Feminizacija je resna težava

Namesto izganjanja deklet iz šol in žensk iz delovnih okolij bi bilo treba postaviti vprašanje, kako pritegniti fante k vpisu ter resnemu učenju in študiju, kako se z učnimi načrti približati načinu razmišljanja in dela fantov.

Ivo Kerže: Mahnič je imel prav

V branje ponujamo pogovor, ki ga je imel prof. Tomaž Simčič z dr. Ivom Keržetom ob nedavnem izidu njegove nove knjige Mahničeva estetika in literarna kritika, ki je pred nekaj meseci izšla pri Goriški Mohorjevi družbi. Prof. Simčič je knjigo uredil in napisal pronicljivo spremno besedo.

Giovanni Cavalcoli odgovarja komentatorjem spletnega magazina Časnik

Giovanni Cavalcoli: Pomen razkrinkavanja herezij za naše versko življenje

Navadni vernik si predvsem želi, da bi živel v skladu z Evangelijem v vsakdanjem življenju. Toda da bi to lahko počel na zanesljiv in koristen način, mora prisluhniti in slediti svojim pastirjem in teologom, zlasti cerkvenim očetom in učiteljem, kateri kot dobri zdravniki nudijo zdravila in preventivo zoper smrtne bolezni duha, ki jim rečemo herezije.

Janez Cerar, ne le Dovolj.je, ampak tudi Preveč.je!

Iniciativa Dovolj.je je bila zlorabljena že v prvih minutah po njenem porodu. Zdi se, da jo je zlorabil prav njen boter gospod Cerar. Izkoristil je priložnost in usmeril pozornost javnosti v obračunavanje z Misijonsko družbo, soredovniki lazaristi in neimenovanim spolnim nasilnikom iz njihovih vrst.

Ivo Kerže: Osredkarjevim pripombam na rob

Ivo Kerže: Osredkarjevim pripombam na rob

p. Osredkar, vabim vas, nasprotno, v pravi dialog, v resnično soočenje najinih stališč, v skupno iskanje in najdevanje R/resnice, v kateri se prav posebej kaže krščanska ljubezen do bližnjega.

Ivo Kerže: Modernizem na teološki fakulteti

Kako bo duhovnik s polnim srcem in z vso svojo energijo opravljal delo oznanjevanja in deljenja zakramentov, če mu na teološki fakulteti razni Osredkarji do neprepoznavnosti maličijo vero? In znova: ali se lahko čudimo spolnim škandalom med duhovščino, če je bila ta duhovščina vzgojena v nietzschejanskem prepričanju, da je Bog v resnici »onstran dobrega in zla«?