravom skoraj gotovo zgodilo, če bi na tak način onečastili eno kakšno džamijo. Verjetno tudi v drugih sv. jamah po svetu, npr. na Monte Sant’Angelo v Apuliji, v magično lepi katoliški Italiji, Turoffu ne bi dovolili izvajati t.i. »svetlobnih krogov«.

Sporočam, da sem zaradi tega, kar se dogaja v Jami sv. Socerba užaljen in prizadet. Pozivam katoličane in druge ljudi dobre volje, da to javno povemo in ukrepamo z vsemi razpoložljivimi pravno dovoljenimi sredstvi! Predvsem pozivam katoličane in ljudi dobre bolje v Kopru, Trstu, celotni Istri, Čičariji in na Krasu, od koder so predniki stoletja, leto za letom romali v Jamo sv. Socerba. Kaj lahko naredimo? Doklej bomo pasivni in morda celo prestrašeni? So pravice le za druge, za nas pa ni nobenih pravic? Zanimivo je, da pri stotinah kraških jam, ki so v Sloveniji, Turoff prihaja prav v jamo, ki velja za edino podzemno cerkev v Sloveniji. V Jami sv. Socerba so do nedavnega potekale katoliške sv. maše, kljub temu, da so po 2. sv. vojni »komunistični fašisti« barbarsko razbili oltar sv. Socerba. Kakšne so oblasti, ki nam vladajo in dopuščajo, da se v Jami sv. Socerba v blagor duhovnega zdravja ljudstva, vrstijo dogodki, ki niso v skladu s svetim krajem? Istočasno pa v skoraj 30-ih letih samostojne Slovenije, ne zmoremo napraviti sodobne železniške povezave med prestolnico in morjem! Ne bi bilo za ljudi bolj zdravilno in poceni, za državo pa bolj koristno, če bi ljudje, ko bi si tega zaželeli, sedli na vlak in se za nekaj ur iz meglene Ljubljane in drugih krajev, z vlakom  podali na sončno obalo ter se naužili krepčilnega morskega zraka?

Je v duhovnem in ekonomskem interesu Slovenije, da ne uredimo dostopa do brezna Za Vrhom in mu damo vsaj podobnega statusa, kot ga imata Dachau in Auschwitz? Slovenci, Italijani, Hrvatje, pa tudi turisti, ki prihajajo v Koper s križarkami, kakor turisti, ki prihajajo na morje, bi se lahko podali k sv. Socerbu: v Jamo sv. Socerba, kjer bi se verni turisti pokrižali in molili; nekateri bi obiskali socerbski grad, ki bi moral imeti ustrezno ponudbo,  tretji pa bi se podali do brezna Za Vrhom, kjer bi se poklonili žrtvam komunističnega totalitarnega režima. To bi gradilo spoštovanje med narodi in svetovno civilizacijo ljubezni. Si sv. Socerb, po katerem se imenuje kraj, grad in jama, ne želi prav tega?

Bogdan Vidmar, Bovec