Protestantizem in modernizem v Rupnikovi teologiji

Božične presoje o teologiji Marka Ivana Rupnika

Lahko sicer soglašamo z ocenami Tina Mamiča v oddaji komercialne TV o Marku Rupniku. Težje razumljiva je njegova izjava o njem kot največjem slikarju, saj bodo sodbo o tem lahko dali strokovnjaki. Bolj verjetno se mi zdi, da ga ima Mamič za odmevnega (živečega?) slikarja doma in v tujini (?). Podobno je potreben kritične besede tudi zapis Mojce Purger v Družini, da je Rupnik »prinesel svež pogled na krščanstvo«. Podobno velja za oceno predstojnika jezuitov p. Sosa, da »njegova teologija ni sporna«.

Zloraba telesa je duhovni splav

Zakaj je pomembno, da se v naši Cerkvi, ki jo imam močno rada, stvari glede spolnih zlorab prečistijo, bi rada opozorila tudi z vidika spopada med kulturo življenja in nekulturo smrti.

Še enkrat o 2. vatikanskem koncilu in verski svobodi

Že dobro leto je od tega, kar sem zavzel do nekaterih dokumentov drugega vatikanskega koncila odklonilno stališče, češ da je v njih izražena modernistična zmota. To stališče, ki sem ga podal nekako mimogrede in v kontekstu obravnave spolnih zlorab v Cerkvi, bi sedaj rad preciziral in v pomembnem delu revidiral, zlasti glede koncilske izjave Dignitatis humanae (DH) o verski svobodi, ki je med koncilskimi dokumenti dvignila največ prahu.

Hrvaški škofje molili za komunista Zorana Milanovića

Hrvaški škofje menijo, da so z zmago Milanovića, ki so mu pred tem očitali, da je zaščitnik hrvaških udbašev, da je v tedanje državne ustanove infiltriral neokomunistične kadre, pa tudi njegovo jugonostalgijo, prišli povsem drugačni časi.

Koliko zaupamo v Cerkev in duhovnike?

Da je duhovnikom in duhovništvu nenaklonjeno javno mnenje, smo deloma krivi tudi mi, kristjani, ker se ne znamo oz. se ne upamo postaviti za duhovnike, za svojega po krivici blatenega župnika; kdaj celo sami širimo takšne govorice, laži in obrekovanja.

Pokoli kristjanov in brezbrižnost Zahoda

Pokoli kristjanov in brezbrižnost Zahoda

Muslimanski skrajneži se razstrelijo, da druge pobijejo, in verjamejo, da gredo v nebesa s tem dejanjem. S takimi ljudmi, ki to počno in verjamejo, da gredo v nebesa zaradi sejanja smrti, nimamo česa govoriti

Ne moremo pričakovati, da bo papež odpravil problem duhovniških spolnih zlorab

Če se torej postavimo pod Frančiškovo zastavo pomeni, da ne vidimo vzroka problema duhovniških zlorab v homoseksualnosti, ki se širi med duhovniki in po semeniščih vse od 60-ih let dalje (slednje velja tudi za ljubljansko bogoslovje, kot sem nedavno slišal), pač pa v »klerikalizmu«, v navezanosti duhovščine na moč in denar in na hierarhijo, kot vztrajno ponavlja papež. Kje je torej rešitev problema?

Cerkev in karizme

Treba je poudariti, da je resnična ljubezen lahko samo obojestranska in samo s takšno ljubeznijo Cerkev lahko raste in obstaja. Če ni te ljubezni, Cerkev razpada. Zato v Cerkvi ljubezni ni nikoli preveč.

Surove fizične sile so potrgale korenine vere, narodnosti in domoljubja

Krščansko upanje in prenova družbe

Kako do zavzete, iznajdljive in odgovorne vere? Je pri katoličanih in tudi pri klerikih še kaj te smelosti in prepričljivosti, ki bo zmogla sodobnemu človeku posredovali veselo oznanilo?