Zakaj je vojska neoperativna še celo v mirnodobnih razmerah

10
501

Lepo je videti, da imajo največje hčere in sinovi vseh naših narodov in narodnosti, zbrani v hramu demokracije, da o vladi niti ne govorimo, »pošlihtane« prioritete. Prioriteta, in sicer po skrajšanem postopku, te države je, po vsem sodeč, dizajn škatlic za cigarete. Po svoje je sicer zabavno, kajti globine idiotizma, v katere zahaja v svojih protikadilskih akcijah politična elita te nesrečne države, vedno znova presenetijo.

Za osvežitev spomina: najprej so z odlokom predpisali opremljanje zavojčkov s slikami gnilih zob in nog ter kadavrov. Potem so to nadgradili s predpisom, ki je škatlice, potiskane s to edukativno vsebino, potisnil za zavese, kjer jih nihče ne more videti. Zdaj pa morajo imeti cigaretni ovoji, ki jih za zavesami itak nihče ne more videti, enoten dizajn.

Zakaj je vojska neoperativna še celo v mirnodobnih razmerah

Še pri tako preprostih zadevah, kot so cigaretni ovoji, naša politična elita zganja idiotizme. Potem je jasno, zakaj ne morejo urediti kompleksnejših zadev. Lahko si pojasnimo, zakaj infrastruktura v tej državi razpada. Pojasnjeno nam je, zakaj so šolstvo in zdravstvo in sodstvo pred kolapsom. Razumemo, zakaj je vojska neoperativna še celo v mirnodobnih razmerah. Zakaj država ni sposobna zavarovati svojih meja pred ilegalnimi migranti tretjega sveta, ki se sprehajajo po Sloveniji. Jasno nam je, zakaj nas nihče več zunanjepolitično ne jemlje resno in zakaj sosednje države uvajajo posebno zavarovanje meja. Razumemo, zakaj investitorji v velikem loku zaobidejo našo državo in zakaj se mladi in perspektivni izseljujejo.

Če se vrnem k protikadilski zakonodaji, ne poznam kadilca, ki bi zaradi nje nehal kaditi, in drznil bi si trditi, da ne odvrne nobenega najstnika, da ne bi posegel po cigaretah, če se je tako odločil, se pravi, da je celotna zakonodaja brca v temo in človeka le utrjuje v prepričanju, da nam vladajo popolni nesposobneži, ki delujejo, kot bi bili urezani po enotnem dizajnu …

Foto: Slovenska vojska

10 KOMENTARJI

  1. ” Zakaj je vojska neoperativna še celo v mirnodobnih razmerah “,
    Ker je dražva ukradena s strani stare udbomfije, ki s svojim podmladkom dela globoko ukradeno državo do podna, saj le tako lahhko uresničuje svoje globoke mafijske cilje, za svojo korist in svojo oblast.
    Vzrok, da ta mafija lahko vse to dela:
    Je sedaj mlajša in srednja generacija drugorazrednih državljanov, ki v 30. letih komunističnega šolskega izobražževanja in vzgoje po zakonih znanih “tovarišev” NE ve kaj je država, kaj je domovina, ve pa, da se z mafijskimi posli dobro živi, saj države ni, pravnega reda ni, saj celo oblast NE spoštuje najvišjih zakonov države. In ker ta partijska mafija dobro ve, da od te svoje šolske vzgoje ne bo dobila dovolj glasov na volitvah za mafijsko nadaljevanje, UVAŽA s svojimi “civilnimi” podizvajalci ilegalne migrante za bodoče glasove.
    Drugorazredni narod spi, cerkev pri domovinski pridigi spi, rdeča mafija se pa krepi. Takemu narodu mora obrniti in je obrnil hrbet tudi sam BOG. Zaradi vsega tega vojske v pravem pomenu v ukradeni države ne more in ne sme biti, ker bi ta bila edino zmožna pospravit z dobrim vodenjem mafijo, ki je to vojsko namensko uničila in se več ne zasluži ime Slovenska vojska.
    Narod, ne vem katere države, imate teritorij kjer živite in glejte naprej v rdečo prihodnost na SENČNI strani Alp.

  2. Ko človek pomisli, no, zdaj smo pa dosegli dno, pa gre še niže in niže. Kakšen absurd – tako lepa dežela in tako za en k… država!

  3. Vojska menda še ni neoperativna, upam. Malo dvomim, da kdo razume zakaj se maldi izseljujejo, zakaj se nas investitorji izogibajo, pa tudi zakaj nas ograjujejo. Situacijo z imigranti še najbolje obvladujemo od vsega naštetega. Glede drugih stvari, pa kaže da nihče ne ve kaj bi bilo treba narediti. Malikovanje države je tolikšno, da ne vemo več kaj to sploh je. Pogleda naprej in navzgor nimamo, slavimo samostojnost, kot da smo edina država na svetu. Še republika smo samo na papirju, notranja ureditev pa nam ne gre. Še kar imamo sodbe v imenu ljudstva, malikujemo demokracijo, ki je razumljena kot sredstvo za prevrat oblasti. Predsednik republike, če mu kaj ni prav, lahko odstopi. Na ministrstvih imamo direktorate, kot da smo Evropska unija in ne Republika. Več Republike! Dan Neodvisnosti kot v ZDA! Dan zahvalnosti! Vse to namesto suženjstva, pred katerim smo tako voljno klonili. Bog, blagoslovi nas.

  4. Ker nikakor ne morem “preboleti”, da smo se tako skregali z Italijani, da so šli in uspeli zgraditi obvozno železnico prek Alp, mimo Slovenije, moram dodati tudi to. Sam 5. mednarodni koridor nam je uspelo prekiniti in speljati mimo. Samo naj se še Hrvati spomnijo zgraditi krak Zagreb-Celovec.

    • @Zdravko: »Ker nikakor ne morem “preboleti” […] obvozno železnico prek Alp, mimo Slovenije […] Sam 5. mednarodni koridor nam je uspelo prekiniti in speljati mimo […].«

      ———

      Uveljavljene trase omogočajo več možnosti za poenoteno slovensko okrevanje.

      V kontekstu, ki je o uveljavljenih trasah »mednarodnih koridorjev« skozi Slovenijo, gre namreč, skladno s 170. členom Pogodbe o delovanju Evropske unije, za regulativo vzpostavitve in razvoja vseevropskih omrežij na področju prometne infrastrukture z ukrepi EU, ki so namenjeni pospeševanju medsebojnega povezovanja in medobratovalnosti nacionalnih omrežij, pa tudi dostopa do teh omrežij. Na tej podlagi so inštrument »koridorji jedrnega omrežja« (angl. »core network corridors«), njihov seznam pa je, na podlagi 1. odstavka 44. člena Uredbe 1315/2013, določen v delu I Priloge k Uredbi 1316/2013.

      V delu I Priloge k Uredbi 1316/2013 so pod 2. uveljavljene trase skozi Slovenijo za naslednje koridorje:

      – »Baltik-Jadran« uveljavljena trasa skozi Slovenijo v smeri »Graz – Maribor – Ljubljana – Koper/Trieste«. Ob tem so za predhodno določeni (angl.: »pre-identified«) odsek »Graz – Maribor – Pragersko« (železnica) določene študije in dela za drugi tir, za predhodno določeni odsek »Trieste, Venezia, Ravenna, Koper« (pristanišča) pa medsebojne povezave med pristanišči, (nadaljnji) razvoj večmodalnih platform.

      – »Sredozemlje« pa uveljavljeni trasi skozi Slovenijo v smeri »Tarragona – Barcelona – Perpignan – Marseille/Lyon – Torino – Novara – Milano – Verona – Padova – Venezia – Ravenna/Trieste/Koper – Ljubljana – Budapest« in »Ljubljana/Rijeka – Zagreb – Budapest – Ukrajinska meja«. Ob tem so za predhodno določeni odsek »Trieste–Divača« (železnica) določeni izvajanje študij in nadgradnja/delno nova proga, za predhodno določeni odsek »Koper–Divača–Ljubljana– Pragersko (železnica) so določene študije študije in nadgranja/delno nova proga, za predhodno določeni odsek »Ljubljana-Zagreb« (železnica) so določene študije in dela, za predhodno določeni odsek »Vozlišče Ljubljana« (železnica) je določeno železniško vozlišče Ljubljana skupaj z večmodalno platformo ter medsebojna povezava železnica–letališče, za predhodno določeni odsek »Pragersko–Zalalövö« (železnica) so določeni čezmejni odsek ter študije in dela z začetkom pred letom 2020, za predhodno določeni odsek »Lendava–Letenye« (cesta) pa je določena čezmejna nadgradnja.

      • Tine, ali smo se skregali ali pa so oni obupali nad nami je eno in isto.

        G. Stupica, to je odlično napisano. Toda, Italijani so odstopili od priključka na progo Koper-Divača, naš drugi tir. 5. koridor je povezava Trst-Divača, kjer je projektiran tunel pod Nabrežinami. Seveda bi v tem primeru bil smiselen industrijski priključek Koper-Trst, kar so naši z gnusom zavrnili.
        Dolgo časa je bil na spletni strani MOP link na ta projekt. Sedaj ga ni več. Mi gradimo drugi tir izključno zase, tako da ne dobimo niti sofinanciranja EU namenjenega mednarodnim povezavam. Medtem so Italijani in Avstrijci že skoraj končali progo Trst-Beljak-Celovec-Graz, ki je prej sploh ni bilo na nobenem seznamu mednarodnih koridorjev.
        Seveda prvotni plan je bil tak kot pišete. Toda sedaj ne vidim nobene možnosti izvedbe proge Trst-Ljubljana, vsaj do leta 2050, kot so menda že izjavili Italijani.

    • Nihče se ni skregal z Italijani. Do obvoza prihaja zato, ker Avstrijci gradijo progo za visoke hitrosti na relaciji Beljak-Celovec-Gradec-Dunaj, slovenska oblast se pa že več kot 70 let z železnico ne ukvarja. Odmontirali so nekaj prog in nekatere elektrificirali. To je bilo vse, kar je naši komunistični in postkomunistični oblasti doslej uspelo. Italijani so preprosto nad nami obupali.

      Hrvatje resno načrtujejo izgradnjo proge Reka-Zagreb-Budimpešta. Verjetno jim bo to v doglednem času uspelo tudi zgraditi. Naši volivci so pa zadovoljni s tem, kar imamo. Vključno s tistimi, ki ne volijo.

  5. Avstrijci bodo zgradili predor pod Brennerjem tam do l.2025 in ga potem povezali s Trstom.
    Nam ostanejo samo migranti , medvedi in jugo nostalgija.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite