Jure Leben se sumi nezakonitega ravnanja pri projektu 2TIR

28
1602

Ob zasedanju Komisije za Nadzor javnih Financ je poslanec Jani Moederndorfer po predstavitvi stališč CI in strokovne javnosti v javnem diskurzu predstavil zanimivo idejo rekoč (navajam po spominu): “V kolikor imate toliko pripomb in vidite elemente gospodarskega kriminala, prijavite po vašem mnenju taka kriminalna dejanja ustreznim organom.”

Ob nastopu nove vlade se je pojavila možnost odkrivanja pomembnih  dokumentov, ki dokazujejo, da se je projekt Drugi tir odvijal po sistematičnem vzorcu zavajanja slovenske javnosti po principu kriminalne združbe, ki je z dopolnjevanjem dokumentacije prikrivala pravo vrednost  investicije, pri tem po po osnovnem programu zbrala dovolj sredstev, ki bi v delovanju družbe 2TDK zagotovila neomejeno in prikrito trošenje skozi daljše obdobje.

Pri zbiranju sredstev je namerno zmanjševala konkurenčnost Luke Koper stroške prevoza preko Slovenije tako, da je prekomerne stroške naprtila Luki Koper in za preostale stroške prevoza preko Slovenije pa Slovenskim železnicam (beri slovenskim davkoplačevalcem !!). Vsa tako zbrana sredstva pa namenila za navidezno poslovanje družbe 2TDK in njihove zaposlene, ki bi ta sredstva sistematično črpala z visokimi plačami, podobno kot pri DRI. Ker se je do sedaj tak model odlično obnesel, je omenjena kriminalna združba želela isti model zagotoviti pri projektu Drugi tir, ki ga v prilogah podrobneje pojasnjujemo.

Prosimo Vas, da prijavo opštevate kot prednostno, predložene dokumente ali sklicevanje na njih (javno dostopni!!!) pa preučite tako, da boste sami uvideli način delovanja obravnavane kriminalne združbe od leta 2014 naprej.

Prijava suma nezakonitega ravnanja pri izdelavi Investicijskega programa za projekt Drugi tir in predlog pregona.

Na pobudo poslanca g. Janija Möderndorferja, člana Odbora DZ za nadzor javnih financ, prijavljam sum kaznivega dejanja velike goljufije, lažnega predstavljanja in zavajanja javnosti z veliko premoženjsko škodo in oškodovanjem javnih financ ter davkoplačevalskega denarja po 1., 2. in 4. odstavku 217. členu Kazenskega Zakonika (KZ), svoj predlog pa podajam v skladu s 5. odstavkom 217. člena KZ in zahtevamo, da se prične uradni pregon oziroma zadevna policijska preiskava.

217. člen KZ definira goljufijo in osebe kot goljufe takrat, kadar:

(1) Kdor z namenom, da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let.

(2) Če je storilec z dejanjem iz prejšnjega odstavka povzročil veliko premoženjsko škodo, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let.

(3) Če je z dejanjem iz prvega odstavka tega člena povzročena majhna premoženjska škoda in je šlo storilcu za to, da pridobi majhno premoženjsko korist, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta.

(4) Kdor z namenom, da bi drugega oškodoval spravi koga z lažnim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.

(5) Pregon za dejanje iz tretjega in četrtega odstavka tega člena se začne na predlog.

Obrazložitev TUKAJ

28 KOMENTARJI

  1. Ja, morda po “principu kriminalne združbe”, toda vse je pokrito z zakoni in odloki. Vse je tako legalizirano. Vse je v pristojnosti predsednika vlade. Tako da bo ovadba težko našla mesto pri policiji.

  2. Prebral sem ovadbo, saj se jo lahko prebere na http://referendumdrugitir.si/post/453065/prijava-suma-nezakonitega-ravnanja-pri-izdelavi-investicijskega-programa-za-projekt-drugi-tir-in-predlog-pregona
    To da zagnani strokovnjaki ala LEBEN ne razumejo, če je PGD z oceno del 641 mio EUR pa ša kar naprej govorijo vključno s Cerarjem da je to samo 97 mio EUR je res dokaz duševne otopelosti.
    Tako je naslednja glava kar Cerarjeva s strani Šarca. Ga. Bratušek pa ima izjemno priliko, da sprosti delovana mesta na DRI in tako zaščiti 2TDK njenega (pardon Dragonja) ljubljenčka podpredsednika stranke.
    Šarec ima pa s svojega kabineta veliko mož da jih potem zaposli tam. Ker so to na pol privatne firme v lasti “naših” bi nujno potrebovali tam gostinskega tehnika “Žavbija”, da bodo imeli dobro kuhano kavico. On pa bi lahko dobil višjo plačo namesto 1.050 EUR (23 plačni razred) tam okoli 2.000 EUR . Tile fantje iz vasi so tako butasti, da v državni upravi dobiš plačo po izobrazbi, zato gostinski tehnik nikakor ni primeren za državno službo. Bolje je, da gre fušat v kakšen bifejček v Ljubljani, bo dobil plačilo na roke.

    Dokaz več pa bo, da bodo prijavo krive ovadbe proti strokovni skupini s prvo podpisanim Jože Duhovnikom obdelali prej kot pa samo ovadbo.
    Na ta način bodo dokazali, da jim je bukov način razumevanja življenja zelo blizu.
    Še bolje bo če gradbeniki, direktorji občinskih uprav in vsi ki delajo za državne investicije dobro preberejo Investicijski program za drugi tir. Tako bodo spoznali, da SMC in sedaj še malo pa tudi LMŠ živi na MARSU.
    Tak Investicijski program še za prizidek osnoven šole ni primeren.
    Če pa ima kdo kakšno inšpekcijo iz ministrstva naj mu pokaže prav ta IP in vzame v roke vile ter naj mu sledi do Ljubljane (do žice okupirane ljubljene. Potem pa naj tam postavi stalno stražo da ne bo kdo ušel ven.

  3. “Jure Leben se sumi”…Mar on sumi samega sebe?! Morda pa bi bil na Časniku vendarle kdo pripravljen opravljati lektorsko delo. Poiščite ga.

  4. “Jure Leben se sumi…”Mar on sumi samega sebe? Morda bi na Časniku vendarle lahko našli koga,ki bi opravljal lektorsko delo.

    • Najprej: lektoriranje komentatorjev, zlasti anonimnih, bi bilo Sizifovo delo.
      Ne bo držalo, da gre v naslovu za napako. Naj pojasnim.
      Če v stavku navajamo osebo, na katero se neko dejanje nanaša, lahko uporabimo aktivno obliko: Politični nasprotniki Jureta Lebna sumijo… Če nosilci dejanja niso znani ali niso pomembni, ampak je važno dejanje samo, je ustrezna tudi pasivna oblika, pri čemer mora biti nosilec stanja vedno v 1. sklonu. Napačno: Jureta Lebna se sumi. Pravilno: Jure Leben se sumi.
      Nekoč so nas učili, da slovenščina ne mara pasiva. S tem se ne strinjam. Zakaj ga pa uporabljajo vsi sodobni jeziki, nemščina pa sploh? Mora pa biti uporaba pravilna. Temu so rekli napaka tipa “Išče se Uršo Plut”. Pravilno: Išče se Urša Plut (1. sklon). Ali: Tu se uporablja pravilno slovenščino (napačno) – se uporablja pravilna slovenščina (pravilno).
      Ali bi bila v našem primeru ustreznejša aktivna oblika: Jureta Lebna sumijo? Takoj sledi vprašanje: Kdo pa? Če tega ne vemo ali pa akterji niso pomembni, ampak je pomemben sum sam, je pasivna raba celo ustreznejša. Torej je naslov jezikovno povsem pravilen. Tu gre bolj za vprašanje primernosti pasivne rabe.
      Se opravičujem za predavanje (verjamem, da za mnoge nalaganje).

      • V redu so te vaše slovenistične razlage, Kapodistrias 👍😁
        Od zadnjič vem, da je raba besedne zveze ‘v kolikor’ napačna (pravzaprav je hrvatizem oz. srbizem) in da v slovenščini namesto tega uporabimo samo veznik ‘če’.

        Da komentatorji ne obvladamo vseh slovničnih pravil, ni nič hujšega.
        Hudo je, ker slovenske slovnice ne upoštevajo niti javni mediji v slovenski državni lasti, še manj pa jo obvladajo slovenski politiki 😆

        V zadnjem desetletju se je v javni rabi, celo na državni tv, kadar novinarji ali politiki razlagajo vzroke nečesa, utrdila raba besedne zveze “‘zakaj je temu tako” in “da je temu tako”.
        Menim, da je v slovenščini pravilen izraz “zakaj je to tako” in “da je to tako”.

      • Pravilen naslov bi bil:”Jure Leben osumljen nezakonitega ravnanja pri projektu 2.tir”.
        Vseeno od koga-v naslovu lahko manjka osebek,saj zadevo pojasnjuje potem članek spodaj.

  5. Vse variante čez kraški rob po slovenski strani so močno neekonomične (beri: močno predrage) in so zato v svojem bistvu koruptivne. Vse, ne samo vladna varianta!
    Te variante tudi ne morejo NIKDAR biti del mednarodnega transportnega koridorja (Španija-Ukrajina), kvečjemu lokalna železniška proga ali industrijski tir za majhne hitrosti in kot tako jo je potrebno tudi dojemati in če že vztrajate eventuelno graditi, za začetek pozabite na tistih 160 km/h.

    Mednarodni koridor gre sedaj, za dolgo časa, preko Avstrije, enkrat v bodočnosti bi lahko šel čez Slovenijo, če bi bila prej posodobljena vsa proga na relaciji Divača Hodoš, pa ne preko Zidanega mosta. To pa je verjetno iluzorno pričakovati v tem stoletju.

    • In ta obvoz je tako huda klofuta Slovenji, da si komaj lahko predstavljam njene razsežnosti. Ko je bila tista javna hajka proti priključku Koper Trst, si nisem sploh mislil, da so posledice lahko tako razsežne. V političnem in gospodarskem smislu. Sploh jih nisem resno jemal. Toda, udeleženci te hajke so vedeli in so kljub temu hujskali proti tej rešitvi. Tako nam je od mednarodnega železniškega koridorja ostal samo link na vladnem portalu. Sramota brez primere. Da niti ne omenjam, da se ne spomnim, da bi kdo na desnici imel kaj proti tej hajki. To je še hujše od hajke same!

    • Drži, gre za lokalno progo, kjer je v ospredju zmogljivost, ne pa hitrost. Tudi vztrajanje izpeljave čez Kraški rob je sporno. So možne druge lokacije? Spomnim se neke davne ideje prometnega strokovnjaka (sem pozabil ime, mislim, da je bil iz Maribora) o podaljšanju obstoječe proge iz Rižane proti Zazidu in priključitev na zdaj povsem neizkoriščeno istrsko progo. Gotovo gre tudi tukaj za strm vzpon, vendar zelo kratek. Dr. Duhovnika sprašujem, ali je bila ta zamisel kdaj elaborirana. Kot nestrokovnjaku, vendar poznavalcu terena se mi zdi zamisel zelo zanimiva.

      • Kaj praviš na originalno povezavo Trst Divača (5. koridor) in priključek Koper Trst?

        • Drži, tudi to varianto bi morali obdelati. Mi se običajno na horuk zaletimo v neko zamisel (ki je običajno bolj politična kot strokovna), se je lotimo s tisto “Lako ćemo” in rezultati so običajno klavrni. Še je čas, da zaustavimo to norijo z 2. tirom in se projekta lotimo popolnoma na novo. Bo še najmanj škode. In ne delajmo proge za neko neznansko rast koprskega pristanišča, ker ta ni možna oziroma je za tukajšnje ljudi celo škodljiva. Paradigma stalne rasti postaja vse bolj sporna. Naj bo Koper s sedanjim obsegom prometa (vendar brez premoga!) v storitvah najodličnejši v primerjavi s Trstom in Reko. Da je širitev koprskega pristanišča strateškega pomena, je velika zmota. Za Koper je še najmanj pomembna.

  6. Predlog povezave je bil obravnavan Koper-TRST in nato TRST- Divača. Zakaj ta varianta ni bila sprejeta, je najbrž dober odgovor ob zadnjem nastopu Salvinija in Taljatija. Kdo je izvedel neumnost posiljevanja v Trsu ob koncu vojne in nato za mlahavega odposlanca Jugoslavije v Parizu, ter izigravanju članice internacionale na isti konferenci VEMO. To je zgodovina in prav bi bilo, da jo sprejmemo in več ne bockamo okoli stvari, ki so take kot so.
    Za vse bralce bi bilo prav, če se pozanimajo, zakaj je pretovornina preko Slovenije samo 6 mio EUR on tem da kot norci vlagamo v železnico za tujce (okoli 200 mio EUR na leto. Tega podatka noče noben “poštenjakar” v vseh vladah od Peterleta, Drnovška, Ropa, Pahorja, Cerarja do Šarca javno pojasniti, ker imamo žal pridne Slovence in ustvarijo davkov preveč, da se Ljubljančani delajo norca in se sprašujejo: ali Sendvič sem ukradel ali ga nisem”. Samo pomisliti koliko novinarjev se je s tem ukvarjalo in koliko denarja za njihove plače je šlo v zrak??? Potem pa nam novinarji govorijo o poštenju!!!!

    • Ti veš za stvari, ki jih mi ne vemo. Kaj je takaga kot je? Trst Divača je načrtovana še iz časov Franca Jožefa.

  7. Ob prebiranju odzivov sem se resno zamislil.
    Ob tem da nekateri zapečkarji mirno prenašajo javno uporabo KOCKASTE SLOVENŠČINE in medtem ko drugi spet vpijejo pri 10.000 ali 100.000 EUR medtem ko se zraven zapravlja in zavestno uničuje med 1,5 do 2 milijarde EUR ostaja Slovenija plehka, nekateri gredo na smučanje, drugi se utapljajo v zabavah, tretji gredo ven iz Slovenije. Kaj ko bi čistuni šli malo na ulice pa se tam vprašali kakšen jezik se uporablja. Morda pa bi bilo dovolj kar v domačem okolju, ni treba v družini, kar va kakšnem sorodniku, ki živi plahutajoče življenje v partnerski skupnosti!!??
    Medtem pa RTV organizira doziranje lažnih problemov zato, da se ljudje sprašujejo o malenkostih.
    Dr. Duhovnik je odprl temo velikega kriminala, vsa desna javnost pa nemo strmi in ne ve kaj bi sploh s tem počela. Najbolj je, da razpravlja o Naravi, migrantih … aja pa še kašna maketa je zanimiva, saj ta problem razumem, ker vem, da je avto okoli 20.000 EUR, če pa je en problem za 10.000 EUR vsaj vem kolikšna vrednost to je.
    Saj res pozabil sem omeniti tisto barabo sendvičarja. Ta je šele baraba. Mene že ne bo prepričal Duhovnik zaradi drugega tira, ampak ta baraba, da gre ukrasti sendvič za 5,0 EUR tega pa bi pretepel, da bo vedel kaj pomeni pet EUR.
    In taka je Slovenija, Bog ve ali je kakšnega sploh še sram zaradi preužitkarstva – potrošništva????

    • iz istega članka:

      “Medtem sta Italija in Slovenija našli nove idejne rešitve za čezmejni železniški odsek med Divačo in Opčinami, ki bo zagotovil vožnjo vlakov z visokimi hitrostmi. Nove idejne rešitve ustrezajo tehničnim standardom vseevropskega železniškega omrežja TEN-T, predvidevajo pa, da bo ta odsek po zahtevanih standardih zgrajen do leta 2030.”

      To je pa tukaj, a ne? (še enkrat od mnogokrat)

      http://www.di.gov.si/javna_zelezniska_infrastruktura/novogradnje_javne_zelezniske_infrastrukture/trst_divaca/

      … kar postavlja t.i. drugi tir popolnoma na stranski tir.

      • … in z njim tudi vse slovenske variante iz Kopra čez kraški rob do Divače, kar sem napisal že v svojem prvem postu na tej strani. Že sedanja proga iz Trsta do Divače je dvotirna in boljša od sedanje enotirne iz Kopra do Divače čez Črni Kal.

        Družba 2TDK je mafijska združba katere edini namen je 45 letno črpanje (beri: kraja) proračunskega denarja. Zrelo za kazenski pregon!

    • To mi je nerazumljivo. Spomnim se prestopanja na avtobus v Opčinah.. Odkod sedaj proga do Trsta, mi ni jasno. Morda obstaja kakšen lokalni tir, kot za tramvaj… 🙂
      Glede tega leta 2030 se bo sedaj z obvoznico okoli čez Avstrijo ta letnica premaknila za neznan čas. To namreč niso “nove idejne rešitve”, ampak stari projekt 5. koridorja, ki je padel v vodo zaradi našega prerekanja, da ne bomo Kopra priključili v Trst.

    • Tudi odgovor Šarca:

      “Maketa nima nobene zveze z delom ministra Lebna”

      … je bil na istem nivoju.

    • Šarec: “Delo na ministrstvu se bo nadaljevalo točno tako, kot ga je zastavil Leben”

      … in ravno tega se bojimo.

      “Leben na okoljskem resorju je prvi minister po 15 ali celo več letih, ki je delal, kot je treba”.

      … stisnil zobe, ko so postavljali Magno na vodovarstvenem kmetijskem območju in dali 18 milijonov državne subvencije za 200 delavcev.

      Geniji

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite