Ploskanje Timmermansu ogroža temelje slovenske osamosvojitve

8

Evropski rasizem: Opraviti imamo z demonstracijo večvrednosti pripadnikov določenih regij, če hočete po starem: germanskega in romanskega sveta nad slovanskim. 

Evropska zveza je največji dosežek politike evropske krščanske demokracije. Zvezde na njeni zastavi iz Marijinega venca so dovolj zgovorne. Bila je upanje za evropski mir in preseganje sovraštva, katerega vrh sta bili obe svetovni vojni, zadnje upanje za države, ki so krvavele pod komunističnim totalitarizmom. Zaradi gospodarske in civilizacijske uspešnosti je postala simbol večvrednosti krščanstva in demokracije. Normalno tudi življenjski in preživetveni cilj osamosvojene Slovenije. Ob njeni vključitvi vanjo so mnogi Slovenci opozarjali, da Evropska zveza ni varuh niti garant notranjepolitične demokracije v Sloveniji, da Evropa ne bo v njej opravila tistega, kar morajo njeni državljani. Zato je razočaranje toliko hujše.

Združevanje Evrope so kljub načelnemu internacionalizmu levičarji sprejeli na nož

Spomnimo se samo, kaj so pisali o njej neodvisni mediji. Eden njenih velikih mož Bavarec Franz Josef Strauss je bil strah in trepet slovenskih komunistov. Srečanje Staneta Kavčiča z njim je bila ena začetnih točk Kavčičevega političnega samomora.

Danes ugotavljamo idejno in socialno izpraznjenje evropske in svetovne levice. Ne ve ne kod ne kam, ve pa, kaj hoče. Oblast. Kot bi jih prevzeli nekdanji komunisti evropskih komunističnih držav, preoblečeni v socialdemokrate. Tega jim ne moremo očitati, saj so to dosegli po demokratični politični poti. Dolgo so podpirali protikrščanske sile, ki so kulminirale v Lizbonski pogodbi, kjer so dosegli, da krščanstvo ni temeljni duhovni vir nastanka združene Evrope. Zmagovalcem ne gre nikoli očitati zmage, poraženci morajo priznati svoje kapitulantsko delo in skušati popraviti, kar so zavozili. Ali to resnično hočejo, ali so sposobni? Trenutno na nobeno od teh vprašanj ni mogoče pozitivno odgovoriti.

Evropski rasizem germanskega in romanskega sveta nad slovanskim

Danes je največja vrednota Evropske zveze kultura LGBTIQ. Presegla je ideološke delitve in razglasila svobodno LGBTIQ-ljubezen za jedro Evropske zveze. Z njo ta stoji in pade, v njenem imenu je dovoljeno vse, tudi pot v kolektivni samomor evropskih krščanskih demokratov. Tudi znotraj evropske krščanske demokracije je zmagala negativna selekcija. Poglejmo njeno evropsko vodstvo. Utelešena avtodestrukcija, ki jo po mili volji usmerja socialist. Frans Timmermans. Njegova politika in ravnanje ne kažeta samo njegovega prepričanja o večvrednosti lastne ideologije, ampak tudi o večvrednosti zahodne Evrope v primerjavi z evropskim vzhodom.

Opraviti imamo z demonstracijo večvrednosti pripadnikov določenih regij, če hočete po starem: germanskega in romanskega sveta nad slovanskim. Evropski rasizem!

V tem verjetno ni osamljen, ampak ga velik del evropske desnice podpira. Desnica ne dojema, da Timmermans & Co., gre za zelo široko koalicijo, zaradi zrušitve komunizma in v njihovih očeh zmage desnice vodijo nekakšen revanšizem, žrtev tega pa so katoliške Poljska, Madžarska in Slovenija. Ne trdimo, da ne delajo napak, vendar so te zgolj povod za globalno ideološko obračunavanje, ki v teh državah meji na ogrožanje demokracije in vrača na oblast posttotalitarne oblastnike. Predstavljajo norčevanje iz trpljenja žrtev komunističnega režima, taboriščnikov, tudi povojnih množičnih pobojev. Demokracije niso dobili kot on v zibko, ampak so morali za njo veliko pretrpeti, mnogi so za to darovali življenja.

Nerazumljivo je, da je naše poslance sram o tem odkrito spregovoriti. V slovenskem primeru se prerivanje s Timmermans & Co. sprevrača v ogrožanje temeljev osamosvojitve, katere integralni del je zrušitev totalitarizma.

Sedanjost je tragična, prihodnost odprta!

Sveta vojna proti nasprotnikom krščanstva bi bila v iskanju izhoda iz vse bolj ne žalostnih, ampak že tragičnih razmer kronska neumnost. Vnaprej obsojena na poraz. Tudi o LGBTQ ne gre moralizirati, saj tako kot liberalni kapitalizem presega ideološke in moralne delitve. Rešitev je v ponujanju alternative, ki lahko že srednjeročno prinese spremembo. Zgodovina, posebno pa še zgodovina krščanstva nam že od antike dalje sporoča, da je ideološki boj uspešen, če je povezan s socialnim vprašanjem. Del tega je tudi nesrečno migrantsko. Mogoče bi ga bilo dobro dopolniti še z ekološko problematiko. Obojega se je treba lotiti globalno.

Imamo Cerkev kot globalno organizacijsko osnovo, imamo papeža, ki to razume. Temeljni problem smo mi sami. To se vidi tudi v odnosu do sv. očeta, ki ima največ nasprotnikov v lastnih vrstah. Sedanjost je tragična, prihodnost odprta!

Časnik je še vedno brezplačen, ni pa zastonj in ne poceni. Če hočete in zmorete, lahko njegov obstoj, ki je danes ogrožen, podprete z donacijo.

8 KOMENTARJI

  1. Krscanskodemokratski očetje Evrope se v grobu obračajo, tudi kasnejše generacije s Helmutom Kohlom vred ob spremljanju, kaj danes dopušča večinska EPP (v kaj jo je prepričal levoliberalni tok), samo da ostane del oblasti. Imamo Ursulo von der Leyen, ki nam po dobrodošlici na pravljičnem blejskem otoku citira kar zadnjega sefa komunistov. Imamo Timmermansa, ki nam pred volitvami dopoveduje, da Evropa rabi obilen prihod sveže krvi neevropskih muslimanov. In histericne reakcije evropske vecine vkljucno z represivnimi tendencami proti redkim, ki bi otroke vzgajali v duhu tradicionalne družine brez posiljevanje LGBT aktivistov znotraj solskega prostora in brez vsiljevanje patološkega degeneriranega konstrukta teorije spola.

    Kam smo prišli?! To je zaton Evrope, če ne bo dovolj tistih, ki bojo brezkompromisno tu rekli odlocen NE!

  2. Strinjam se z g.Grando tudi v odnosu do papeža Frančiška. Katoličani naj bi papeža spoštovali in mu stali ob strani, ne pa da mu iščejo dlako v jajcu ali zahtevajo od njega nedosegljivo.

    Enako se strinjam s pomembnostjo socialnega in okoljskega vprašanja kot izziva za katoliško občestvo. Kapitalistično gospodarstvo je naravno stanje, njega ni potrebno posebej reševati. Socialni in okoljski problemi in izzivi se pa praviloma ne rešijo sami od sebe, ampak s clovesko razumnostjo, odgovornostjo in solidarnostno. Tudi s pripravljenostjo na samoomejitev in žrtev. Podobno kot pri spopadu z epidemijo. Na tem izpitu pa zal v znatni meri danes padamo.

  3. “Ploskanje Timmermansu ogroža temelje slovenske osamosvojitve”

    To je pa hudo čudna trditev. Prvič, osamosvojitev je utemeljena na plebiscitu in tega ni mogoče spremeniti. Drugič, Timmermans nima “blage veze” s Slovenijo. Ogrožajo nas naše lastne razprtije. Tretjič, ne maram takega govorjenja: “ogroža temelje”. Ponorim, ko slišim levake nabijati, da je STA temelj slovenske demokracije. Ogromna večina Slovencev sploh ne ve, kaj STA počne.

  4. Zdrav duh je v zdravem telesu. Podpiranje zablodo lgbtq je perfidnost in vodi v razkroj normalnosti duha in telesa. Zato ideologijo LGBTQ je treba zavrniti, ker ni niti to kar misli, da je.

  5. Granda ne more iz svoje socialistične kože. Morda bi pa vendarle že enkrat pojasnil, kako mu je v svinčenih letih komunizma uspelo postati profesor zgodovine na marksistični fakulteti.

    “Imamo Cerkev kot globalno organizacijsko osnovo, imamo papeža, ki to razume. Temeljni problem smo mi sami. To se vidi tudi v odnosu do sv. očeta, ki ima največ nasprotnikov v lastnih vrstah. Sedanjost je tragična, prihodnost odprta!”

    No, tega ne bi komentiral, ker se komentira samo. Bi pa pripomnil, da so krščanski socialisti vsaj toliko nevarnj kot marksistični. Nikar jim ne verjemite!

    • Naj vseeno poudarim: Krščanski socialist je protislovje. Krščanstvo in socializem se izključujeta.

      Sicer pa sprašujem, kdaj se je gospod Granda razglasil za krščanskega socialista? Tak vtis sem dobil ob branju vašega komentarja, gospod Ivan.

Comments are closed.