Nadlegovanje otrok, študentov: Zgodbe, ki ne pridejo v medije

0
183

Fantje so se morali preobleči v punce, punce pa v fante

“Moj najmlajši sin, je bil lani v šoli v naravi, v Centru za obšolske dejavnosti, Dom Peca v Mežici. Šel je v, meni tako ljubo, Koroško. Ta center, kolikor mi je znano, deluje v okviru Ministrstva za šolstvo.

Ko sem ob koncu šole v naravi sina prišel čakati pred šolo, mi je že v avtu povedal, da ne gre nikoli več na nobeno šolo v naravo. Začudeno ga vprašam: “Pa zakaj, kaj se ti je tako zamerilo, saj si do sedaj rad hodil na šole v naravo.” “Silili so nas”, mi je kratko odgovoril. Nič mi ni bilo jasno. “S čim so vas silili”, ga vprašam. Igrati smo se morali transeksualce. Debelo sem pogledal, saj sam pri 11. letih, mislim, da sploh nisem vedel za to besedo. Potem mi je povedal, da so imeli igro.

Fante in punce so razdelili v dve skupini, fante na eno stran, punce na drugo stran. Fantje so se morali preobleči v deklice, deklice v fante. Nekaj fantov, med drugim tudi moj Tjaš, se je uprlo. Tjašev sošolec, ki očitno živi v zdravi družini je celo rekel: “To pa je šlo preko vseh “jebenih” mej…”. Tisti, ki bi morali otroke zaščititi pred takim početjem, pa so otroke prepričevali, da to ni nič takega. Na koncu mi sin še reče, da je on vendarle fant in ne punca in, da tega ne mara…

Vidite dragi prijatelji, temu se reče strokovno Teorija spola, ki jo lobij, za katero gospa na javni TV pove, da ne obstaja, počasi in perfidno uvaja že v šolski sistem. S tem posiljujejo otroke. To pa je samo začetek.

Če želite tako družbo potem ostanite v nedeljo doma, če pa vendarle želite normalno družbo, kjer se bo nenazadnje spoštovalo pravice otrok, kjer bodo fantje fantje in deklice deklice, potem na referendumu obkrožite PROTI.”

Radovan Cerjak

ŠOU lepi plakate “za”, nekateri pa takoj odstranijo plakate “proti”

“Na pedagoški fakulteti (pa ni edina), kjer je v isti stavbi tudi Srednja vzgojiteljska šola in gimnazija Ljubljana, ki jo obiskujem, ŠOU po celotni stavbi lepi propagandne slike v podporo ZZZDR. Ko smo nasprotniki zalepili nekaj svojih letakov, niso na zidu zdržali niti uro, s tem, da mi nikdar nismo potrgali dol njihovih slik. Na spoštljiv način smo poleg zalepili tudi naše argumente in stališča.

To, da ŠOU predstavlja vse študente, ki jasno niso enotnega mnenja, njih ne zanima. Ogromno študentov (mnogo jih osebno poznam), je PROTI, prav tako pa smo na isti stavbi še dijaki in od tega je tudi nas ogromno PROTI, pa nihče od nas očitno ne sme izraziti svojega mnenja.
Toliko o tem, da se podporniki zakona borijo za enakopravnost, potem bodite enakopravni vsaj v kampaniji.”

Simona Purkat

Pedagoška fakulteta v Ljubljani: Spodbujanje teorije spola v predšolsko vzgojo

“V preteklem šolskem letu sem na Pedagoški fakulteti v Ljubljani opravila prekvalifikacijo za vzgojiteljico. In skoraj pri vseh predmetih sem bila priča odkritemu spodbujanju vnosa teorije spola v predšolsko vzgojo. Učili so nas, da moramo odpirati tabu teme, kot so spolnost, smrt, nasilje …

predvsem pa je bilo poudarjeno, da moramo pri temi družina izpostaviti, da so družine lahko tudi z dvema očkoma ali z dvema mamama in da mora biti ta vrsta družine predstavljena enakovredno kot klasična družina. Na vprašanje, zakaj bi otrokom razlagala o taki družini, če je niso še nikoli srečali, sem dobila obrazložitev, da zato, da bodo otroci potem, ko se bodo srečali s takšno družino, strpni do nje. Ta argument sicer razumem, ni pa mi jasno, zakaj so skoraj pri vseh predmetih poudarili ravno ta primer drugačnosti, med tem ko nihče ni spregovoril o tem, da moramo otroke učiti ljubezni oz. strpnosti do tistih, ki imajo govorno napako, telesno hibo, motnje pozornosti, lepotno napako …

Taki otroci so praktično v vsaki skupini. Sama sem prepričana, da otroka naučiš sprejemati drugačne tako, da najprej sam sprejemaš drugačne, in mu to pokažeš na konkretnem primeru, s katerim se srečuje vsakodnevno. In prepričana sem, da človek, ki iskreno sprejema in spoštuje druge, drugačne in drugače misleče, sprejema drugačnost vseh vrst, če tudi se mu njihovo ravnanje ne zdi dobro. Poleg tega pa je po mojem mnenju seznanjanje otrok v predšolskem obdobju z družinami z dvema očetoma in dvema mamama, v skupinah, kjer takih primerov ni, strokovno sporno, saj stroka sama pravi, da moramo iti od znanih in domačih pojmov k vedno bolj oddaljenim in tujim (npr.: otrok najprej spozna mačko, psa, konja, šele nato lenivca, bradato agamo, piranho …).

Strinjam se s strokovnjaki, ki pravijo, da otroku o spolnosti in drugih tabu temah poveš takrat in toliko, kot ga to zanima.

Predvsem pa me je presenetil ogromen plakat, dobesedna reklama za istospolno usmerjene, ki je bil razstavljen v avli Pedagoške fakultete v Ljubljani, kjer je tudi Srednja vzgojiteljska šola. Na njem so bile slike na pol golih žensk ovitih v verige in podobne fotografije. Resno sem se vprašala, ali naše šolstvo res načrtno ustvarja takšno družbo. Kaj bo naša država pridobila z novimi generacijami, ki jih vzgaja na tak način? Je za prihodnost Slovenije to res najboljše?

Kot vzgojiteljica si želim, da bi imela glede nekaterih postavk v novem Družinskem zakoniku možnost ugovora vesti, saj bom le tako lahko pred otroke stopila kot človek, ki vedno iskreno pove tisto, kar misli, čuti in ve in ne kot nekdo, ki je za plačo in ljubi mir pripravljen poteptati svoje prepričanje, izkušnje, vest, vrednote in s tem sebe kot enkratno in unikatno osebo.

Želim si, da bi vsi Slovenci temeljito premislili o tem, kaj nam prinaša nov Družinski zakonik, se v največji možni meri udeležili referenduma in glasovali po svoji vesti, saj bo ta zakon bistveno vplival na nove generacije in s tem tudi na celotno Slovensko družbo.”

Petra Kmet

Prijava

Za komentiranje se prijavite