Historiat nastajanja železniškega odseka 5. koridorja Trst/Koper – Divača

Skupaj bi se morali usesti predstavniki “državnih” strokovnih institucij, zlasti z avtorji alternativnih variant in na podlagi tehtnih argumentov doseči skupaj z njimi soglasje o najprimernejši različici, razčistiti tudi očitke o previsoki ceni in tehnološki zastarelosti vladinega projekta ter o problematičnosti njegovega sofinanciranja s strani Madžarske pod skrajno neugodnimi pogoji.

Kaj morate zares vedeti o drugem tiru

Pretekli teden je 2TDK objavil v več medijih oglasno sporočilo. Npr. v Delu.  Bilo je objavljeno tudi v Financah, kjer so arhitektu Andreju Čuferju omogočili objavo popravka. Prejeli smo ga tudi sami in ga objavljamo … Beri dalje

Zmeden pristop slovenske vlade k projektu desetletja

Vlada ni ponudila pravih odgovorov na kritične pripombe in odprta vprašanja. Da bo mera polna, so dominantni mediji začeli promovirati predloge nove trase in novih rešitev in to potem, ko smo dolga leta pripravljali gradbeno dokumentacijo, zarisali progo, odkupili zemljišča ter po drugi strani ugotavljali, da je sedanja proga zasičena s tovori kljub ukinitvi potniškega prometa, in da zaradi tega Luka Koper že sedaj izgublja velike posle.

Izjava zbora krajanov Krajevne skupnosti Črni Kal

Zbor krajanov Krajevne skupnosti Črni Kal poziva predsednika Vlade RS, da preuči možnost izgradnje inovativne »Duhovnikove« variante dvotirne proge, ki je za prebivalce Kraškega roba, Osapske in Rižanske doline najprimernejša, ker najmanj posega v krajino Kraškega roba, v celoti odpravi vse nevarnosti obstoječega tira za prebivalce ob progi in vodni vir in ker pomeni trajnostno rešitev za razvoj zelenega turizma.

Prejeli smo: Tako ne gre več naprej

Državljani, združeni v referendumski pobudi proti Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge 2.tir sporočamo, da smo do sedaj zbrali že preko 3000 podpisov. Naša pobuda je namenjena načelu, da se državne … Beri dalje

Posnetek vožnje v kabini lokomotive za ogled dvotirne proge Divača – Koper s komentarji (VIDEO)

Simulacija oz. posnetek umeščenosti dvotirne proge Divača – Koper v prostor z vožnjo v kabini lokomotive OBB. Simulacija prikazuje kako se zgradi dvotirna proga Koper – Divača. V posnetku so navedene značilnosti projekta strokovne skupine dr. Duhovnika. Prikazana je tudi inovativna rešitev z varovanim in kontroliranim vrvnim mehanizmom za dviganje in spuščanje vlakov.

Nad zakon o “drugem tiru” tudi z referendumom

Vlada RS mora skrbeti za širši družbeni interes, zato bi morala poslušati vsa mnenja. V tem primeru smo bili preslišani tudi predstavniki ljudstva. Kot predstavnik državljanov in državljank RS bom, v kolikor bom sistematično prezrt, zahteval referendum. Namreč, gre za pregrešno drag projekt, ki bo močno vplival na ljudi. Tudi na generacije, ki pridejo za nami.

Drugi tir na rezilu odločevalskega noža

Razlika med projektoma – vladnim in Strokovne skupine je 2,5 milijarde in 0,8 milijarde Eur, ob tem da se po projektu Strokovne skupne dvotirna proga izgradi v treh letih ter s tem omogoči do 30% povečanje kapacitete, do 2022 leta pa do 45 milijonov ton pretovora letno. Projekt Strokovne skupine omogoča bistveno večji delež domače gradbene industrije (namesto 400 milijonov kar 700 milijonov).