Začetek novega šolskega leta priporočili Mariji na Brezjah

0
Katoliški pedagogi smo pogovor zaključili s spoznanjem, da smo v času pandemije na vseh področjih preskočil čas za 10 let in da smo se znašli pred izzivi, v katerih se še ne znajdemo in zato potrebujemo tako Božjo kot obilico medsebojne pomoči.

Katoliški pedagogi (DKPS) smo romali na Brezje, kjer so Mariji priporočili začetek novega šolskega leta. V daljšem pogovoru z nadškofom Alojzom Cviklom smo dotaknili vrste perečih problemov v slovenski šoli in tudi v cerkvi, predvsem v katehezi, v kateri bi morala dosedanjo logiko pravil zamenjati logika ljubezni.

Romanje se je začelo z molitvijo in sveto mašo, ki jo je daroval mariborski nadškof Alojz Cvikl. Z njim smo se po maši zadržali v dolgem pogovoru. Seveda smo se pogovarjali o izzivih, ki jih pred učitelje, vzgojitelje in katehete prinaša današnji čas.

Zaradi zdravstvenih razmer prevladujejo delo in komunikacija na daljavo je pomembno iskati in oblikovati čim več osebnih stikov. V pogovoru nam je opisal vrsto svojih spoznanj in izkušenj iz pastoralnega dela na župnijah, iz z mladimi, predvsem z birmanci. Navdušil nas je z vrsto idej, ki jih kot učitelji in kateheti lahko uporabimo za tkanje mrež dobrih odnosov s svojimi učenci, z njihovimi družinami in prezaposlenimi starši.

Nadškof Cvikl poudaril, da ne smemo pozabiti, da smo pedagogi Božji sodelavci in smo vrata, skozi katera Bog danes stopa k ljudem.

Tudi katoliški pedagogi med pandemijo preskočili čas za 10 let

Osebni stik je očitno tudi v tem času prvi korak do mladega srca in potem tudi pot, po kateri mlade lahko kaj naučimo. V pogovoru smo dotaknili vrste perečih problemov v slovenski šoli in tudi v cerkvi, predvsem v katehezi, v kateri bi morala dosedanjo logiko pravil zamenjati logika ljubezni. Govorili smo o možnostih in priložnostih, ki jih nudi sodobna komunikacija pri povezovanju s starši, o izrednem pomenu družine in molitve v družini in o logiki gorčičnega zrna: že nekaj družin,v katerih se moli, lahko pomaga celotni župniji.

Pogovor smo katoliški pedagogi zaključili s spoznanjem, da smo v času pandemije na vseh področjih preskočil čas za 10 let in da smo se znašli pred izzivi, v katerih se še ne znajdemo in zato potrebujemo tako božjo kot obilico medsebojne pomoči.