Otroci, ki imajo očeta in mamo, so privilegirani

11
221
Burning_Man_Swar
Burning Man Festival

Odnos med moškim in žensko v zakonski skupnosti je nekaj edinstvenega, naravnega, dobrega, lepega in pomembnega tako za zakonce, kakor tudi za otroke in celotno družbo. A vsi ne mislijo tako. Soočamo se z ideologija gender. Kdo stoji za tem? Kdor ima v rokah medije, vpliv na zakonodajo, vpliv na vzgojo in izobraževanje? Zakaj »nekdo« to počne? Je to zgolj igra, eksperiment, ustvarjanje nekakšnega živega »gledališča« z namenom, da bodo nekateri izbranci uživali ob ogledu predstave? Kaj se zgodi, če…

To tezo potrjuje dogajanje v Nevadi; v puščavi Black Rock. Tam že več let poteka “Burning Man Festival”. Gre za poveličevanje anarhije, homoseksualnosti, nudizma, drog in celo zavzemanje za legalizacijo pedofilije. V času festivala ne obstaja družina, nihče ne pripada nikomur, vsakdo je svoboden tudi glede odločanja za seksualne odnose. Tudi privatne lastnine ni: nihče nima nič svojega, vse je od vseh. Festival naj bi bil popolno uresničenje komunizma. To naj bi bilo “cool” , naj bi delalo ljudi bolj dobre in bolj normalne. Vse moderne umetnine, zgradbe, ki služijo za festival, in tudi lutko človeka, ki predstavlja Človeka, na koncu sežgejo. Vsako leto naredijo tudi lep Tempelj, posvečen »izmišljeni religiji«, ki ga na koncu sežgejo. To naj bi prebujalo v udeležencih zavest, da nobena identiteta ni nekaj trajnega. Resnica je resnica le en teden, religija, ki je letos resnična, bo naslednje leto lažna.

Vse na festivalu pa le ni idealno. Ljudje, ki se ne umivajo, začnejo smrdeti. Dogaja se seksualno nasilje. Nekateri udeleženci festivala umrejo zaradi “overdose”, nekateri naredijo samomor. A ne le to: nekateri bogati obiskovalci festivala, ki plačajo 25.000 dolarjev, spijo v luksuznih klimatiziranih šotorih, kjer jih strežejo z vrhunskimi kulinaričnimi specialitetami. Tam so zato, da se naslajajo nad dogajanjem na festivalu. Čeprav so navidezni udeleženci festivala, so na varnem. Je Burning Man Festival simbol dogajanja na našem planetu?

Hvala Bogu, obstajajo tudi drugačni festivali in kongresi. Z ideologijo gender se soočajo tudi škofovske konference, Kongregacija za nauk vere in papež Frančišek. Z vprašanjem družine se je ukvarjala izredna sinoda o družini, s tem vprašanjem se bo ukvarjala sinoda o družini, ki bo potekala naslednje leto. O tem vprašanju bo papež Frančišek gotovo, če bo Božja volja, spregovoril tudi septembra 2015 v Filadelfiji, kjer bo potekalo osmo svetovno srečanje družin.

Vsaka ideologija pušča za sabo tako duhovno, kakor tudi materialno opustošenje. Ta prizadene najbolj ranljive. Uničenje družine bo še bolj povečalo revščino in socialne probleme, zaradi katerih bodo trpeli predvsem otroci in starejši, ki bodo ostali brez zaščite. Družina je steber družbe. V zmoti so vsi, ki pozabljajo, da ne obstaja le »materialno«, temveč tudi »duhovno«, da ni temelj družbe le BDP, temveč tudi duhovno dobro, ki v končni fazi vpliva tudi na BDP. Družina ni le privatna zadeva, je tudi družbena in kulturna stvarnost.

V Prvem pismu Korinčanom apostol Pavel pravi, da Sveti Duh vsakemu daje svoje darove; čeprav so telesni udje različni, tvorijo eno telo (Prim. 1 Kor 12). Vsakdo izmed nas ima svoje darove, vsak človek je enkratno in neponovljivo bitje, zato nobeno predalčkanje, karikiranje in steretotipizacija ne more uspeti.

Sveti Duh je avtor različnosti in harmonije. Harmonije ne more biti, če ni različnosti. Razlike in komplementarnost so torej nekaj dobrega in lepega; so od Boga. Različnost je tudi temelj zakonske skupnosti in družine. Ideologija gender je napad na hrepenenje človeškega srca po lepoti in ljubezni, zato je protičloveška. Je past, ki nas skuša zasužnjiti in v nas zatreti največje hrepenenje našega srca. Je napad na Boga, ki je ustvaril človeka kot moškega in žensko. Je napad na ljubezen med moškim in žensko, ki je, čeprav je krhka, nekaj najlepšega in najtrdnejšega na svetu. So satanisti spremenili taktiko? Ker komunizem ni uspel zatreti religije, satanisti v imenu napredka sedaj napadajo Božja dela: to kar je najlepše, najplemenitejše, najsvetejše. Vzorec delovanja je presenetljivo preprost: nasprotovati Božjim zapovedim v imenu napredka in svobode; s pomočjo marketinških dognanj širiti teorije in prakse, ki so v nasprotju z Jezusovim naukom.

Naj pripadniki teorije gender v past ujamejo milijone žrtev, naj dosežejo, da bodo države spremenile zakonodajo in redifinirale družino; naj v vseh šolah poučujejo otroke v izbiranju spola; na koncu bo ostalo dejstvo, da skupnost moškega in ženske ni enaka istospolni skupnosti in da so otroci, ki odraščajo v družini skupaj z očetom in mamo, privilegirani. Nerazumno in nehumano je, da tega privilegija ne privoščimo vsakemu otroku. Prizadevanje za to, da bi bilo čim več otrok depriviligiranih, je satanistično.

_______________
Časnik je še vedno brezplačen, ni pa zastonj in ne poceni. Če hočete in zmorete, lahko njegov obstoj podprete z donacijo.


11 KOMENTARJI

  1. > Gre za poveličevanje anarhije, homoseksualnosti,
    > nudizma, drog in celo zavzemanje za legalizacijo pedofilije.

    He he. Zgornji opis za avtorja sila nenavadnega festivala me spominja na baje tipično pridigo v Saudi Arabiji. Za Zahod in predvsem Ameriko naj bi bilo značilno, da ženske ne nosijo feredž, se poljubljajo z brati in prakticirajo incest. 😉

    No, podobno je tudi zgoraj vse brez reda nametano na en kup. Vključno z zgodbo glede privatne lastnine.

    Obenem se avtor članka niti malo ne obregne ob katastrofalni odnos Slovencev do trdih drog. V Sloveniji je ena trda droga celo povsem legalna. O njej pojejo pesmi in tudi naša himna. In v obliki vina zanjo velja celo nižja davčna stopnja.

    Kaj je že narobe z drogami? Ali je morda mišljena samo mehka droga marihuana?

    P.S. Na omenjenem festivalu seveda nisem bil. A bil sem na koncertu težkometalne skupine in z malo splošne razgledanosti si lahko tudi takšno zadevo predstavljam. In me močno moti opis dogodka, ki promovira “anarhijo in pedofilijo”!

    • Burning Man Festival poteka vsako leto konec avgusta in v začetku septembra. Prvega festivala, ki je bil izveden l. 1986 v bližini San Francisca, se je udeležilo 12 oseb. Leta 1990 se je preselil v Nevado, v puščavo Black Rock. Festivala se je udeleževalo 70.000 oseb, zaradi zagotavljanja reda pa so pristojne oblasti omejile udeležbo na 50.000. O festivalu poročajo največji svetovni časopisi, torej si tega nisem izmislil. Res pa je, da so pogledi na dogodek lahko zelo različni. Moj je tak kot je, vendar ni brez argumentov. O festivalu so bile izvedene tudi akademske študije. Temeljna ideja festivala je »TAZ” (Temporary autonomous zones), zavzemanje za prostore, ki trajajo le nekaj dni. V teh prostorih naj ne bi veljala državna zakonodaja, policiji naj bi bil vstop prepovedan. Oče te ideje je Hakim Bey (Peter Lamborn Wilson). Bey oziroma Wilson je izdelal svoje terije o TAZ, izdal ustavo TAZ, ki je prva na svetu legalizirala homoseksualnost, nudizem in droge. Kdor želi lahko preštudira Beyova dela in si ustvari svoje mnenje. Ne le, da se je Bey zavzemal za legalizacijo homoseksualnosti, nudizma in drog, zavzemal se je tudi za legalizacijo pedofilie in k temu nagovarjal množice. Pri tem je sodeloval z “NAMBLA” (North American Man/Boy Love Association), ki je največja ameriška zveza za legalizacijo pedofilie. Njegovo zavzemanje je bilo tako očitno, daje nastal razdor znotraj različnih anarhističnih skupin.
      Seveda nekateri udeleženci na festivalu ne delajo nič “slabega”, “škodljivega”; mnogi se ukvarjajo z umetnostjo, mnogi meditirajo in se ukvarjajo z new age duhovnostjo, nekateri skušajo preživeti dni v stilu starih ameriških kultur. Seveda niso vsi udeleženci festivala homoseksualci.
      Za izum, organizacijo in oblikovanje omenjenega festivala je zaslužen Larry Harvey, umetnik iz San San Francisca. Že od samega začetka je k sodelovanju na festivalu vabil tudi homoseksualne organizacije. Ne le zaradi homosekstualnosti, temveč tudi za to, ker so bili pripravljeni za uresničitev takega festivala seči v žep. Kdor da denar, ima vpliv. Homoseksualni lobij se skuša polastiti moči v družbi, ima vpliv na medije, na oblikovanje državnih državnih zakonodaj, šolskega sitema…
      To, kar se mi zdi zelo zanimivo, me najbolj prizadene in kar bi ponovno poudaril je VIP. Veliki bogataši priletijo na ta festival z letalom, spijo v klimatiziranih prostorih, imajo strežno osebje, seveda tudi ljubice in drogo… A se v resnici ne mešajo s “hipiji”. “Hipije” ki se cel teden ne umivajo, so zadeti od droge, delajo samomore, opazujejo z varne razdalje. Sprašujem se: mar ni festival kot nekakšne gladiatorske igre, namenjene njihovi zabavi in uživanju? In takoj se postavi naslednje vprašanje: Mar ni uvajanje homoseksnosti in teorije gender v zakonodajo in šolstvo, tudi taka igrica, poskus, ki so si ga izmislili zelo bogati zato, da bi se naslajali ob dogajanju, ki sledi. Če to drži, potem smo vsi poskusni zajčki. Če to drži, potem je na delu Satan. Vse kar lahko rečemo, bodisi da to drži ali ne pa je: “Bejž če vejdš!” Bogdan Vidmar

  2. Problematičnost teorije spolov ni v tem, da ne prizna razlik med spoloma, problem je v tem, da definira spol kot sociološki pojem, ne kot biološki: človek se lahko počuti drugače kot je njegov biološki spol.
    Glede družine gre pa za redefinicijo staršev, ko za otroka ni več pomembno kdo je njegov biološki starš, marveč je starš tisti ga vzgaja , ki mu izkazuje ljubezen.
    V obeh primerih gre za negiranje človekove narave, ko se človeka redefinira samo še v sociološko bitje. Ko se enkrat človeka naredi samo sociološko bitje, to je “tukaj in sedaj” se mu negira temeljno vprašanje: “Od kod prihaja in kam gre”. Namen je jasen: “odvzeti mu je potrebno sva transcendentna vprašanja in smisel bivanja”.

    • Ja, teorija spolov je za nekatere problematična, ker ni doktrinarno ideološka, ampak praktična oz. liberalna. Tako da me je npr. nasmejala trditev avtorja prispevka, ki pravi:”Vsaka ideologija pušča za sabo tako duhovno, kakor tudi materialno opustošenje.” Nasmejalo pa me je zato, ker se avtor ne zavezda, da kar sam tu počne je ravno zagovarjanje neke ideolgije.

      Če se torej vrnem nazaj. Bistvo liberalnega pristopa do družbe je ravno v tem, da ima vsak pravico samouresničenja v skladu s tem, v kar sam verjame oz. v skladu s tem, kar sam čuti. In to je tista predpostavka, ki dejansko ruši ideologije, ne pa vzpostavlja. Postavi se tako vprašanje, zakaj naj bi nekdo v družbi imel neko vlogo, ki mu jo neka ideologije pripisuje, če on svojo vlogo v družbi dojema in čuti drugače? Gre torej za to, da ni pomembno KAJ sem, ampak KDO sem, torej kaj je tista moja vsebina, ne pa kaj je moja oblika videz, kaj je moja dolžnost z vidika neke doktrine.

      Sklicevanje na naravno je pa, bom rekel na pamet, po 15.000 letih obstoja človeške civilizacije in pojma družbe dejansko nesmiselno. Kakšno vezo pa človek še ima za naravnim? A je morala naravna? A je pravo naravno? A so pravice naravne? A so vrednote naravne? Ne, nič od tega ni naravno, vse to je socialno, torej družbeno, tako da popoln nesmisel je argument “naravnega” uporabiti v procesih, ki se dogajajo znotraj družbe, v kateri “naravno” ne igra nobene vloge več. Na koncu koncev, a je Cerekv, v najširšem pomenu te besede, naravna?

      Napačna je tudi ugotovitev, da si človek lahko smiselno postavlja le neka metafizična vprašanja in da je smisel mogoče iskati samo v kontkstu metafizičnega. Človek lahko svoj smisel in bistvo obstoja veže na karkoli, tako na nekaj povsem otipljivega, realnega in “tostranskega” kot seveda tudi na vse tisto, kar lahko odkriva onkraj tega. Tu ni pravil, kaj je prav, kaj je mogoče itd. Za duhovnost človek ne potrebuje Boga, dovolj je že drevo, reka, veter, človek kot tak ali karkoli tretjega, v katerem je pač sposoben prepoznati nek duhovni vzgib oz. smisel.

      Tako da govoriti o naravnem, o tem, kako je najbolje živeti, kako je najbolj prav živeti, o tem kakšna skupnost je najboljša, kakšna družina je prava družina itd. pomeni govoriti o ideologijah, o doktrinah, v katere se pač poskuša ukalupljati človeka ter njegova smisel in bistvo. Vsak človek je nekaj edinstvenega in dej edinstvenosti pripada tudi edinstvna smisel in bistvo obstoja. Vsakršni poskusi v smeri, da se vse ljudi vkalupi v nek model, je pa dejansko nekaj, kar je usmerjeno izrazito proti naravi človeka, katere bistvo je njegova neponovljiva edinstvenost, ki pomeni, da je potrebno vsakemu človeku dopustiti, da se uresničuje na njemu lasten način. Ljudje nismo figure na šahovnici, kjer je “kmet” lahko le “kmet” in nič več kot “kmet” in je “kralj” lahko le “kralj” in nič manj kot “kralj”. To je ideologija, ki človeka omejuje in duši.

      • Kdo smo, od kod prihajamo in kam gremo ? Kakšen je smisel trpljenja ? Kakšen je smisel bivanja ? Ali je s smrtjo vsega konec ? Je pogoj, da si uspešen, da si srečen in obratno. Je splavljeno bitje človek ali ne ? Kako je nastalo vesolje, svet, in človek ? Smo sedaj pametnjši od Sokrata ali Bude ? Kaj je nenaravnega v moralnih zakonih in kako se skozi tisočletja spreminjajo ? ….

  3. Opažam da je Bogdan Vidmar eden redkih, ki opozarja na problematiko ‘genderizma’, ki vedno bolj vdira v Slovenijo. Je tudi eden redkih, ki si želi razumeti ideološka in simbolna ozadja tega velikega kulturnega spopada, ki se odvija na Zahodu. Kje so ostali v Cerkvi, kaj počne naša Cerkev? Ali so vsi ostali duhovniki zaprti v svojih zakristijah, v svojih župniščih? Kaj počne slovenska kat. filozofija? ZAKAJ naša Cerkev VEDNO tako zaostaja?

  4. Ko sem prebral naslov članka, sem pomislil, no končno, po letih raznih okolišenj bomo izvedeli, kaj je tisto v heterospolni družini, kar otrokom omogoča, da bolje rasejo, kot v drugih okoljih.
    No, v članku o tem niti besede, temveč izvemo, da se na nekem festivalu v Nevadi prakticira tak in drugačen spolni in siceršnji razvrat, menda samo zlo v raznih oblikah, med drugimi tudi kot marsovci in nudizem.
    Da je razvrata kaj več, kot na kakšnem drugem karnevalu (poglejte še zraven v etimološki slovarček za to besedo), sodobnem ali zgodovinskem, ni niti najmanj očitno.
    Na festival radi pridejo tudi razni bogataši iz silicijeve doline, razna napletanja o popolnem komunizmu in neobstoju zasebne lastnine so prej blodnje avtorja članka. Držki edino, da naj ne bi bilo denarne ekonomije, tovrstne transakcije so najmanj nezaželene, uporabljajo se za nekaj aktivnosti in dejavnosti organizatorja in koncesionarjev. Spodbujajo neposredno menjavo in obdarovanja (kar torej ne pomeni, da si lahko vsak vzame, kar hoče).
    Burning man ima precej jasno določene vrednote, genderizem med ni nikjer omenjen, odgovornost do drugih recimo je, omenjajo pa vključenost in sprejemanje vseh, ne glede na to, kako radikalno drugačni so. In nekateri so, tudi v pogledih, ki jih ne bi pričakovali. V tem pa se razlikuje od nekaterih religij, ki želijo po svojih “večnih” in “naravnih” idejah preoblikovati družbe, ki dopuščajo edinstvenost le dokler je še konformna.

    • Edinstvenost ja. Vsi v vrtce, vsi v šole, vsi v službo, vsi v pokoj, vsi do avta, vsi denarja in…in edinstveni ja. Tudi samooplojevanje, gejizacija in druge “edinstvenosti” so modne muhe tistih, ki bi želeli biti edinstveni, pa to niso…Edinstvena je bila recimo mati Tereza, Edmund Hillary, Mozart, Napoleon, Prešeren, Tomž Humar..

      • A tisti Prešeren, ki so se ga vse spodobne dekline, ki so kaj dale nase, izogibale, ki je živel precej razuzdano, dokazano zaplodil kup pankrtov, pisal različne že skoraj bogokletne zbadljivke in ga (z uporabo evfemizma) precej pil?

        Ta je bil s strani države in še koga prepoznan predvsem kot edinstvena grožnja javni morali, morebiti celo družbenemu redu. Ja, pisati je tudi znal, tiskali pa tega za živega menda raje niso ravno preveč.

        Zanimiva je ta edinstvenost in njena percepcija.

  5. V zadnjem času je na pohodu parola: Užitek je dober, namesto parole: Denar je dober, v ozadju pa je vedno ista stvar.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite