Populizem je posledica neučinkovite birokracije

SDH in DUTB povečujeta lastništvo v podjetjih, ki bi jih lahko prestrukturiral kvečjemu zasebni lastnik. Sodobnih meril in standardov za ocenjevanje uspešnosti in učinkovitosti posameznih podsistemov v javnem sektorju ni. Zdravstvena reforma gre v smer še večjega podržavljenja izvajalcev zdravstvenih storitev. Dominantni mediji promovirajo državni paternalizem.

Naše ključno razvojno vprašanje

Mnogi smo mislili, da bo Slovenija, ravno zaradi samoupravnega socialističnega gospodarstva lažje prešla v tržno gospodarstvo, kot ostale postkomunistične države npr. Češka, Poljska itd. Med zadnjo gospodarsko krizo pa se je izkazalo, da nas te države dohitevajo in prehitevajo. Pokazalo se je, da je breme post-samoupravne mentalno-politične krize preveliko.

Pomanjkanje koncepta in nesposobnost – primer Luka Koper

V smislu dobrega gospodarja bi upravičeno pričakovali, da bi Vlada ali bolje Vlade skrbele za konkurenčnost našega vitalnega logističnega koridorja. Nič od tega se ni napravilo, ohranjal se je več kot 30 let star koncept »drugega tira«. Divje stavke, gnane z bolestno samoupravno nostalgijo, vodijo Luko v mednarodno izolacijo, nekonkurenčnost in postopni propad.

Odhod ministra Mramorja

V zakulisju je najmočnejši tisti, ki ima najboljšo in najbolj lojalno mrežo sodelavcev, ki mu v vsakem hipu dostavljajo ključne informacije, on pa jih nato posreduje po omrežju na način, da je odločitev končnega podpisnika v resnici njegova. Moč zakulisnega političnega odločevalca je v moči njegove mreže somišljenikov in podpornikov, profesorski renome ne pomaga kaj dosti.

Kadrovsko lomastenje Mira Cerarja uničuje slovensko gospodarstvo!

Potrebna je takojšnja prekinitev prakse nastavljanja »naših« in začetek kadrovanja po profesionalnih postopkih v vodstvo SDH in strateška državna podjetja na osnovi mednarodno primerljive strukture organov nadzora in upravljanja, opisa potrebnih nalog in voditeljskih sposobnosti ter referenc na osnovi strateških ciljev itd.

Z državnim premoženjem kot svinja z mehom

Minuli teden smo imeli priložnost, da za hip uzremo na kako beden način slovenska oblast upravlja z državnim premoženjem. Ker glavno slovensko klientelistično omrežje trenutno strateško ni ogroženo, se za nadzor nad denarnim tokom v državnih podjetjih spopadajo posamezni klani znotraj omrežja. Upravljanje z državnim premoženjem je doseglo najglobje dno.

Kdaj je odprava Lahovnikovega zakona smiselna

Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek je pred dnevi postregel z novico, da si prizadeva za odpravo administrativnega določanja plač uprav in nadzornih svetov v podjetjih v pretežno državni lasti in javnih zavodih, … Beri dalje

Poiskati je potrebno dobre gospodarje

Stalne menjave nadzornih svetov in uprav v državnih podjetjih, ki se začnejo z medijskim pogromom destabilizirajo družbe, poslabšujejo poslovne rezultate ter družbam jemljejo ugled. V primeru banke se podraži denar na medbančnem trgu. Za NLB je bilo ocenjeno, da jim to povzroči od 200 do 300 milijonov eurov stroškov letno.

Sprenevedanje ob (ne)političnih menjavah

Sprenevedanje vlade, da ne gre za politične menjave, dokazuje le njeno nesposobnost in podrejenost lobijem okoli že tolikokrat omenjenih stricev iz ozadja. Sklicevanje na previsoke plače, sedaj že bivših vodilnih na DUTB, je postalo popolnoma prozorno ob podatku o plačilu Marka Kosa, ki je na NLB zaslužil več kot oba tujca skupaj.

Prejeli smo: Državni udar v SDH

Pri imenovanju uprave popoln prevzem upravljanja državnega premoženja s strani interesnih skupin in dokončen polom Cerarjeve politike »neodvisnih strokovnjakov z mednarodnimi izkušnjami« Medtem kot policija in vojska ter predstavniki humanitarnih organizacij ter prostovoljci vlagajo nadčloveške … Beri dalje