Silvestrski pogovor z Ljudmilo Novak tudi o možnostih izstopa SDS in Fidezs iz EPP

31
7335
Foto: printscreen_tyoutube
Fidesz in SDS sta tudi finančno povezani stranki, saj Orban podpira nekatere medije pri nas, ker želi na tak način širiti svoj vpliv.

V zadnji letošnji oddaji smo gostili evropsko poslanko Ljudmilo Novak, ki to delo opravlja drugič. Nekdanja poslanka Državnega zbora, ministrica druge Janševe vlade in tudi tista predsednica stranke Nova Slovenija, ki je stranko popeljala nazaj v Državni zbor, je spregovorila tako o slovenski kot evropski politiki. Primerjala je tudi svoje delo evropske poslanke, z delom, ko je bila v Evropskem parlamentu prvič. Pravi, da je tudi pod vodstvom Mateja Tonina, njena stranka pripravljena na predčasne volitve, do katerih lahko pride.

Na naše vprašanje, zakaj volivci pri nas vse pogosteje namenijo svoj glas tako imenovanim novim obrazom, je odgovorila:

»To je naš skupni problem. Ljudje so nezadovoljni s politiko in potem pričakujejo, da bo nekdo, ki bo nov politični obraz boljši.«

S tem v zvezi se je dotaknila tudi zadnjega dogajanja okrog imenovanja koroške Slovenke Angelike Mlinar za ministrico.

Se bo SDS pridružila stranki Fidesz ob njenem morebitnem izstopu iz EPP

V prvem delu oddaje se je dotaknila tudi namere nekaterih strank, ki se v zadnjem čas oddaljujejo od Evropske ljudske stranke (EPP), katerega dela so tudi tri slovenske stranke (SDS, NSi in SLS), ki so na zadnjih evropskih volitvah dobile poslanca iz svojih vrst. Na naše vprašanje, če se lahko ob morebitnem izstopu Orbanove stranke Fidesz iz EPP zgodi, da se tej strani ob izstopu pridruži tudi kakšna druga slovenska stranka, morebiti SDS, nam je odgovorila:

»Fidesz in SDS dobro sodelujeta. Vemo, da sta tudi finančno povezani stranki, saj Orban podpira nekatere medije pri nas in tudi drugje po Evropi, ker želi na tak način širiti svoj vpliv.«

Več si lahko ogledate v oddaji. Z Novakovo smo se dotaknili tudi dogajanja okrog izstopa Velike Britanija iz Evropske zveze, ki se bo zgodilo že zelo kmalu.

»Spremembe bodo zagotovo. Zato je treba zaščititi državljane EU, ki živijo v Britaniji in tudi obratno, da bo prehod čim lažji in čim manj boleč.«

V nadaljevanju je spregovorila o odnosih med nami in Hrvaško ter se dotaknila tudi migracij, ki so še kako odvisne od Turčije. Dobršen del oddaje je gostja predstavila dogajanje v Evropskem parlamentu in povedala, kaj pričakuje od nove evropske komisije, katere del je tudi izkušen slovenski komisar.

Ob koncu pogovora se je gostja dotaknila še lepih decembrskih praznikov, ko je čas, da jih v kar največji meri preživimo v krogu družine. Vsem je namenila tudi praznično voščilo.

31 KOMENTARJI

  1. Eh, gospod Gošte, saj so vaši domačijski članki, zlasti o knapih in ljudeh z vašega konca, čisto simpatični, toda ko se lotevate političnih tem, ne zamudite priložnosti, da ne bi udrihali po SDS. In da ne bi naganjali Janše od vodenja stranke in iz politike sploh. No, zdaj pa še iz ELS. Se je bilo treba samo zato pogovarjati z gospo Novakovo? Če ne, zakaj pa takšno potenciranje v naslovu? Vaše vsegliharstvo (beri: skrajna sredina), ki ga tako vneto predstavljate v vaši domicilni reviji, bi čisto drugače izpadlo, če bi imeli kolikor toliko uravnoteženo medijsko okolje, tako pa …

    • Svojčas se je “ČASTNIK” loteval bolj konstruktivnih člankov in ni podlegal periodičnim klasičnim intervjujem z osebnostmi tipa Ljudmile Novak ,Janeza Pogorelca itd, ki zgodovinsko niti niso kaj dosti prispevali pri nastanku države RS, zagotovo pa načeli krščanski etos, ki ga je imela SKD in s predsednikom Lojzetom Petrletom tlakovala pot osamosvojitvi Slovenije! Danes se vse češče pojavljajo govorice o rekonstrukciji nove YU, kar beležijo HR mediji ob eventuelni izvolitvi Milovanovića.
      Natolcevanja L.N.okoli EPP, FIDEZA, SDS so iz trte izvite, ker preprosto od kje Novakovi takšne informacije, če pa je pretrgala vse stike z liderjem SDS Janzom Janšo, hkrati pa je slišati za simpatije do EU poslancev SD Fajonove in Brgleza…zato se desničarji ne smemo čuditi temu neuravnoteženemu članku in intervjuju!?

  2. Precizno gledano je naslov napovednika oddaje »o možnostih izstopa SDS in Fidesz iz EPP« potvorjeno naperjen zoper točno določeni politični stranki. To je potvorjeno naperjeno, saj ga. Novak, usmerja ostro kritiko v prvi vrsti v »poljske poslance«, česar napovednik potvorjeno naperjeno ne omeni, in sicer takole:

    »Vse tako zgleda, da si želijo oditi, tudi glede na glasovanje, velikokrat glasujejo tako, kot recimo ti poljski poslanci glasujejo, tako da oblikujejo neko koalicijo, tudi nekateri slovenski iz EPP-ja tako glasujejo«.

    Pa še tole:

    Politika ge. Novak je dejansko skrajna in razkolna politika. Ob tem pa o svoji skrajnosti in razkolnosti ne ona, ne g. Gošte, ne razpravlja, temveč neargumentirano naperja kritiko o skrajnosti in razkolnosti zoper madžarski Fidesz (pa še zoper slovenski SDS), čeprav v pozicijah slednji nista skrajni politični stranki.

    Ga. Novak ne opazuje svoje lastne skrajnosti in razkolnosti, ki je razvidna iz njenih vzvišenih izpostavljanj, da so članici Evropske ljudske stranke Fideszu odvzeli glasovalne pravice (!), čeprav je odvzem glasovalnih pravic lastnemu članu nedopustno skrajna in razkolna politika.

    • V gornji zvezi je v oddaji povedano naslednje:

      Gošte (od 4:16):
      Kako pa je z Orbanovo stranko Fidesz, zdaj, nekako je na pol v čakalnici, ne?

      Novak (od 4:23):
      Ja, torej v sami stranki EPP imajo pravice, glasovalne pravice zamrznjene. Zato tudi na zadnjem kongresu, ki je bil v Zagrebu, niso bili prisotni, se ga niso niti udeležili, medtem ko seveda v parlamentu je Fidesz še vedno član Evropske ljudske stranke, politične skupine Evropske ljudske stranke, tam normalno delujejo, vedno pa imajo svoje glasovalne liste, tako da v veliki, velikokrat glasujejo drugače kot sicer Evropska ljudska stranka.

      Gošte (od 4:58):
      Kaj napovedujete, glede na vaše izkušnje, kaj se bo zgodilo, bo Fidesz, bo Orban s svojimi poslanci ostal del Evropske ljudske stranke, ali se bo pridružil kakšni bolj desni grupaciji?

      Novak (od 5:14):
      No, do te odločitve bo kmalu prišlo, najverjetneje že februarja, ker se pripravlja poročilo v zvezi s tem. Vse tako zgleda, da si želijo oditi, tudi glede na glasovanje, velikokrat glasujejo tako, kot recimo ti poljski poslanci glasujejo, tako da oblikujejo neko koalicijo, tudi nekateri slovenski iz EPP-ja tako glasujejo. Menim, da to ni dobro, kajti prav zaradi te močne Evropske ljudske stranke in zato ker so bili člani Evropske unije, so te države napredovale, marsikaj dosegle, sedaj pa zgleda, kot da so postale samozadostne, da jim ni več mar za skupnost, ampak hočejo uveljavljati zgolj svoje interese, to pa za njih ne bo dobro in seveda tudi za evropsko skupnost ni dobro. Menim pa da bo Evropa brez njih lažje preživela, kot pa, kot bojo pa oni brez tega denarja ali pa brez te skupnosti. Seveda mislim, da ne bojo šli ven iz Evropske unije, vsaj tako kaže pa da bi se lahko zgodili, da bojo šli ven iz Evropske ljudske stranke, češ da ni več dovolj desna, ali pa konservativna, ampak to ni res, Evropska ljudska stranka je takšna kot je bila tudi prej, v svojih stališčih se ni spremenila, vendar vedno iščemo nek dogovor [Gošte: konsenz], dialog, ne gremo v skrajnosti, tam pa včasih gredo tudi v skrajnosti oziroma dobro vedo, katere so tiste teme, ponavadi ideološke, ki ljudi razburijo in na ta način pač določen del ljudi dobiš na svojo stran, ne glede na to, ali je to prav ali ni prav, ampak so pač določene teme, ki tako v Sloveniji ljudi vznemirijo, razburijo, ker potem volilno telo razdelijo.

      Gošte (od 7:21):
      No, zdaj, če predpostavljava, da gre Fidesz potem v prvi polovici leta ven iz Evropske ljudske stranke, iz te grupacije, verjamem da Nova Slovenija se še vedno vidi v delu Evropske ljudske stranke, kaj pa menite, omenili ste že, da nekateri v Sloveniji, verjetno tu mislite na poslanca obeh, stranke SDS, kaj pa onadva, mislite da bo šla stranka tudi z Fideszom, glede na dobre sodelovanje?

      Novak (od 7:59):
      Ja, očitno Fidesz pa SDS dobro sodelujeta, vemo da sta tudi finančno povezani stranki, takorekoč [Gošte: preko medijev], da tudi Orban podpira nekatere medije v Sloveniji, tudi drugod po Evropi, ker želi na tak način širiti svoj vpliv, seveda, morali bodo sprejeti odločitev, ko bo do tega prišlo, nihče ne more sedeti na dveh stolih, pač moraš povedat, kam se nagibaš. Nova Slovenija je trdna članica Evropske ljudske stranke in bo takšna tukaj tudi ostala.
      (8:33)

      • Smešno je brati ta dialog, saj se zdi, kakor da hočeta sogovornika na vsak način vreči Fidesz in SDS iz EPP in to kar v paketu 😁

        To daje slutiti, da si bodo v N.Si zopet dajali preveč opravka s sebi programsko najsorodnejšo politično konkurenco ter bodo znova z antijanšizmom in negativno promocijo stranke SDS, namesto s predstavljanjem svoje nove “sredinske” politike, ciljali in poskušali pritegniti vsaj nekaj volivcev iz ogromnega bazena slovenskih (ne prav hudo vernih) katoličanov, ki so zadnjih nekaj volitev očitno v precejšnjem številu volili levičarske “nove obraze”.

        Ali v enournem pogovoru z novinarjem Goštetom gospa Ljudmila ni povedala ničesar pametnega in pomembnega, predvsem pa idejno sredinskega, kar bi bilo vredno izpostaviti v naslovu (namesto omembe politične konkurence) – če se že v stranki po novem ponašajo s sredinskostjo?!?

        Sicer pa menim, da se bodo v N.Si močno ušteli, če računajo, da bodo potencialne volivce prepričali o svojem premiku v sredino zgolj z udrihanjem po sorodni stranki na desnici. Potem se bodo pa zopet čudili, ko ne bodo dosegli desetih odstotkov.

        ——-
        Silvestrski pogovor? Dvaindvajsetega decembra?
        Se mi je v prvem hipu zazdelo, da v naslovu piše “Silvestrski poljub z Ljudmilo Novak…”

        …morda bi tak naslov takemu pogovoru celo bolj ustrezal 🤪

  3. Dejansko je nenavadno ali vsaj zanimivo, da je EPP torej evropske skupine KD in ljudskih strank postala po vsebini liberalna stranka Donalda Tuska in ne konzervativna krscanskosocialna stranka Jaroslava Kaczynskega. Slednja, zdaj vladajoca na Poljskem, je od prve po eni strani bolj socialna, po drugi bolj vrednostno konzervativna.

    Kar nekaj sporov oz razkolov znotraj EPP je zadnje case prav v zvezi s Poljsko in Tusk vedno povlece vecino znotraj skupine, tudi Ljudmilo Novak, na svojo stran in kontra Kaczynskemu.

    EPP bi se lahko malo prevprasala, kaj je prav, kaj je skladno z izvornim krscanskodemokratskim izrocilom in ne avtomaticno slediti svojemu Tusku.

    Ce ne, se lahko kar pocasi preimenuje v liberalno internacionalo. Ce ni sposobna zascititi tradicionalnih in krscanskih vrednot in biti v pomoc tradicionalni druzini, rodnosti in zasciti evropske identitete, je potem vprasanje, koga vlece za nos s svojim v tem primeru zlaganim poimenovanjem.

  4. Paktiranje SDS in Fidezs jemljem kot dokaz, da SDS-a v Sloveniji ne moti to kar počne vladajoča levica ampak jih moti, ker tega ne morejo početi oni sami.

  5. No, če je lahko pljunil štromajer po kristjanih, so dežurni anti-sds kronist Gošte&Ljudmila sponsored by Časnik, izkoristili še zadnji dan v 2019 za en masten pljunek po sds.
    Dostojanstveno, ni kaj. In ni jih (vas) sram…

  6. ….sicer pa ne vem, kako razumeti to “novoletno čestitko” Časnika verjetno velikemu krogu njegovega rednega bralstva.

  7. Ljudmila je Protislovenska, ker ni Proti uvažanju tujcev oziroma migrantov, ter je Nekrščanska, Zato, ker deluje Proti ljubezni do Bližnjega , ki jih ima v svoji državi, temveč raje deluje za Nebližnje , Tujce , Pokvarjence , Zlobneže, … zato , ker je žal tudi sama Prezlobna !!! ! !!! Amennn !!! ! !!!

  8. Mižerja!
    Samooklicani tiščijo dol tiste strokovne ljudi, ki bi prišli od spodaj gor in nimajo kaj povedati, kaj ponuditi in kaj početi.

  9. Ali ni Ljudmila Novak tista, ki je glasovala za uvedbo LGBT ideologij v Poljske vrtce in šole? Ni kaj, zelo krščansko.

    Problem slovenske krščanske demokracije je, da so se za drobiž pripravljeni prostituirati kjer koli.

  10. Gošte in Kršinar, zvezdici utripalki na slovenistanskem sprenevedavem južnem nebu!

    Ko dodam še zvezdico lisico in varuhinjo zločinskega lika in dela, boljševika in rdečega morilca 1.kategorije, E.Kardelja, Ljudamilo od spozabljene Pogorelčevo-Peterletove, kakor, krščanske NSI, se mi zavrti v glavi in si ne dovolim, da mi kvari Novoletni večer !

    g.Gošte! To niso duri, to so utrjena vrata. ne bo Vam uspelo. Ne nas basat v letu Gospodovem 2020!

  11. Čemu in zakaj sploh ta intervju? Tako kot Bac tudi jaz ne sprejemam takega Silvesterskega pri-voščila.
    Sicer pa: Bog živi vas vse, ki v srcu dobro mislite!

  12. …mogoče je pa ta pritlehna poteza urednika namenjena selekciji bralske populacije, kar uspešno udejanjajo že pri Reporterju, kjer ta Gošte zadnje čase kar cveti. Kdo ve…mogoče je g. urednik ugotovil, da je število bralcev časnika preseglo želeno število, pa se v ta namen poslužuje repelentov ala Gošte, Ljudmila, Pogorelec…kdo ve?

  13. Stvari so dokaj jasne in pregledne. Oblast želi ustvariti demokracijo SZDL-jevskega tipa pod nadzorom neformalnega CK-ja ali mafijske globoke države. Kot kaže, samo SDS in Janša nista pod njihovim nadzorom. Zato sta neprestano napadana s strani udov mafijske globoke države. Med te ude očitno spadata tudi Gošte in Ljudmila. Poleg mnogih drugih.

    Tako Slovenija namesto demokratična, postaja kastno urejena država, kjer se pravice za eno kasto drugače razumejo in uveljavljajo, kot za drugo. Med borce za kastno urejeno državo so se pridružili tudi mnogi formalno desno usmerjeni. Tudi volivcev za enkrat kastni sistem ne moti ali pa ga niso sposobni videti. Tudi mnogih katoliških ne, čeprav je to antikrščansko. A to je že druga zgodba.

    • “Kot kaže, samo SDS in Janša nista pod njihovim nadzorom.”

      ??? Mnogo zadev nam kaže, da ni tako. V prelomnih trenutkih SDS potegne poteze globoke države. Neka primerov: TEŠ 6, slaba banka, referendum in cela kopica zadev, ki jih bi lahko naredili a jih niso.

      • AAAMEEENNN !!! ! !!! Kdo nas torej Zavaja oziroma nam laže ? Med njimi so deloma Tudi Sds-ovci(e) . Žal. Zaenkrat se samo še Brščič ni izneveril. Mir vam bodi.

        • Ampak gospod Brščič nima medijske podpore. Če bi sam gospod nadškof prevzel reklamo zanj ali za koga podobnega, potem bi bila pa druga pesem …

  14. Vsakič na dan točne navedbe z argumenti, to bo bolj učinkovito, kot cele strani splošnega očitanja ali pa boljše počakati, da jih pridobiš.

  15. Še to: Če so se tam pred leti odločili da gredo čisto drugo pot, kot jo je zasnovala ustanovitev oz, vzrok za ustanovitev te stranke, potem, ko so jo prevzele iste sile kot takrat neko drugo in bajuk in somišljeniki niso hoteli biti tlačani, so se sedaj ti “mili” pač tako odločili in če jih njih volilna baza ne vrže dol, pomeni, da je mrtva in se bo okoli tega vodstva skupljalo med 2 in max. 10% volilcev, toda bližje 2. kot 10.%, ko se bo videlo nedvomno….
    Skupaj z SNS bodo igrali dosedanjo “vlogo”.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite