M. Gerčar: Moderno oglaševanje s pomočjo navidezne homofobnosti

3

Kako poteka oglaševanje v modernih časih? 

  1. Pomotoma objaviš nerodno oblikovan tekst, ki lahko izpade kot homofoben.
  2. Pustiš, da uporabniki  Twitterja zagrabijo priložnost za pljuvanje po homofobih.
  3. S tem se pojaviš v vseh velikih medijih.
  4. Se opravičiš vsem prizadetim (užaljenim) in si maneš roke.

Zakaj to zgoraj deluje? 

  1. Uporabnikov Twitterja je pri nas zelo malo – so pa glasni: na Twitterju. In so zelo podobnih misli, čeprav vsak misli, kako zelo misli s svojo glavo.
  2. Večina prebivalstva ne mara pretiranega izpostavljanja istospolno usmerjenih, čeprav jih potihem sprejema.
  3. Večine prebivalstva tovrstni “spodrsljaji” ne motijo, ker se zavedajo, da je šlo zgolj za lapsus.
  4. Opljuvano podjetje se zaveda, da je vsaka reklama boljša, kot nič. Priti v vse večje slovenske medije, pa tudi ni poceni.
  5. Morda določeni ljudje celo dobijo kakšno plačilo, da zanetijo takšen požar?

Resnica pa je seveda nekje vmes, kot vedno!

Vir: Tumblr profil Matjaža Gerčarja

3 KOMENTARJI

  1. To je podobno kot z gostiščem v Ljubljani ki daje zastonj malice brezdomcem, kar takoj objavi na TV.
    a ljudje dvomijo v kvaliteto sestavi
    Po enem tednu pa objavi, da mu je upadel obisk rednih ggostov, ki plačujejo in potem to zvali na slab slovenski narod.

    Namesto, da bi uporabil življenjsko logiko, ki je:

    – da vsak ni za to, da bi ga proglasili za reveža
    – da ljudje dvomijo v kvaliteto sestavin takšnih malic, ki jih je treba plačati

    Takšen gostiščar ima možnost brezplačne malice deliti v drugih prostorih.

    Še primerneje pa bi bilo, da

  2. Duhovita analiza. Tovrstni prebliski (kot je tudi Bartoljev “Napake in nestrpneži”) se mi zdijo pravi koraki pri odganjanju megle, ki jo zavestno (logično, iz interesa) povzročajo določene skupine.

Comments are closed.