Okrogla miza Zakaj vmešavanje države v gospodarstvo ne deluje

4

fpvVABILO. Fakulteta za poslovne vede, založba Družina in Inštitut Karantanija vabijo na okroglo mizo v sklopu večerov i3 z naslovom “Zakaj vmešavanje države v gospodarstvo ne deluje.”

Na okrogli mizi bodo sodelovali:

  • dr. France Arhar, direktor, Združenje bank Slovenije,
  • dr. Boris Pleskovič, predsednik, Svetovni slovenski kongres,
  • mag. Axel Kaiser, direktor, Fundación para el Progreso (Čile).

Okrogla miza bo v torek 11. junija 2013 ob 17:00, tokrat v prostorih Svetovnega slovenskega kongresa na Cankarjevi ulici 1/IV v Ljubljani, v organizaciji Fakultete za poslovne vede, založbe Družina in Inštituta Karantanija. Pogovor bo potekal v slovenskem jeziku.

Za dodatne informacije in brezplačno prijavo se obrnite na sedež Fakultete za poslovne vede na Ciril-Metodovem trgu 9 v Ljubljani na tel. 01/3602 884 ali e-naslov info@kat-inst.si. Prijava na dogodek ni obvezna, je pa zaželena zaradi zagotovitve ustreznega števila sedežev.

Več informacij o vsebini dogodka najdete na spletni strani Fakultete za poslovne vede.

4 KOMENTARJI

  1. Spogledovanje katoliških laikov in celo delov Cerkve z liberalizmom – levim ali desnim – vodi v slepo ulico. Neverjetno, kako se preko raznih think tankov poskuša kalvinizirati katolicizem.

  2. Gospoda Mongo in Matic,
    prosim vaju, da mi napišeta, kaj od naštetega je v nasprotju z Jezusovem nauku:

    Liberalizem (iz latinske besede liberalis, “svoboda”) je prepričanje v pomen svobode in enakopravnosti. Liberalci zagovarjajo široko paleto mnenj, glede na njihovo razumevanje teh načel, vendar večinoma liberalci podpirajo take temeljne ideje, kot so ustava, liberalna demokracija, svobodne in pravične volitve, človekove pravice, kapitalizem, prosta trgovina in svoboda veroizpovedi.

    Za odgovor se vama v naprej iz vsega srca zahvaljujem! Prisrčna hvala!

    • Se opravičujem za pozen odgovor, bom poskusil odgovoriti na kratko. Gre predvsem za problem širše narave: liberalizem zavrača objektivno dobro (Bog). Vsak posameznik je avtonomen in se lahko svobodno odloča za katerokoli pojmovanje dobrega, vsaj dokler to dobro ne posega v življenje drugega. Dobro se tako privatizira, in tako naše krščansko pojmovanje postane samo še eno od mnogih. Kaj to v praksi pomeni za krščanstvo, lahko vidimo že danes, postaja namreč samo stvar osebne izbire, in kakršnokoli “poseganje” krščanstva v javno življenje se zavrača ali pa jemlje kot samo še en argument. Na koncu se katolištvo protestantizira, postane osebna stvar, namesto, da bi se živelo v skupnosti in imelo širši pomen za skupnost. Katoličani na koncu postajamo kulturni geto.

Comments are closed.