Matevž Lenarčič pristal na Velikonočnem otoku (FOTO)

Concepcion (Čile) - Velikonočni otok

Pred časom smo poročali, da je Matevž Lenarčič pristal na Antarktiki, od koder se je že vrnil na Južno Ameriko (Čile) in se sedaj pripravlja na izjemno zahtevno prečkanje Tihega oceana.

21.2.2012: Priprava na prečkanje Pacifika

Polet na Velikonočni otok bo zaradi vetrov in zaradi dolžine same (3700 km) najbolj zahtevna etapa na njegovi poti v okviru GreenLight WorldFlight projekta. Računa, da jo bo preletel v nekaj več kot 15 urah.

Polet do Velikonočnega otoka je samo etapa na poti preko Tihega oceana do Nove Zelandije.

22.2.2012: Pristal na Velikonočnem otoku

Zgodaj zjutraj, še pred sončnih vzhodom, je Matevž odletel v smeri Velikonočnega otoka in ga dosegel po nekaj manj kot 16 urah poleta.

Totegegie, Francoska Polinezija

Na spletni strani Pipistrela, proizvajalca letala Virus SW 914 Turbo, so zapisali, da je letalo letelo s poprečno hitrostjo okoli 245 km/h in da je Matevž porabil 305 litrov goriva (od skupaj 350ih litrov), kar pomeni, da je bila povprečna poraba goriva samo približno 8,25 litra na 100 km in to pri zračni hitrosti kar 280 km/h.

Virus SW 914 Turbo je ponovno dokazal, da je ta trenutek najbolj varčno lahko letalo na svetu, sposobno izrednega dosega in hitrosti.

Na otoček Totegegie v Francoski Polineziji

Velikonočni otok leži na tako osamljeni lokaciji sredi oceana, da bo naslednja etapa Matevževe poti zopet polet izključno nad oceanom in sicer 2600 km do kraja Totegegie v Francoski Polineziji.

Pot bo nato nadaljeval preko Tahitija in Cookovega otoka na Novo Zelandijo.

Vse dobro Matevž na dolgi poti.

Oglejte si njegove fascinantne fotografije s poti (Velikonočni otok, Patagonija, Antarktika).

Vir: spletna stran GreenLight WorldFlight projekta, spletna stran podjetja Pipistrel

Foto: Matevž Lenarčič, zemljevidi Google maps