Organizatorji pobude ODPOVED.SI preko noči zbrali prvih 1.000 podpisov

10
Organizatorji pobude ODPOVED.SI preko noči zbrali prvih 1.000 podpisov

Včeraj smo se odzvali organizatorjem pobude ODPOVED.SI, ki pozivajo k podpisu peticije za množično odpoved RTV naročnine.

Organizatorji pobude ODPOVED.SI so v predstavitvi peticije za množično odpoved RTV naročnine med drugim zapisali, da je pluralnost medijev osnova demokratične družbe, kakršno poznamo iz najbolj razvitih evropskih držav, zato se moramo prav vsi prizadevati za medijsko krajino, v kateri se lahko s svojimi prepričanji najde vsak državljan.

Organizatorji pobude so nam danes, 14. 5. 2020, malo po deseti uri sporočili, da so zbrali prvih 1.000 podpisov podpore. Zdi se nam, da so organizatorji prave cilje, ki jih želijo doseči z akcijo podpisovanja peticije za množično odpoved RTV naročnine. Naj spomnimo, cilji so naslednji:

    1. Medijska krajina, kjer bodo mediji predstavljali demokratično platformo za soočanje različnih družbenih konceptov in prepričanj.
    2. Mediji, zlasti javni, ki bodo sledili svojemu deklariranemu poslanstvu, da zagotavljajo neodvisno, objektivno in resnicoljubno informiranje ter pokrivajo demokratične potrebe vseh prebivalcev, ne glede na njihovo politično, versko ali drugo prepričanje.
    3. Ustavitev političnega aktivizma v medijih, še posebej javnih, kot je RTV Slovenija.
    4. Ukinitev prisilnega plačevanja RTV prispevka in možnost prostovoljne dodelitve tega prispevka mediju po lastni izbiri državljana.
    5. Revizija medijskih in oglaševalskih monopolov ter njihova ukinitev.

Spoštovani obiskovalci portala Časnik. Prav je, da podpremo prvih tisoč podpisnikov peticije za množično odpoved RTV naročnine. S podpisom te peticije boste prispevali svoj kamenček v mozaiku prizadevanj, ki bo Slovenijo popeljal iz sivine enostranskega poročanja v novo družbeno resničnost. V njej bo imel vsak posameznik priložnost s svojim mnenjem prispevati k demokratičnemu napredku družbe. Tudi vi!

 

PODPIŠITE PETICIJO

 

 

10 KOMENTARJI

  1. Ja, porka flek! Sredi noči sem podpisoval! Ampak zaman, saj je Janez rekel, da sprememb ne bo!

  2. Zbiranje podpisov in izrekanje proti plačilu obveznega rtv pripevka razumem kot preštetje vseh, ki nasprotujemo izrazito levičarsko pristranskemu družbenopolitičnemu udejstvovanju določenih novinarjev na državni radioteleviziji. Najbolj problematični so politično pristranski in zmanipulirani prispevki teh novinarjev v informativnih oddajah.

    Objektivno gledano, producira državna rtv hiša tudi nekatere kvalitetne oddaje. Zato bi se mi zdelo boljše kot popolnoma ukiniti vsakršen prispevek (kar bi gotovo sprožilo velikanski protivladni revolt s strani mnogo deležnikov), za začetek razdeliti državne televizijske programe tako, da bi ločeno pokrivali vladno in opozicijsko politiko. To bi najlažje naredili tako, da bi bile oddaje v produkciji tvslo1 predstavljene z vidika vladne politike, oddaje programa tvslo2 pa z vidika opozicije.

    Določene oddaje, ki ne prinašajo nikakršnih večjih družbenih koristi (npr. popolnoma sprivatiziran Marcelov Studio City in nezabavni Jonasov Kaj dogaja), bi morali producirati zasebni investitorji (posneli bi jih lahko v dnevnih sobah omenjenih voditeljev). Programski svet državne tv bi nato odločil, ali take oddaje odkupiti ali ne. V aktualnih političnih razmerah bi ti dve oddaji, taki kot sta, predvajal drugi program tvslo.

    Tretji program tvslo bi še naprej prenašal avtentično dogajanje iz parlamenta, da bi državljani imeli objektiven vpogled v politično dogajanje.

    Politična programska delitev bi bila tako jasno razvidna, gledalci pa vnaprej seznanjeni s politično usmeritvijo obeh programov.
     
    Osrednje dnevno-informativne oddaje bi programa predvajala v različnih terminih, da bi gledalci lahko pogledali obe interpretaciji političnega dogajanja ter ju po možnosti primerjali s stvarnimi posnetki na tretjem programu.

    Predstavljam si, da bi tako najlažje zadovoljili vse plačnike obveznega rtv prispevka.

      • Vem, IF,
        saj ni potrebno, da bi izumljali toplo vodo.

        Velika razlika v primerjavi s Slovenijo je, da si novinarji italijanske državne tv ne privoščijo naravnost lagati, podlo manipulirati in komplotirati proti vladi.

        Med različnimi programi RAI ne prihaja do velikih razhajanj v poročanju, posamezni programi kvečjemu izpostavijo malce različne poudarke, ko poročajo o istih zadevah.

        Če bi bila na tvslo vladni in opozicijski tv program nekako konkurenčna znotraj iste hiše, bi se tudi tam zadeve počasi prečistile in uravnovesile, saj bi se kmalu pokazalo, kaj ljudje raje gledajo.

        V Italiji ima državna RAI veliko konkurenco v privatnem Mediasetu. Novinarji obeh se še kako trudijo za gledanost. Novinarska verodostojnost pa je največje zagotovilo gledanosti.

        Pri nas lahko pritiskam gumbe na daljincu in menjavam med Dnevnikom tvslo in 24ur poptv kolikor hočem, pa vedno vidim in slišim približno enake prolevičarske manipulacije.

        Danes je recimo državna tv v Dnevniku zopet dala večjo minutažo komedijantu Šarcu in opoziciji kot aktualnemu premieru!
        Zakaj bi tako zelo očitno manipulatorske “informativne” oddaje morali plačevati gledalci, ki vlado podpiramo?

        In evo! Erika ravnokar zopet napovedala sodni proces v Tarči… že komentira, da gre za ponarejene pogodbe ipd… ne moreš, da verjameš…
        Potem pa se ti s privilegiranih položajev družbenopolitičnih delavcev oglasita še nek Milosavljević in neka Kožarca ter razlagata nekaj o demokraciji in avtokraciji…

        Šele proti koncu Dnevnika so sporočili današnje stanje okuženih s COViD-19 ter predstavili poročilo Računskega sodišča o preteklem spornem poslovanju Banke Slovenije, ki je menda pred par leti nezakonito zapravila 5 milijonov evrov…
        Morebitnih kolesarskih protestov danes niso promovirali, kot so to naredili prejšnji teden…

        Mah… res se boljše počutim, če teh družbenopolitičnih zmazkov na državni tv sploh ne pogledam…

    • Druga moznost, da Vanja postane urednica Mojci Pasek, Tanji Gobec in Tanji Staric in to stroga urednica.

  3. Podpisal!
    Saj je tudi na RTV marsikaj dobrega – za davkoplačevalski (proračunski) denar naj konkurirajo na razpisih. Najbolj problematične, povsem v levo zasukane, so informativne oddaje. Problematično je oglaševanje državnih podjetij. Zaposlenih na RTV je vsaj dvakrat preveč. Pa tudi nasploh je teh”novinarjev” in medijskih vsebin bistveno preveč. Saj ima že skoraj vsaka vas svoj radio in TV studio. Pa kam to pelje? Od nevladnih organizacij je treba financirati le prostovoljne gasilce, ostali naj bodo odvisni od članarin in prostovoljnih prispevkov. Naj se ljubljanske frajle afnajo po mirovnih inštitutih, takšnih in drugačnih akademijah in enakih možnostnih, če je kdo to pripravljen plačevati. Potem pa se čudimo, da ni prostora za starejše v domovih in da imamo tolikšen delež revščine med prebivalstvom. Res, preveč denarja gre v navadno afnanje.

Comments are closed.