Dvojna merila glede nestrpnosti?

30

Včasih se zdi, kot da pravila dobrega vedenja in spoštovanja drugačnih ne veljajo za vse enako…

Vprašanje za Katarino Kresal in Zorana Jankovića: “Ali se strinjate z izjavami udeležencev parade, glede na to, da ste se je udeležili?”

Vprašanje za vse ostale: “Ali so levičarji in anarhisti sploh lahko nestrpni?”

30 KOMENTARJI

  1. Glede na to, da pro-life tabor homoseksualce povsem redno enači z živalmi (in trupli, v sklopu enačenje homoseksualnosti z bestialnostjo in nekrofilijo), je težko govoriti o “dvojnih merilih”

  2. Po definiciji to ni mogoče. Potrebni in zadostni pogoj, da si nestrpnež je, da se ne strinjaš z levičarjem.

  3. “Homoseksualnost” je sodoben pojem, ki ga v preteklosti niso poznali. Homoseksualna dejanja pa so seveda poznali in obsojali že od pamtiveka, podobno kot še marsikaj drugega.

  4. Cukjati:

    “Razglašati homoseksualnost, pa tudi pedofilijo in zoofilijo, za naravno spolno usmerjenost, pomeni medvedjo uslugo tistim, ki so v stiski in bi se morda radi osvobodili nenaravnih spolnih usmerjenosti.”

    “Homoseksualnost je psihična bolezen, ki jo je potrebno zdraviti.”

    Ob stalni demonizaciji, manipulacijah, potvarjanju in čistih lažeh raznih strehovcev, ljudmil, tednika Družine, Primca, zavoda kul.si

    je stavek
    “Včasih se zdi, kot da pravila dobrega vedenja in spoštovanja drugačnih ne veljajo za vse enako…”

    naravnost absurdno sprenevedanje.

    Cukjati lahko istospolne primerja s pedofili in bolniki ter reče, da niso primerni za starše, ko pa geji rečejo nazaj, da pa cukjati ni primeren za starša, pa je kaj?

  5. Meni – pa še zdaleč ne samo meni – se vse bolj zdi, da imajo najglasnejši in najbolj zagrizeni nasprotniki te nove družinske zakonodaje dejansko sami hude probleme s svojo spolno usmerjenostjo in s tem identiteto. Po moje gre večinoma za samozatrte homo- oz. biseksualce, ki se zaradi represivne krščanske vzgoje in takšnega okolja, v katerem živijo, preprosto ne upajo, si ne dovolijo živeti v skladu s svojo naravo. Raje životarijo v heteroseksualni zvezi, ki seveda ne more biti ravno kvalitetna, predvsem v seksualnem in čustvenem smislu.

    Potem pa pridejo neki geji in lezbijke, ki si drznejo živeti v skladu s svojimi nagnjenji in celo zahtevati vse pripadajoče pravice! O, groza! Mi moramo pa trpeti v tišini, se pretvarjati, kdaj pa kdaj v veliki tajnosti pogledati kakšno gej stran na internetu, se morda dobivati z anonimnimi seksualnimi partnertji po raznih čudnih krajih, tvegati možnost okužbe s spolno prenosljivimi okužbami itd., si ogorčeno mislijo ti ubožčki. In potem glasno vpijejo: “To je nenaravno!” in “To se ne spodobi”! V resnici deklariranim gejem in lezbijkam močno močno zavidajo njihov pogum, da si navzlic tej zahojeni slovenski mentaliteti upajo živeti v skladu s svojo naravo.

  6. Če so najbolj glasni nasprotniki homoseksualnih posvojitev samo tako glasni, kakšne probleme imajo še 100x bolj glasni zagovorniki sprememb?

    Tinko pa njabrž opisuje kar sebe. Kajti glede na njegovo sovraštvo in nestrpnost do drugače mislečih, je jasno, da ima težave sam s sabo.

  7. @tinko

    Colm Tóibín, eden najbolj znanih sodobnih irskih pisateljev, je na to temo napisal izvrsten članek:

    “ay liberation made its way, strangely, into the seminaries. I have a letter from a friend, an Irish writer, sent in response to a piece I wrote for this paper about the Ferns Report, describing his visit to an Irish seminary in the 1980s.[*] Since the Church was liberalising at that time, it would not have been unusual for writers to be invited to seminaries to speak. My friend had no intention of being shocking, or amusing. He spoke about literature, choosing the dullest subject for the seminarians. What he noticed among them, however, was anything but dull; and it surprised him greatly. He saw an immense amount of male fluttering; he listened as young candidates for the priesthood, boys from rural Ireland, attempted Wildean witticisms; he noticed them wearing specially tailored soutanes, moving around each other, excitedly, like a flock of girls. Here it was, and he was not the only one to witness it: ‘the takeover of the seminaries by homosexuals’.”

    http://www.lrb.co.uk/v32/n16/colm-toibin/among-the-flutterers

    Meni povsem pojasni, zakaj se RKC zaganja v istospolne poroke tako zagreto, da praviloma pozabi tudi na tisto “Ne pričaj po krivem zoper svoje bližnje”.

  8. Ančka, ne-strinjanje z istospolnimi porokami kaj hitro preide v zaganjanje.

    Sam nisem navdušenec nad istospolnimi porokami, vendar je treba priznati, da je Slovenija žal močno homofobna država. Poznam enega Slovenca, ki dela v Nemčiji, kjer je že spremljal dogajanje s t. i. paradami ponosa, pa tam niti približno ni bilo toliko problemov kot v Sloveniji, Celo osebno poznam osebke, ki bi homoseksualce metali celo v plinske celice – in ti osebki se drugače hvalijo s svojo “krščansko” etiko.

  9. In janez, kaj imajo s tem gey-evske poroke? Ti bi rad kot pravi komunist zamenjal bistvo z nečem drugim in to slavil kot rešitev problema.

  10. “Colm Tóibín, eden najbolj znanih sodobnih irskih pisateljev, je na to temo napisal izvrsten članek:”

    – zdaj je lahko vsem jasno, zakaj so irska semenišča danes prazna.

  11. Zadnja leta berem glasilo Nove slovnske zaveze. V njem je veliko pričevanj otrok, žensk, sorodnikov.
    Pričujejo o številnh likvidacijah nedolžh civilov, ki niso naredili prav nič slabega, le z OF niso želeli sodelovati, nekateri pa so bili celo v OF, pa so jih svete krave v VOSu zaradi osebnih zamer okarakterizirale za izdajalce.

    Enostavno jih je VOS ocenil za izdajalce, in kmalu so likvidirali celo družino, celo majhne otroke, 4 letne in 6 letne so pobili. Recimo družino MAVSER na Dolenjskem. Številni so bili umorjeni v letu 1941 in 1942 takrat ko ni bilo nobenih vaških straž, belogardistov in domobrancev.

    Slovenski ljudje se sramujejo o tem brati in razmišljati, namesto da bi se sramovali in odkupili množični zločinci, ki so povzročili v Sloveniji preko 50.000 žrtev revolucije. Ti se kot psihopati ( sociopati) nismo zmožni ne srmaovati in ne občutiti krivde, vesti. Polni so sovraštva in nestrpnosti. Že leta 1942 je 2/3 Ljublljane potihem odobravalo likvidacije, češ, nekaj je že mogel narediti. Kdaj se bodo Slovenci množično uprli izkoriščevalski rdeči mafijski oligarhiji, ki si je podredila vse podsisteme, inštitucije, od sodišča do medijev. Zakaj ljudje tega niso zmožni videti in razumeti?

    Bral sem članek o zahrbtnem umoru 63 univerzitetnega profesorja, ki je bil kot velik domoljub izgnan iz Koroške. Zgolj zato, ker je že v štartu pisal, da je boljševizem eno samo ZLO, maškarada, laž. Da povzroča propad gospodarstva in prihod mafijske oligarhije na oblast. BIstvo komunizma je LAŽ. Prevere, maškarada, leporečje. Ljudje so vedno bolj razvajeni, zato poslušjotiste, kim onuajo nebesa na zemlji.

    Na Dolenjskem pa so likvidirali partizani kar 260 Ciganov leta 1942.

  12. Janez, tako prozoren si. Tukaj se proglašaš za desničarja, pa povzameš čisto enake neumnosti, kot skrajneži.

    Kje ti vidiš kakšno homofobijo? Napadi na homoseksualce so v Sloveniji celo redkejši in milejši kot v uradno bolj strpnih državah. Ne boš našel tako malo nasilja kot je drugje.

    Skrajneži so pa prisotni povsod, pa tudi teh v Sloveniji ni nič več kot drugje. Pa tudi ljudi, ki se dajo hitro sprovocirati, je približno enako.

    Da ne govorimo o sovražnosti in nesramnosti komunajzerjev do žrtev komunizma. Kar poglejmo baha in Carlosa. Sama sta največja nestrpneža, potem pa to očitata ostalim.

  13. Aja, veroizpoved je problematična. Saj se mi je zdelo, da je za gaye vseeno. Tudi nasilje ni problem. Le iz pravih vrst ni prišlo.

  14. Itak. Saj veš. Nestrpni so lahko samo kristjani, komunajzerji ne morejo biti.

    Sicer pa dejstvo, da se je to nasilje drastično povečalo pod to vlado, kaže na to, da levica načrtno provocira, da bi tisti, ki se ne strinjajo z njo, izpadli nestrpneži.

  15. Dovolj imam deh neumnosti! Spet iscete krivdo v veri. Verne organizacije RKC zelo lepo sprejemajo gaje in leizbike in sem temu prica. Nebom vec puslusala teh neumnosti ki jih tudi legibitra trosi mladim v glavo.Na ta predavanja na soli gredo da bi se naucili o razlikah med ljudmi in jih lazje in brez strahu sprejeli, ven pa pridejo mnenja da itak samo verni ludje delajo probleme…. To nima nobene veze z dejanskim stanjem in ludje kot Carlos nebodo meli kaj pametnega ali koristnega povedat doker bodo tako slepo diskriminirali verne ljudi… sram te naj bo! Taki ste izvir vseh problemov…

  16. Srce, človeka, kot je Carlos, ni sram. Ga nima za kaj biti. Kdo pa smo tisti, ki smo vir vseh problemov? In kateri problemi so to?

  17. Izjave cerkvenih predstavnikov pred in po napadu neoustaških huliganov na geje v Splitu: don Andro Ursić z Brača, avtor knjige “Gay parade – manifestacija izopačene seksualnosti”: “Predlažem sudionicima gay parade da umjesto kroz grad prođu kroz kanalizaciju, s obzirom da je njihovo općenje ionako prožeto fekalijama …” In kako se naš dobri don tako razume na tozadevno tematiko? “U sobi jednog hotela u Belgiji slučajno sam gledao porno film s dva muškarca …” Leto poprej je izvalil še tole: “Gay udrugama je mjesto u Dolini gubavaca!”
    Rabidno homofobni don Franjo Jurčević se skuša izviti: “U Splitu – a isto tako u subotu će biti u Zagrebu – nasilje izazivaju samo i isključivo hmoseksualci i lezbijke izmanipulirani iz EU. Osuđujući svaku vrst nasilja, pa i nasilje nad homoseksualcma i lezbijkama, sigurno da Crkva osuđuje i tu vrstu nasilja, ali također i nasilje nad normalnim ljudima koje sistematski, smišljeno i izmanipulirano provode homoseksualci i lezbijke nad normalnim ljudima.”
    Fra Zvjezdan Linić, vodja “duhovnih obnov”: “Sada me zovu iz medija i svi traže reakciju na nasilje, na one koji su na neprihvatljiv način reagirali na te ljude koji su se okupili u paradi. No, to je lažno pitanje. Ja bih se prvo upitao za gay paradiste i njihov prkos …” In še: “Znači li to da će sutra, tražeći svoja prava, na ulicama paradirati pedofili, kriminalci …”
    Fra Jozo Ćirko iz zloglasne splitske cerkve, kjer so vrsto let potekale zadušnice za Poglavnikom: “Sretan sam što slike s Rive obilaze svijet … Nisam vidio nikakvo nasilje i nerede u subotu, ono je bila normalna reakcija ljudi na nešto što je neprirodno. Zašto se nisu organizirali i “prajdali” negdje gdje ih nitko ne vidi? Neka traže svoje slobode za stolom, u Saboru, a ne na ulici. Kad su građani izišli na Rivu kako bi podržali naše generale, političari su to osudili, a kad su to učinili pederi i lezbače, onda ni riječi.”
    In še Adalbert Repić, ki meni, da so udeleženci “dobili što su tražili”: “Ta je parada proglašena skupom visokog rizika i unaprijed se moglo znati što će se dogoditi. Split je sredina duboko ukorijenjena u tradicionalnoj kršćanskoj kulturi, za koju se znalo da će reagirati na ovakve nedolične parade, suprotne kršćanskom nauku, i da ih ovakvo ponašanje vrijeđa.”
    Tu smo, vaši smo …

  18. Da pa ne bomo krivični: na Hrvaškem obstajajo tudi drugačni duhovniki, čeprav po vsej verjetnosti v manjšini. Eden redkih pametnih ljudi, don Ivan Grubišić, o drhali: “Oni stanuju u Splitu, ali je pitanje koliko su oni građani. Oni su stanovnici Splita, ali nemaju građansku kulturu. Jer njih je bilo 20 i to su bili mlađi ljudi koji su sve to čuli na vjeronaucima i u školi, a bojim se da tu treba tražiti klicu ideološke i svake druge isključivosti na koju su mladi naprosto navučeni, a s njima je lako manipulirati.” http://www.index.hr/vijesti/clanak/don-ivan-grubisic-mladi-su-zadojeni-mrznjom-prema-svemu-sto-nije-pravi-hrvat-i-katolik/556396.aspx.

  19. Naš elita so torej lezbijke in geji.

    Ta elita pa nam prinaša jalovo prihodnost.

    Težko je biti Slovenec!

  20. Carlosa ni sram. Komunita ni sram.
    Ker ga ne more biti sram, ker nima zmožnosti občutka krivde.
    V mafijski državi samo ljudje brez krivde in sramu zelo hitro prosperirajo.

  21. ZELO ZANIMIVO, da CARLOS CONTRERAS sploh ne odgovarja na

    konkretna vprašanja DEVILL-a in velikega MEFISTA ?!

Comments are closed.