Revija Vzgoja

1525735_669841156414233_949122594_nRevija Vzgoja, revija za učitelje, vzgojitelje in starše, je namenjena učiteljem, vzgojiteljem, staršem in vsem, ki delajo z otroki in mladimi. Revija izhaja od leta 1999.
Po svoji uredniški zasnovi je interdisciplinarna in odpira vprašanja, ki se dotikajo osebnostne rasti mladih – v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah ter drugih formalnih in neformalnih oblikah vzgoje. V naši državi se je potrebno še bolj sistematično in strokovno posvečati vzgoji, saj gre za talente, razvoj osebnosti, preventivno vzgojno delo, oblikovanje identitete.

Revija izide štirikrat letno, naročnina za leto 2014 je samo 18,80 €, na revijo se naročite preko spodnjega obrazca. Letna naročnina na revijo je tudi lepo in koristno darilo. Vsak novi naročnik prejme tudi majico revije Vzgoja. Če k naročilu nekoga povabite, prejmete lepo knjižno darilo. Naročite lahko tudi posamezni izvod.

Revijo izdaja Društvo katoliških pedagogov Slovenije.

V novi številki Vzgoje so se posvetili človekovim pravicam in družini. Ob hitrem postopku sprejemanja novega ZZZDR so poslanci obšli javnost. Nas je zanimalo, kaj na to temo pravijo strokovnjaki z različnih področij – šolstvo, pravo, razvojna psihologija, psihoanaliza, filozofija …

Na pogovor so povabili g. Ivana Esenka, pisatelja in naravovarstvenika, od katerega se lahko o življenju v naravi veliko naučimo. Jeseni skupaj z njim pripravljamo tudi seminar na to temo.

Nadaljujejo nov ciklus delavnic o etiki in vrednotah v šoli. Tokrat pišemo o delavnicah za otroke med 6. in 8. letom starosti. Objavljamo konkreten predlog, kako se lotiti dela.

V rubriki Biti vzgojitelj pišejo o doktorandih prof. Vebra.

V rubriki Duhovna izkušnja p. Janez Poljanšek piše o pomenu tona, ki ga uporabljamo pri govoru; z njim sporočamo veliko več kot z besedami.

V rubriki Razredništvo in vzgojni načrt nadaljujejo s prispevki Viljema Ščuke, ki piše o otrocih in mladostnikih z motnjo osebnosti. Tokrat se posveča pomenu prepoznavanja dogajanja.

Za starše Simona Levc piše o konkretnih korakih do otrokove samostojnosti, Janja Dermastja pa o tem, kaj storiti, ko ima naš otrok popravni izpit. V prispevku najdemo smernice za učinkovito učenje posameznih področij. Bojan Kovačič piše o pomenu igranja inštrumenta ter vaji, ki je potrebna za učenje te veščine.
Milček Komelj tokrat predstavlja delo Mihe Maleša, Desetnica.

V rubriki Izkušnje Slavka Janša piše o pomenu blagoslova šolskih torbic ob začetku novega šolskega leta, Peter Končan pa o mednarodnem simpoziju o don Boskovem preventivnem vzgojnem sistemu.

[vfb id=’20’]

Komentiraj