Pa smo spet tam, na začetku

23
1318

Dejan PrešičekNa TV zaslonu smo spet videli zadovoljen obraz predsednika stranke Socialnih demokratov, gospoda Dejana Židana, kako je slovesno razglasil namero, da bodo v stranki pričeli proces, da bi našli novega človeka za ministra za kulturo. Kako značilno za stranke tako imenovane levice. Iskali bodo, včasih so rekli, evidentirali. Takšna napoved pove, da pravega človeka za tako pomembno mesto v vladi nimajo. In po dogodkih sodeč, ga tudi na začetku, pri oblikovanje vlade, niso imeli. Le kako so hoteli biti v vladi, ko za kaj takega niso bili pripravljeni? In smo spet tam, kjer smo že tolikokrat doslej bili.

Če na hitro iščemo odgovor na to posebnost, lahko rečemo, da zato, ker za svoj obstoj, za svoje delovanje ne čutijo, ne vidijo odgovornosti. Bo že kako! Ali tudi drugače: ker kulture in vsega, kar je v življenju naroda in države z njo povezano, ne razumejo.

Seveda, možni so še kakšni drugačni razmisleki. Možna je tudi komodnost, češ, naj o tem razmišlja in odloča predsednik vlade, naj se pred narodom in zgodovino upravičuje kar on sam. Možna je tudi podedovana poslušnost Partiji, ki je vedno, za vsakršno javno funkcijo odločala po svoje, pač v skladu z njeno revolucionarno držo, ne glede na potrebe in stvarne razloge.

Naj bo tako ali drugače, stanje, ki ga imamo je sprevrženo, neodgovorno. Stranke in njihovi voditelji, ki takšne reči počnejo, bi ne smeli biti predstavniki naroda in države. Takšno izjavo  lahko pogosto slišimo. A kaj, ko jih imamo, izvolili smo jih – izvolili so jih tudi tisti, ki na volitve niso šli. Zato se lahko tudi vprašamo, kaj je z nami?

Na ta velika in stvarna vprašanja bomo morali še in še odgovarjati – ljudje dobre volje, zbudimo se in poglejmo, kaj smo z gibanjem PREBUDIMO SLOVENIJO in drugimi konkretnimi dejanji, ki so se dogajali v smeri političnega, narodnega  in državniškega ozaveščanja, že naredili. In  kaj naš še čaka, da bi se dokopali na raven stvarne demokracije in upanja na boljše čase. Kaj se mora še zgoditi, da bomo kot narod spet zaživeli?

23 KOMENTARJI

  1. Kaj se mora še zgoditi, da bomo kot narod spet zaživeli? Dobro vprašanje.
    Pater Branko Cestnik je v nedavni oddaji radija Ognjišče pravilno ugotovil, da minister za kulturo ni odstopil, temveč je bil odstopljen. Sam ni nepreklicno odstopil in ni prevzel dejansko nobene odgovornosti za svoje ravnanje in stanje ministrstva.

    Ali ni enaka praksa tudi v Cerkvi, saj tudi slovenski škofje niso zaradi cerkvene mariborske finančne in amoralne pornografske afere sami odstopili, k odstopu jih je moral Vatikan povabiti.
    Sedaj nastopajo tako, kot da se nič napačnega zgodilo, glede na zakone in glede na nauk Cerkve, to je Katekizem, ki pravi:
    »Pornografija je v tem , da dejanska ali simulirana spolna dejanja iztrgajo iz intimnosti partnerjev in jih premišljeno razkazujejo tretjim osebam. Pornografija žali čistost, ker pači naravo zakonskega dejanja, ki je intimno podarjanje zakoncev drug drugemu. Pornografija je huda kršitev dostojanstva tistih, ki se ji predajajo (igralci, trgovci, občinstvo), kajti tu vsakdo postane za drugega predmet odurne naslade in nedovoljenega dobička.. Ene in druge potegne pornografija v slepilo izumetničenega sveta. Pornografija je velik greh. Civilne oblasti so dolžne preprečiti proizvodnjo in razpečevanje pornografskih materialov.«
    Pornografija je škodljiva za mladoletne, žali dostojanstvo, predvsem žensk, mater in škodi družini. Zato demokratična država omeji dostopnost mladoletnim, tako pomaga staršem in vzgojiteljem, zato je na TV kodirana, dostopna pa je le odraslim proti plačilu.
    Država RS je to storila, a Cerkev je dopustila, da se je ves čas njenega lastništva v T-2 prodajala pornografija, legalno in kodirano, vendar v polnem nasprotju s naukom katoliške Cerkve, katekizmom. Cerkev je druge učila, a je sama grešila in kljub svojemu nauk. prodajala veliki greh pornografijo. Katarza ni končana, nihče za to ne odgovarja.

  2. Gospod Strgar, katere ljudi pa ima “vaša edina prava stranja- NSi” za katerokoli podrocje, da lahko kot minister z ekipo prevzame vodenje, brez 109 dni pripravništva, kar je beden izgovor nesposobnih! NSi ni nobena stranka, ti dokazujejo Peterle,Novakova, Tonin v Petelinjek boju za EU denar! To ni stranka to je skupina 5 -10 posameznikov, ki se ravsajo za državna in evropska sredstva. Vsebine nobene, demokracije nikjer. Strgar koga pa ima NSi za kulturo! Koga za finance in gospodarstvo in tako naprej.Nic od nič.

    Volilni prag bi morali tako dvigniti, da bi stranka ki pride v DZ morala imeti vsaj 10 poslancev, da lahko pokriva večino področij.

    Kot velik podpornik NSi ali ste kdaj Peterletu povedal da ni 15 let nuč naredil in naj se ne sili še četrti mandat po 5 let v Bruselj. Zakaj tega ne upate povedati. Ker ste hinavska, nepomembna stranka. Ali pa mislite da je Peterle 15 letih kaj koristnega naredil?

    • Predsedniškim kandidatom!
      ONA-torek, 16.10.2007

      Pred nami so volitve za očeta naroda. Mnogo je vprašanj za kandidate, kajti po odgovorih jih bomo spoznali in enega izbrali. Mogoče niso odveč tudi naslednja vprašanja.

      Nedavno objavljena raziskava Evropske fundacije za izboljšanje življenjskih in delovnih razmer je pokazala, da je mobbing na delovnem mestu v Sloveniji za polovico bolj pogost od povprečja v Evropski uniji. Mobbing povzroča zdravstvene in socialne posledice žrtvam in velike družbene stroške. V Sloveniji še noben primer ni doživel sodnega epiloga, tudi zaradi odsotnosti ustrezne zakonodaje. Kaj menite o stanju tega pojava v Sloveniji?

      V zadnjih letih je bilo objavljenih kar veliko primerov, ko delodajalci za svoje zaposlene niso v pokojninsko blagajno vplačevali obveznih prispevkov za pokojnine delavcev. Stotine delavcev je bilo oškodovanih in bodo lahko prikrajšani pri pokojninah. Niti en primer doslej ni bil sodno sankcioniran.

      Kršene pa so bile osnovne človekove in socialne pravice. Ali menite, da morajo delojemalci res sami reševati ta njihov problem, kot je pogosto uradna razlaga? Ali pa mora država poskrbeti, da delojemalci ne bodo prikrajšani pri pokojninah, zaradi neplačevanja nepoštenih delodajalcev prispevkov za delavce?

      Pomladna politična opcija, ki jo predstavlja kandidat Lojze Peterle, pogosto legitimno poudarja, da je treba graditi Slovenijo in Evropo na krščanski etiki. Pri tem tudi zagovarja pozitivno družbeno vlogo RKC pri sooblikovanju javne morale, norm in zakonov v družbi. Korektno in legitimno. V Sloveniji pa ravno cerkvena medijska hiša T-2 razpečava največ poceni plačljivih pornografskih programov. Ali je to res skladno s deklariranim krščanskim etosom in sedanjo pozitivno družbeno vlogo slovenske RKC?

      Za zaključek. V tisku preberem aktualen naslov o menedžerskih kreditnih nakupih: Saj ni potrebe, da bi kredite vračali. Hevreka, kreditov ni treba vračati? Kdo torej tudi pregreva gospodarstvo in prispeva k inflaciji? Ali je to nova etika?

      Franc Mihič, Ribnica

        • »Molk« Cerkve (2)
          DRUŽINA, 25.12.2007
          Odgovor na pismo v Družini št. 50, str. 28

          Cerkvene ustanove (škofija, župnije in tudi redovne ustanove) se morajo posvečati tudi skrbi za gmotne dobrine, saj bi bilo neodgovorno, če bi vse pričakovali od drugih. Poleg tega je določena gmotna samostojnost pogoj za samostojno odločanje in samostojno izražanje mnenj. V zgodovini se je marsikdaj dogajalo, da so Cerkvi odvzeli dobrine in jo s tem potisnili v popolno odvisnost in molčanje. Tudi iz časov prve Cerkve je znano, da je apostol Pavel opravljal svoj poklic (bil je izdelovalec šotorov) in se na ta način trudil in delal, »da bi ne bil komu v nadlego«. Res pa je, da ni vseeno, s kom Cerkev sodeluje na gospodarskem področju.

          Ko je nastajalo podjetje T-2, je takratna mariborska škofija (že pred nastankom novih škofij) sprejela sodelovanje s podjetjem iz ekonomskih razlogov, se pravi kot možnost za finančno naložbo. Ta naložba naj bi bila trajen vir sredstev za plačevanje katehistinj in katehetov in za drugo nujno pastoralno dejavnost. Odločitev za to sodelovanje je bila sprejeta po posvetovanju z zborom svetovalcev in s člani gospodarskega sveta škofije. Eden od razlogov za takšno odločitev je bil tudi, da vlaganje v telekomunikacijska sredstva ne more biti moralno sporno za Cerkev, kot je lahko na marsikaterem drugem gospodarskem področju (klinike za splav, igralništvo ipd). Kaj je iz tega nastalo, se je pokazalo pozneje, ko je podjetje razvilo svojo dejavnost. Kot lastniki smo za sporne programe T-2 izvedeli iz javnosti.

          Takoj ko smo izvedeli za sporne programe, smo zahtevali njihovo odstranitev. Nekajkrat smo se sestali z vodstvom podjetja T-2, da bi uredili to vprašanje. Vodstvo podjetja na stvari gleda drugače, predvsem tržno. Rekli so, da je podjetje T-2 v marsičem zelo odvisno od sorodnih podjetij doma in v tujini in da ga vežejo obveznosti v sklenjenih pogodbah, zato stvari ni mogoče spremeniti čez noč. Kljub vsemu je vodstvo podjetja T-2 obljubilo in zagotovilo, da bodo do novega leta 2008 postopoma odstranili vse sporne programe. Če do tega ne bo prišlo, bodo škofije svoj lastniški delež pri T-2 odprodale.

          Podjetje T-2 je po ustanovitvi novih škofij v večinski lasti celotne mariborske metropolije, se pravi mariborske nadškofije ter celjske in murskosoboške škofije, zato smo o problemu, ki se je pokazal, takoj seznanili oba škofa ordinarija v Celju in Murski Soboti.

          Trudimo se in si zelo želimo, da bi bil ta problem čim prej rešen in bi bili odpravljeni razlogi za očitke, ki jih javnost naslavlja na Nadškofijo Maribor in na katoliško Cerkev v Sloveniji.

          V nadškofiji si prizadevamo, da bi imeli vsaj laični uslužbenci, ki so zaposleni v Cerkvi, dostojne plače, ki bi bile primerljive s plačami drugih delavcev z enako stopnjo izobrazbe. Tudi katehisti ali katehistinje morajo imeti dostojno plačo, s katero lahko preživljajo sebe in družino. Zaenkrat je pri nas edina možnost za ureditev tega vprašanja in pridobitev sredstev za ta namen, dobro in skrbno gospodarjenje s cerkvenim premoženjem.

          Na področju gospodarstva je tudi Cerkev zelo odvisna od podjetij in gospodarskih družb, ki pri nas obstajajo. Veliko bomo morali še storiti, da bi v naši družbi in podjetjih čim bolj uveljavili načela krščanskega socialnega nauka.

          Po drugi strani pa je prav gospodarstvo področje, ki kaže, da je Cerkev poklicana, da živi sredi tega sveta, vendar mora kljub vpetosti vanj kazati, da ni od tega sveta. Kazati mora na vrednote, ki presegajo ta svet in so večne. To pa ni lahka naloga, ampak je velik izziv za vsakega kristjana, toliko bolj za Cerkev kot skupnost vernih. Ne želimo opravičevati napake in pohujšanja v zvezi s tem, vendarle pa gre za večplasten problem, ki ga kljub najboljši želji ni mogoče rešiti z danes na jutri. Hvaležni bomo vsakemu za konkretno spodbudo na tem področju in za razumevanje.
          Igor Vojinovič,
          urad Nadškofije Maribor
          za odnose z javnostjo

          https://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/clanek/56-51-Odmevi,Predlogi-1

        • Zakaj cerkev ni upoštevala Katekizma, ko je njena T-2 razpečavala pornografijo?

          Katekizem namreč pravi: » Pornografija je velik greh. Civilne oblasti so dolžne preprečiti proizvodnjo in razpečevanje pornografskih materialov.«
          Pornografija je škodljiva za mladoletne, žali dostojanstvo, predvsem žensk, mater in škodi družini. Zato demokratična država omeji dostopnost mladoletnim do nje in tako pomaga staršem in vzgojiteljem.
          Država RS je to storila, zato je pornografija na TV kodirana, dostopna pa je le odraslim proti plačilu. Po prijavi suma kršitve Zakona o medijih zakoncev Mihič in njunega sina in še očeta mladoletnikov je spremenila Zakon o medijih.
          Za tem pa je Cerkev dopustila, da se je ves čas njenega lastništva v T-2 prodajala pornografija, legalno in kodirano, vendar v polnem nasprotju s naukom katoliške Cerkve, katekizmom. Prednost je dala dobičku, ki ga potrebuje za svoje delovanje, ne pa svojemu nauku, da je to veliki greh.
          V bančni luknji, ki jo saniramo vsi državljani, pa so cerkveni posli in njihovi nevračljivi , po obsegu, na prvem mestu. Mnogi mali vlagatelji, verniki, so bili v teh poslih ob prihranke.
          Cerkev je druge učila kaj je prav, a je sama grešila in kljub svojemu nauk prodajala veliki greh, to je, pornografijo. Dobiček, pridobivanje bogastva je bilo pred moralo in Katekizmom.
          Katarza ni končana, saj še nihče za to ne odgovarja.
          2019-02-03

      • Cerkev se puli za pornoponudbo televizije T-2

        Novica Mihajlović

        vsi članki avtorja

        FINANCE, objavljeno 6.10.05 00:01, tiskana izdaja št. 194/2005

        https://www.finance.si/133273

        Krekova družba ovira prodajo Prve TV srbski TV Pink, prevzemnik holdinga Zvon Ena, pa bo dobil televizijo T-2, ki ponuja šest pornografskih programov.
        Strastno poželenje po vroči T-2
        Cerkvena družba Gospodarstvo Rast je v ponedeljek v svoji najavi prevzemne ponudbe lastnikom holdinga Zvon Ena ponudila 1.900 tolarjev, kar je po ocenah mnogih analitikov premalo. Če bo ponudba uspela, se bo portfelju Gospodarstva Rasti pridružila tudi telekomunikacijska družba T-2, ki ponuja tudi kabelsko televizijo s 120 kanali, od tega je šest pornografskih. Direktor T-2 Matevž Turk ni želel komentirati možnosti za uspeh prevzemne ponudbe: “Ne glede na vse ne pričakujem nobenih sprememb.”
        Pornografija nima kaj iskati v cerkvenem portfelju
        Če mariborska škofija postane lastnica holdinga Zvona Ena, bo stoodstotna lastnica prodorne telekomunikacijske družbe T-2. Ta ima v svoji ponudbi kabelskih programov tudi šest pornografskih kanalov, ti pa nekako ne sodijo skupaj s katoliškim naukom. Kaj se bo zgodilo s tovrstno ponudbo kabelskih programov na T-2, če bo njihova ponudba uspešna, smo vprašali prvega gospodarstvenika mariborske škofije Mirka Krašovca. “Gotovo je odgovor na vaše vprašanje, da tovrstne vsebine niso primerne za podjetje, ki bo morda nekoč v naši lasti,” odgovarja Krašovec.
        Če Cerkvi uspe prevzem holdinga Zvon Ena, ki je lastnik družbe T-2, ta iz svoje kabelske ponudbe ne bo umaknila šestih pornografskih kanalov, pravi direktor T-2 Matevž Turk

      • Ali lahko kristjan voli levico?
        DRUŽINA-8.7.2007
        http://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/all/E194A53A0BBEB9A7C125730F002D1C69?OpenDocument

        Vidimo, da so v svetu kristjani tudi levičarji. Pri nas ne. Kaj bi se moralo zgoditi, da bi pri nas kristjan lahko volil levo stran? Grega

        Najprej bi morali dobro definirati, kaj je levičarstvo? Koliko različnih vrst levičarstva je? Na katera področja se delovanje levo usmerjenih ljudi najbolj nanaša in ali smo pri tem samo na polju ozke politike ali širše civilne družbene dejavnosti?

        Uvodnik v zadnji reviji Tretji dan (revija za katoliške izobražence) na primer zelo strogo obravnava sodobno levičarstvo. Ne samo zaradi idej, ki jih levičarstvo ima, temveč tudi zato, ker je dokaj nepregledno, razdrobljeno, protislovno (na kar je prejšnji teden opozoril odhod g. Kebra iz načelno leve LDS), razpeto med nežnimi socialnimi ideali in kruto preteklostjo, ki sta jo v vzhodni polovici Evrope zaznamovala laž in zločin. Skratka, danes na levici ne veš, kdo je kdo, in kaj kdo pravi, ko nekaj pravi.

        Priča smo poigravanju s simboli in velikimi besedami, zlasti ko se levica kaže kot množična, ulična, folklorna politična stran. Naj s tem v zvezi nekdo že enkrat pojasni kult Che Guevare! Ta človek je na Kubi pomagal zatirati drugače misleče, z gorečnostjo je zapiral homoseksualce. Danes bi veljal za terorista, toda ostaja ena prvih ikon sodobnega levičarstva (po novem tudi kakšnega od slovenskih sindikatov). Ko danes evropska levičarska mladina razglasi mirovniške ideale in gre na ulice, mora biti policija pripravljena na vse prej kot na »miren« dan, smetarji in steklarji pa imajo drugi dan polne roke dela. Ko izvajajo protiglobalistične demonstracije, vedo povedati, da sovražijo ameriško prevlado in trdi kapitalizem, kot alternativo pa ponujajo nebulozno anarho-hipijevsko vizijo človeštva – tipično za razvajene otroke bogatega Zahoda. Tako da levičarstvo niti na ulici, ko ga na svoj način živijo z visoko politiko neobremenjeni mladi, ni prepričljivo.

        Pri nas na strankarski ravni potekajo trije zanimivi procesi: fenomen Pahor, preobrazba LDS in nastanek društva Zares. Upajmo, da bodo pripomogli k razvidnosti levega prostora in misli ter (Bog pomagaj, če se tako izrazim) k večji sproščenosti. S tem bo kristjanu laže razmišljati o dialogu s tako imenovanimi levimi družbenimi silami. V idealnih razmerah, ki vladajo ponekod po Evropi, kristjani ne »grešijo«, če volijo levico. Ne nazadnje so nekateri vodilni evropski levičarji tudi zgledni kristjani – denimo Prodi in Blair.

        Pri ocenjevanju levice bodimo danes zlasti pozorni na dvoje vprašanj: na vprašanje verske svobode in spolne morale. Kristjan ne more voliti levice ali sodelovati v levici, če slednja zatira svobodo veroizpovedi (kar danes znajo delati zelo prikrito) in razglaša ali se bori za spolno razpuščeno družbo, v kateri naravna vez med moškim in žensko in naravno oblikovana družina nimata vrednosti. Če smo pred desetletji na levi našli brezbožni socializem, ki je religijo obravnaval kot enega od spodbujevalcev socialne nepravičnosti, je danes na levi manj socialnega sanjarjenja in več borbe za zaščito uživaštva vsakega posameznika. Tu levica spet trči ob religijo, kar jo vodi do novih oblik kulturnega boja.

        Pozor! Hudič je mojster pretvarjanja. Ravno tam ga ni, kjer ga najprej vidimo. Slovenski kristjani smo po tradiciji antikomunisti. Imamo razloge za to. Upravičene. Prvi je Kočevski rog. Toda medtem ko se strastno ukvarjamo z »rdečo« nevarnostjo onkraj barikad, mojster pretvarjanja neopazno, čisto nedolžno za našimi hrbti opravi najbolj škodljive manevre. Tako se nam je zgodilo, da smo danes po logiki »normalnega« kapitalizma in v »skromnem« prizadevanju ustvariti nekaj več denarčkov za dobre namene preko »cerkvenega« podjetja T-2 eden največjih raznašalcev pornografije na Slovenskem. Bíli smo silne bitke proti brezbožni levici, v zaledju pa klecnili na kolena desničarskim bogovom kapitala. Ne dražgoški mitingi, pornografija in zaslužek za vsako ceno je tisto, kar danes pogublja duše!

        Branko Cestnik
        Vprašanja za p. Branka ali s. Andrejo nam lahko pošljete na poštni ali elektronski naslov mladi.val@druzina.si.

        Op.: Prispevek je odobril odgovorni urednik DRUŽINE g. Franci Petrič.

      • Molk Cerkve!?
        DRUŽINA; št. 50/2007

        »Odgovornost za prihodnost!?« se je glasil moj prispevek, objavljen v 46. št. DRUŽINE. Brez odziva. Molk. Ponovim. Odgovornost za prihodnost je bil zadnji aktualen poziv Komisije Pravičnost in mir pri SŠK ob svetovnem dnevu varčevanja, 31. oktobru. V njem njen predsednik škof msgr. dr. Anton Stres, opozarja na priložnost za razmislek o našem odnosu do denarja in materialnih dobrin in raznih potrošniških odvisnosti. Pravi, da nam kakovosti življenja ne zagotavljajo samo materialne dobrine, temveč tudi okolje, duhovni razvoj in cela vrsta družbenih odnosov.
        Vse lepo in prav!? Kaj pa slovenska katoliška cerkev že vrsto let prakticira?
        Beremo: »Telekomunikacije – največja naložba slovenske RKC. Štirideset milijonov evrov že investiranega denarja v izgradnjo optičnega omrežja ali celo 400 milijonov evrov načrtovanih naložb je očitno ena največjih investicij povezanih družb, za katere skrbi slovenska katoliška cerkev«. To je cerkvena medijska družba T-2.
        Beremo: «T-2 najpomembnejša cerkvena investicija, ki bo mariborsko nadškofijo stala približno 400 milijonov evrov ali trikrat več, kot je RKC dobila vrnjenega denacionaliziranega premoženja«.
        Beremo, celo v Družini: »Tako se nam je zgodilo, da smo (!) danes po logiki »normalnega« kapitalizma in v »skromnem« prizadevanju ustvariti nekaj več denarčkov za dobre namene prek »cerkvenega« podjetja T-2 eden največjih raznašalcev pornografije na Slovenskem«.
        Beremo: »Za pornografsko industrijo. Slovenske cerkvene institucije in verniki, ki plačujejo TV-naročnino za T-2, podpirajo tudi pornografsko industrijo, pa čeprav pornografije ne gledajo«.
        Beremo: « Podatki tujih raziskav govorijo o vlogi pornografije predvsem v incestnih zlorabah. Do 25 odstotkov incestnih zlorab vključuje rabo pornografije, predvsem na način, da odrasli kažejo otrokom pornografijo z namenom, da jih prepričajo v normalnost svojega vedenja«.
        Beremo: «Mladoletniki, na računalnike katerih je priključen modem T-2, lahko s programsko opremo, ki je dostopna zastonj na internetu, omenjene kanale spremljajo brez ovir«.
        Beremo: »Pornografija je tesno povezana s trgovino z ljudmi.«
        Cerkev pa uči (!): »Pornografija je velik greh. Civilne oblasti so dolžne preprečiti proizvodnjo in razpečavanje pornografskih programov«.
        Že leta v tisku beremo o »cerkveni T-2 pornografiji«, tudi letos v DRUŽINI.
        Ali ni cerkvena T-2 celo že prekoračila praga zakonitosti? Kje so tu varuhi pravic otrok, pravna država? Cerkev prodaja pornografijo seveda zgolj za “dobre namene”?
        Mogoče zgolj samo za svoj dobiček, pa še malo za pornografsko industrijo?
        Kaj je cilj Cerkve? Prevlada dvoličnosti v družbi? Brezpravje? Ali ni to dvoličnost brez primere, celo sarkazem do občih, ne samo do krščanskih vrednot? Ali je to perfidno dvolično ravnanje Cerkve vzor za ravnanje civilne družbe? Mnogi so razočarani, mi sporočajo! Po mnenju analitikov je glavni vzrok za Peterletov poraz prav njegova dvoličnost, ki so jo državljani opazili. Čas je za razmislek, tudi v Cerkvi in še kje?!
        Pred nami je Božični čas, praznik družine in nedolžnih otročičev, ne pornografije.
        Ali mogoče že velja, tudi v Cerkvi, sporočilo slovenskega »Alamuta«: »Nič ni resnično, vse je dovoljeno«? Spoštovani metropolit in predsednik SŠK, nadškof gospod msgr. mag. Alojzij Uran, pričakujem(o) vaš odziv!

        Franc Mihič, univ. dipl. inž., Ribnica

        https://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/clanek/56-50-Odmevi,Predlogi-1

  3. Odgovor sapmo na zadnji stavek. NSi prevetrit, Lojzeta in Ljudmilo takoj v penzijo in popolnoma novo SKD vodstvo.

  4. Odgovor samo na zadnji stavek. NSi prevetrit, Lojzeta in Ljudmilo takoj v penzijo in popolnoma novo SKD vodstvo.

  5. Odgovor samo na zadnji stavek.
    NSi prevetrit, Lojzeta in Ljudmilo takoj v penzijo in popolnoma novo SKD vodstvo.

    • Zadnji stavek se glasi: “Kaj se mora še zgoditi, da bomo kot narod spet zaživeli?”
      ==========
      Če nisi opazil, NSi in ta dva sta v opoziciji, nista del vladne koalicije, torej:
      Tvoj vzdevek ni v skladu s tvojim razumevanjem demokracije.

      • Človek, politika ni Karitas, sociala, večni looserji v opoziciji so glavni krivci, da levica tako gladko zmaguje in dva krivca za rezultat NSi ki dosega le sramotnih 4,00-6;0% sta predsednika SKD/NSi Peterle in Ljudmila. Demokratično je da looserji po porazi dajo mesto spodobnejšim od sebe ( enako Janša), ne da se po komunajzarsko oklepajo državnih jasli.

    • Upam, da se bo, vam in vam podobnim, izpolnila ta vaša srčna želja, da bom pozabljen pri takih “poštenih” komentatorjih in na takih forumih, ki znova dopuščajo enoumje anonimih nedotakljivih stricev, ko mi vsem na očem nekdo lahko napiše, da te zbriše: “Mihič, crkni že!”
      In to naj bi bil prispevek h kulturi potrebni za razvoj demokracije v Sloveniji?

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite