Ugasniti in odvreči. Preprečiti otrokom.

Reklame imajo velik vpliv na naše razmišljanje, a mi temu ne verjamemo. Zdi se nam, da vpliv reklam lahko kar odfiltriramo. S tem se tudi ne strinja znani marketinški strokovnjak Seth Godin. Mislimo, da lahko odfiltriramo tudi vse ostale nesnage, ki silijo v nas. Ne moremo. Izogniti se jim je treba. In obvarovati otroke.

Promoviranje “kulture začasnega” s pomočjo reklam

Reklame pomembno vplivajo na mišljenje ljudi. Na to ustvarjalci računajo. Reklame zmorejo vzbujati močna čustva. Zmorejo ljudi animirati in jih pripeljati do zgodovinskih odločitev. Spomnimo se legendarne reklame ‘Slovenija, moja dežela’ iz osemdesetih let. Tokrat sta me k razmišljanju spodbudili dve reklami, ki zelo provokativno in jasno sporočata ‘lahkotnost’ ločitve med zakoncema.