J. Bartolj, blog: Ničelna toleranca do nasilja

27

Naši politiki se pogovarjajo o ničelni toleranci do korupcije. Pravilno, potrebno, nujno. Po dogodkih v Parizu, se bo treba pogovarjati tudi o ničelni toleranci do nasilja.

Novinarje nas je pariška tragedija še posebej zadela. Lahko se vprašamo, če se bodo zakrinkani možakarji s puškami, znašli tudi pred našimi vrati. Nelagodno je sploh razmišljati o tem. Nikoli ne moreš biti všeč vsem in kdo lahko loči običajnega človeka od psihopata? Seveda bodo vedno obstajali nasilneži, a kot piše nekje, kdor potegne za meč bo z mečem pokončan!

O tem je še toliko lažje razmišljati, če pomislim na množice anonimnih komentatorjev, ki širijo sovražni govor po spletu in se sploh ne zavedajo, da pripravljajo plodna tla za izbruh nasilja. In kjer je nasilje, jo vedno skupijo tudi nedolžni.

Zato je še toliko bolj potreben dialog. Pogovor. Spoštljivo deljenje mnenj. Poslušanje tistega, ki nam stoji nasproti. Razmišljanje tudi o njegovih argumentih. Empatija. Najslabše kar se bo zdaj zgodilo v Evropi je to, da se bodo prebudile sile, ki bodo vrnile udarec. Tukaj smo še tako starozavezni. Oko za oko, zob za zob. In spet bodo padali nedolžni.

Več lahko preberete na blogu Jožeta Bartolja.

_______________
Časnik je še vedno brezplačen, ni pa zastonj in ne poceni. Če hočete in zmorete, lahko njegov obstoj podprete z donacijo.


27 KOMENTARJI

  1. Pozitiven, aktualen prispevek avtorja.

    Vsakršnemu nasilju je treba reči stop.

    Edina rešitev je civilizirano človekoljubje, ki gradi. In seveda zdrava pamet ter zdrave odločitve.

      • “Ničelna toleranca do nasilja” je permisivno socialistična ideološka teorija, ki jo je nemogoče uresničiti, lahko pa na podlagi nje delaš strahotno nasilje nad človekom in družbo. Perverzno, deloma skrito nasilje.

        Podobno kot je s socializmom: ni uresničljiva ideologija, razen s totalitarnim nasiljem,

  2. Nasilje je zgolj tista skrajna posledica tega, da drugemu ne priznavaš svobode prepričanja in pravice do izražanja tega prepričanja. Kot sem že nekje zapisal, postane zadeva problematična takoj, ko želiš poseči v to svobodo nekoga, s katerim se ne strinjaš, ki se ti v svojem prepričanju zdi žaljiv, neprimeren, ogrožujoč itd. V tem je izvor nasilja. Nasilje je potem le tisti zadnji korak, ko to svoje neodobravanja pač izraziš na nek ekstremen način.

    • Kaj je nasilje?

      Beseda nasilje predstavlja odnos med dvema stranema, kjer ena stran z uporabo moči ali s samo grožnjami uporabe moči, vpliva na drugo stran.

      Se da še krajše odgovoriti? Daljše prav gotovo.

      • Kaj je nasilje? V psihoanalizi sta agresija in libido temeljni energiji, ki oblikujeta otroka v odraslo osebo in nimata apriori pozitivnega ali negativnega predznaka.

        Kar smo videli v Parizu je ubijanje, likvidacije.

        Nasilje je dosti širši pojem in ni nujno negativno.
        Sila, prisila sta del vzgoje in pravne države, ravnovesja med državami. Psihološko, duhovno, ekonomsko nasilje.

        Ta revija ni bila ravno vzorno satirična in humoristič na, saj je napadala in se posmehovala, zaničevala vrednote vernikov, druge kulture.

        Ideologija, druzbeni inzeniring MULTIKULTI je mrtva.

        • Zato je govorjenje o “ničelni toleranci do nasilja” samo izgovor za nadljanje izzivanje. Taki ki izzivajo nasilje, Lenko recimo, se branijo z “ničelno toleranco”. Tisti, ki bi radi vse zasužnjili, oni potrebujejo “ničelno toleranco”, da lahko vladajo vsem.

          • Sem vesel, ker dobro razmišljaš. Na te trike multikulti ideologije ničelne nasilnosti skušam opozoriti, ki naredi še več škode po pokolu.

          • Problem je v tem, da ne razumeš, da tudi sam s svojimi prepričanji izzivaš druge. To, da na te izzive ne reagirajo oz. ne reagirajo nasilno, ne pomeni, da jih ne in tudi ne pomeni, da se pač nekoč najde nekdo, ki bo reagiral tudi drugače. Tako kot v primeru v Franciji. Ker dovolj je to, da nekdo najde razlog za to in ne to, da je razlog za to objektivno dober.

            Gre v osnovi za to, da če se ti počutiš izzivanega od nekoga to še ne pomeni, da je bil to tudi njegov namen. Se lahko samo ponovim: nisem jaz ateist zato, da bi te žalil ali izzival, tako da tovje dojemanje ne podtikaj meni kot mojo namero. In enako to časopis ni imel namen nikogar žaliti, ampak preprosto je šlo za izražanje družbene kritike. To je bil njihov način, da so javno povedali, kaj jim je všeč in kaj jim ni. Nič več od tega.

            In na koncu koncev se moraš zavedati tudi tega, da ničelna toleranca do nasilja ščiti tudi tebe.

        • Kaj meniš o karikaturi, na kateri so štirje z lovskimi puškami oboroženi jeleni ob mrtvem na tleh ležečem uplenjenem debelem človeku? Jeleni se pogovarjajo nekako takole: “O, pa si res pihnil kapitalca.” in “Ja, kaj pa naj. Njegova vrsta se je tako zelo namnožila na Zemlji, da nismo imeli nikakršnega drugega vzvoda za ohranjanje ravnovesja v naravi.”

          Gre za oči odpirajočo parodijo na lovske “argumente” za pobijanje divjadi? Koristno (odraslo 😉 ) satirično in humoristično nasilje nad zahodno večino? Ali posmehovanje vrednotam mesojede zahodne civilizacije?

          • ..ja kaj pa naj rečemo o jelenu kapitalcu, ki potolče svojega slabotnejšega tekmeca iz vrst jelenov..??

          • @IĐ:
            a to mene sprašuješ?

            Ta karikatura mi je še najmanj problematična. Veliko je nagravžnih.

            Časnik s takimi karikaturami napada vrednote ljudi. To je tudi nasilje, duševno in duhovno nasilje. Kdaj je upravičeno, ti ne znam povedati.

            Vsi pa vemo, da karikaturist ne bi prišel fizično v tako skupino ljudi in jih verbalno začel špikati, ker dobro ve, da bi ga stolkli.

  3. Hudo mi je ker avtor bloga in tudi “desni” novinarji nimajo toliko razuma in znanja, In se celo sami vprežejo v grešne strukture, ki so jih nastavili inženirji socialnih, spolnih, ekonomskih sprememb. Ampak kot petelini paradirajo z njihovimi orodji zla.

  4. Visokoleteči pozivi ala “ničelna toleranca do nasilja” v Sloveniji po pravilu prihajajo s strani slovenskih levičarjev zbranih okoli FDV. In potem dobimo npr. “Spletno oko”, produkt s FDV-ja. Na kratko:

    Pozivi, kot izgovor, s katerimi želijo slovenski levičarji utišati in cenzurirati politične nasprotnike.

    • Spletnemu očesu lahko res naprtimo vse standardne kapitalistične pomisleke levičarjem. Je neučinkovit papirnat tiger, ki ni v zapor spravil še niti enega samega sovražnega govorca.

      Nič čudnega torej da je nasilja na slovenskem spletu toliko.

  5. ..v ateistični in evolucionistični paradigmi in dojemanju sveta in človeka, je neumestno in protislovno govoriti in dojemati tudi nasilje..

  6. Še huje kot če je to politična parola, je poslušati učitelje po šolah o njihovi super visoko vzgojni “ničelni toleranci”. To pomeni, da so otroci stalno pod psihično torturo vzgajani za sužnje v naši Fritzlovi kleti.
    Ko učitelja slišim to reči, je to prava shrljivka.

  7. Spoštovani komentatorji !
    Nasilje je fizično (v skrajnosti uboj !) in tudi psihično. Psihično je po vplivu in časovno hujše. Toda za oboje velja ničelna toleranca. Odnos do tega pa se izraža skozi osebno svobodo in odgovornostjo. Pri tem velja upoštevati misel Nelsona Mandele:
    Nelson Mandela je zapisal: “Resnica je ta, da še nismo svobodni, temveč smo zgolj dosegli svobodo, da lahko postanemo svobodni, svobodo, da nismo zatirani. Nismo še naredili zadnjega koraka v svojem popotovanju, temveč le prvi korak na daljši in celo težji poti. Kajti biti svoboden ne pomeni zgolj odvreči okove, temveč živeti na način, ki spoštuje in spodbuja svobodo drugih. Resnični preizkus naše predanosti je šele začetek.”

    • To sem že zgoraj napisal, da je več vrst nasilje glede na to kam nasilje cilja.

      Če cilja na telo, je telesno ali fizično nasilje. Če cilja na voljo, želje, čustva, misli – je psihološko. V resnici je vsaka vzgoja v osnovi nasilje. Vprašanje je samo kako je transparentno in humano. Za Waldorfsko šočo je znano, da ima ničelno stopnjo fizičnega nasilja, zatorej tam uporabljajo toliko več v celofan zavitega psihičnega nasilja, ki je lahko dosti bolj prikrito in dosti bolj škodljivo za otroko. Bog ve kakšno je duhovno nasilje Waldorfske šole, glede na to, da temeljijo na praznoverju antropozofije R. Šteinerja.

      Kaj pa duhovno nasilje? Kdaj je vernik lahko duhovno nasilen, terorističen do drugega vernika, do ateista. Kdaj je ateist duhovno nasilen do vernika.

      Kulturno nasilje? Dajte v besedah j…i mamo ali sestro kakšnemo Igorju Đ., pa boste videli kako skočijo na prizadetost njihovih vrednot. Z nožem v trebuh, kdor pozna JLA.

  8. Ko sem študiral literaturo in se pred 15 leti bodel s študentkami Pedagoške fakultete, ki so kot FDVjevci zdresirani na ničelno stopnjo nasilja glede udarca po riti,

    sem odkril, da v Sloveniji imamo samo eno besedo. NASILJE.

    Nimamo besede za teror. Ki je v celoti negativna.

    Beseda agresija naj ne bi bila v osnovi negativna beseda, toda v naši permisivni družbi je to postala.

    Kaj pa so visoke prometne kazni drugega kot nasilje nad vozniki, ki deluje, da se jih večina ( KI NI PONOTRANJILA PROMETNE VZGOJE) drži pravil.

    Diplomacija in zavezniki in jedrsko orožje in oboroževalna tekma je tudi realno dobra agresija, ki preprečuje vojne.

    V ZDA ima vsaka hiša doma orožje. Tudi to je pozitivno nasilje, saj vsi roparji in morilci vedo, da če bodo vstopili na privat ozemlje brez povabila, jih lahko lastnik mirno ustreli. Pa še državni birokrati bolje spoštujejo oborožene davkoplačevalce ( Švica, ZDA) kot naše slovenske socialistične ovce nad katere lahko venomer pošljejo policijo in vojsko, celo tanke.

    • Kaj pa so visoke prometne kazni drugega kot nasilje nad vozniki, ki deluje, da se jih večina ( KI NI PONOTRANJILA PROMETNE VZGOJE) drži pravil.
      =================
      To postane teror, ko se visoke prometne kazni opravičujejo zato, ker MANJŠINA, KI NI PONOTRANJILA PROMETNE VZGOJE, se ne drži pravil.
      To je razlika med terorjem in siceršnjim “mečem oblasti”, ki jim je od Boga dan.

      • Deloma se strnijam.

        Ne verjamem pa, da je pri nas manjšina tista, ki se ne drži pravil.

        Policiji pa radarje postavljajo na najbolj frekventnih ali neumnih mestih, samo da kasirajo. Fritzl država ni samo agresivna, ampak je teorirstična. In kar ti zgoraj opisuješ: enormno prevelike kazni – hkrati pa se ljubljenci režima lahko post festum izmuznejo kaznim – to je terorizem.

        Če se skušaš s policajem še pomeniti zakaj – pa hitro napiše, da delaš nasilje nad uradno osebo in imaš še sodnika za prekrške oz. še podvojeno kazen. To je totalitarno in avtoritarno. Pod krinko permisivnosti nam država in birokrat ( policaj) postane hegemon, Fritzl.

    • zdresirani na ničelno stopnjo nasilja glede udarca po riti,
      =====================
      To je prava katastrofa, ko se nekaj tako neživljenjskega uvaja z avtoriteto oblasti. To iz otrok dela čustvene ruševine, sužnja, ki brez učiteljice, brez ravnatelja, ne more niti na stranišče.

      • Udarec otroka po riti je perverzno enačenje vzgojne rahlo boleče fizične prisile oz. ekstremno BLAGEGA fizičnega nasilja z fizičnim terorjem ( zlorabo, pretepanjem , mučenjem, hudimi poškodbami, suženjstvu,..).

        Perverzno pod krinko “napredka” in ” sočutja” in ” humanosti” v resnici pa iz staršev in otrok dela sužnje Državi in birokratom.

        Mejo otroku lahko postavimo samo tako, da mu stopnjujemo kazni proti bolj bolečim. Ko pa otrok osnovne pojme ponotranji ( avtoriteta), pa mu lahko vedno več stvari razlagamo ( ko je sposoben več dojeti in ni več malček nezmožen racionalnosti) in mu dopuščamo vedno več svobode. “Kdor staršev ne uboga, ga bo še toliko bolj teplo življenje!” Najbolj boleče učenje in odraščanje je na lastnih napakah, izkušnjah, na lastni koži. Pameten se uči z oponašanjem avtoritet, boljših od sebe, uspešnejših od sebe.

    • Pavel, pri orožju si brcnil povsem mimo. Veš, da vsako leto v ZDA ubijejo sto policistov? In da slednji pobijejo 400 davkoplačevalcev? In da se ne vozijo v Mercedesih naokoli, pač pa jim “zastarelo” opremo odstopa vojska? Naša policija na srečo zaenkrat še ne potrebuje Patrij. Nasilje rodi samo še več nasilja… 🙁

Comments are closed.