V Italiji bi drugi tir Divača-Koper zgradili najmanj dvakrat ceneje

V Bellunu julija 2017 predstavili projekt železniške proge Calalzo-Cortina (http://blog.tuttotreno.it)

Razvojni projekti, povezani z železniško infrastrukturo, so v pripravah tudi v naši soseščini. Naše zanimanje je vzbudil projekt železnice, ki naj bi posegla v najbolj gorate predele Benečije, še posebej pozorni smo bili na stroške izgradnje takšne železniške proge.

Beri dalje

Historiat nastajanja železniškega odseka 5. koridorja Trst/Koper – Divača

Skupaj bi se morali usesti predstavniki “državnih” strokovnih institucij, zlasti z avtorji alternativnih variant in na podlagi tehtnih argumentov doseči skupaj z njimi soglasje o najprimernejši različici, razčistiti tudi očitke o previsoki ceni in tehnološki zastarelosti vladinega projekta ter o problematičnosti njegovega sofinanciranja s strani Madžarske pod skrajno neugodnimi pogoji.

Poslanci koalicije kot orodje koruptivne mreže v RS?

Zakon, ki je bil zavrnjen v Državnem svetu potrjuje projekt, ki je najdražji, najbolj nedodelan (kljub 20 letom študij), ne vemo ali bo proga dvotirna ali enotirna, gradil bi se objekt, ki bi imel železniško povezavo brez železniške proge. Končna cena ni znana in jo odgovorni predstavniki ministrstva za pravo dvotirno povezavo ne upajo pojasniti. Zakon začenja investicijo brez prepoznane investicijske vrednosti. KPK je izdala negativno mnenje o zakonu.

Apel predsedniku republike

PISMO BRALCA. 12 razlogov zakaj je nujna odprta javna razprava o novi referendumski ureditvi. Ustavna določila glede referendumov naj se ne spreminjajo, ali vsaj ne prekomerno. Ni nikakršnih prepričljivih in utemeljenih razlogov za spremembo sedanje … Beri dalje