Bilo bi pošteno, da Kučan imenuje nosilce revolucionarnih zločinov

26
1112

Bilo bi pošteno, da Kučan imenuje nosilce revolucionarnih zločinovOdkrivanje v nebo vpijočih medvojnih in povojnih zločinov sproža žolčne razprave o revoluciji, ki naj bi bila, ob kolaboraciji, eden glavnih vzrokov razkola slovenskega naroda. Dr. Ivan Kristan je npr. zapisal, »da je revolucija, v sicer evolutivnem razvoju družbe, pričakovan in v določeni meri nujen prevrat v družbi, ki očisti družbo nezdravih dušečih snovi, in da bi zahteve po obsodbi revolucije, naslovljene Zvezi združenj borcev NOB (ZZB), pomenile skrunitev spomina na vse žrtve, ki so bile potrebne, da smo ustvarili novo državo, pravičnejšo od prejšnje« (Delo, 4. 7. 2009). To je, mimogrede, zelo tvegana izjava, ko pa se je ta domnevno pravičnejša država v nekaj desetletjih sesula kar sama vase.

Vsi so samo še borci za osvoboditev izpod okupatorja, pa čeprav so po vojni hoteli biti tudi revolucionarji

Pri tem ga je v istem mediju Spomenka Hribar opozorila, prvič, da zagovarja filozofijo in prakso revolucije, po kateri so njeni nasprotniki »suha veja, gnojna rana na narodovem telesu«, ki smo jo potem med vojno in po njej tudi dejansko »izrezali«. In, drugič, da predstavlja največjo skrunitev spomina padlih partizanov ravno »vztrajno enačenje NOB in revolucije, zaradi česar se partizanskega boja permanentno držijo tudi zločini revolucije«. Zato je Hribarjeva vztrajala naprej pri svojem predlogu ZZB, »da obsodi revolucijo, in da izda poziv, naj vsi, ki kaj vedo o povojnih pobojih, to povedo in se nehajo skrivati za zavezo molčečnosti«. Edino na ta način se namreč lahko partizanski boj »očisti madeža revolucionarnega nasilja in ohrani vrednote narodnoosvobodilnega boja«, kar pa je do danes izzvenelo v prazno.

Danes že pokojni Justin Stanovnik, predstavnik Nove slovenske zaveze, je ob neki priložnosti še dodal, da smo te ljudi dvakrat ubili. Prvič, »ko so jih gole in pretepene podili na Hrastniški hrib ali pehali v Hudo jamo. Drugič pa takrat, ko so se zavedali, da morajo ubiti tudi njihov spomin, in so na kraje, kjer so ležali, začeli valiti kiklopske skale molka.« In vse to se nam dogaja še potem, ko pa se je zmagovita stran že sama začela sramovati revolucije, se ji na tihem odpovedovati, saj je nihče več ne omenja. Vsi so samo še borci za osvoboditev izpod okupatorja, pa čeprav so po vojni hoteli biti tudi revolucionarji, so si to zapisovali na svoje grobove, postavljali revoluciji spomenike, pisali o njej skladovnice knjig, po njej imenovali trge, ulice ipd.

Nikdar se ne bo zgodilo, da bi moč resnice ugasnila

V zvezi s polemiko o več resnicah pa je dr. Anton Stres v pridigi na Teharjah opozoril  (Reporter, 3. 11. 2009), da resnica »ni ne moja, ne tvoja, ne naša in ne vaša: resnica je sama svoja, drugače sploh ni resnica. Nič je ne bo ustavilo, nihče ji ne more ukazovati, kakšna naj bo …« Ona gre svojo pot in nihče je ne more zapreti niti v še tako debel bunker. Kar so dokazali kar sami mrtvaki, ki so morali prikorakati ven iz Hude jame, da nas prisilijo, da jim vrnemo njihovo osnovno človeško dostojanstvo, to je vsaj ime, grob in pietetni spomin.

Tudi italijanski razumnik Carlo Bo je nekje zapisal, »da se nikdar ne bo zgodilo, da bi moč resnice ugasnila. Vsak nasprotnik, sovražnik ali tekmec mora prej ali slej priznati, da obstajajo nekateri zakoni, ki so večni in ti urejajo življenje narodov. Do zdaj se še nikomur ni posrečilo, da bi se jim ognil …«

Češki predsednik Havel pa si npr. ni dovolil nobenih jalovih razprav o (ne)zločinskosti komunističnih režimov in je že leta 1993 podpisal zakon, po katerem so člani komunistične partije in njihovo vodstvo »odgovorni za zločinsko nedopustna in sramovanja vredna dejanja v času komunistične diktature na Češkem«. En člen zakona onemogoča, da bi zastarali zločini, »ki so bili politično motivirani«.

V intervjuju za Primorske novice ob proslavi 50. obletnice zloma fašizma (1993) je pod velikim pritiskom javnosti tudi takratni predsednik države Milan Kučan poskušal, vsaj verbalno, storiti prve sramežljive korake v tej smeri, rekoč, med ostalim, »da so zločini nad človeškim dostojanstvom občečloveško nesprejemljivi in neopravičljivi ne glede na to, kdo in s kašnim namenom jih je povzročil«, ter »da je treba ugotoviti odgovornost povzročiteljev, ki morajo za to odgovarjati«.

Bilo bi pošteno, da Kučan imenuje nosilce revolucionarnih zločinov

Vendar se je ob teh začetnih jasnih besedah hkrati hitro zapletel v dvoumne in celo protislovne izjave, kot npr., »da mora slovenski narod v celoti prevzeti odgovornost za svojo zgodovino …, tudi za storjene zločine med vojno in v prejšnjem sistemu«, in da pa »zahtevajo drugačen premislek« tista dejanja, ki sodijo v konkreten kontekst časa in njegovih razmer.

Iz česar pa ni niti malo jasno, prvič, katera so tista dejanja, ki terjajo drugačen premislek, in, drugič, zakaj naj bi odgovornost za storjene krivice nosil narod, ne pa partija in njeni konkretni storilci, ki so bili na oblasti. Kajti, kot je premagana stran morala sprejeti nase obsodbo in iz nje izvirajoče krute posledice o moralni zavrženosti kolaboracije, tako bi morala zmagovita stran prevzeti nase obsodbo o moralni zavrženosti revolucije in totalitarizma. In kot je prva stran imela svoje nosilce in svoja imena, jih ima tudi druga stran.

Zato bi bilo pošteno, da bi jih Kučan imenoval. Bilo bi tudi pošteno in pogumno, da bi potegnil določene konsekvence tudi zase. Že zelo namreč vedri na vrhu organizacije, ki je te zločine storila. Toda to se še ni zgodilo. Še več, vsi poskusi ugotavljanja krivcev za medvojne in povojne poboje, tako v okviru parlamentarnih komisij, kot tudi po sodni poti, so bili neuspešni. Do sedaj ni bilo videti, da bi Kučana to kaj motilo. Ni bilo namreč ne storilcev, ne tistih, ki so dajali ukaze. Kot da so se žrtve kar same pobile.

26 KOMENTARJI

  1. Upam, da nihče ne pričakuje rešitev od satanovih slug? Ampak da škofi ne terjajo opravičila, tega pa ne razumem. Da so škofi umolknili, mora pa v teh krajih resnično vladati satan.

  2. Ah, tole se ne da brati več. Kaj potem če satan vlada? Očitno ste sami toliko slabi, da se mirno sprehaja okoli. To ni revizija zgodovine, to je uničenje in brisanje zgodovine. Zgodovine ni. So samo pošteni in pridni Slovenci, vsi drugi niso slovenci!!! Naj se iztrebi Slovenija!!!

  3. Nikoli se bomo ustvarili neodvisne Slovenije, ki je prišla izpod jarma komunizma, časti svobodo in pravico, ki je pokopala žrtve revolucije. Kdaj bo desnici sploh mar za takšno Slovenijo?!

  4. Dostojevski je napisal Zločin in kazen. Naši komunisti so napisali in izvedli samo zločin. Kazni ni. Ti dogodki še nimajo epiloga, še niso končani. To pričakovati od Kučana bi bilo zelo naivno ali veliko presenečenje, kar kopernikovski obrat.

    Je pa jasno, da imajo zločinci konkretna imena in priimke. Za zločine ni kriv slovenski narod, tudi vsi komunisti ne. Krivi so tisti, ki so zločine ukazali in tisti, ki so jih izvedli. Njihova imena so v glavnem znana. Dokler država ne bo zmogla bobu reči bob, tj. zločincem reči zločinci in zločine tudi obsodila, nas bo ta mlinski kamen okoli vratu še naprej vlekel k dnu. To se mora zgoditi z vsaj dvotretjinsko večino predstavnikov ljudstva, če že ne s konsezom in z vsesplošnim sprejetjem ljudstva. Brez očiščenja ni in ne more biti stvarnega napredka. Šele po tem bomo lahko preteklost pustili za seboj.

    • Tole niti približno ne bo pot naprej. To se ne more zgoditi in se seveda tudi ne bo zgodilo. Tole pelje samo v lastni grob.

      • Seveda, pometanje pod preprogo je pot naprej. Še večje upogibanje hrbta je pot naprej. Sprenevedanje je pot naprej. Spodbujanje nadaljnih zločinov je pot naprej.

        Bedniki mislijo, da je Bog njihov hlapec, ki bo namesto njih naredil to, kar morajo sami storiti. Ne razumejo niti naravnih niti družbenih niti božjih zakonov niti religije niti krščanstva. Res beda!

  5. Avtor Gregorič se še vedno izraža galantno in diplomatsko, iščoč dialog. Toda tukaj je jasno, da normalnega dialoga ne more biti, opravka imamo z modernimi barbari, ki so zaradi zavestnega ravnanja veliko hujši kot pravi barbari. Prvo rešitev slovenske more – lustracijo, smo zamudili. Druga in zadnja rešitev je javno soočenje argumentov in njihovo primerjanje z evropskimi civilizacijskimi merili. Meni gre na bruhanje dejstvo, da so na oblasti isti ljudje, ki so pobijali nedolžne ljudi, serijsko kršili človekove pravice in zdaj z dušami in telesi branijo vrednote, ki izhajajo iz grozljivega slovenskega zločina. Če bo večina ljudi stopila na stran teh ‘vrednot’, se bomo normalni ljudje pač morali izseliti ali se vsaj pred to miselnostjo zavarovati z orožjem. Obkroženi namreč bomo s popolnoma nepredvidljivimi norci, katerih namen je, da tudi nas spremenijo norce. V Sloveniji (zaenkrat še kamuflirano) vlada norost.

    • Druga in zadnja rešitev je javno soočenje argumentov in njihovo primerjanje z evropskimi civilizacijskimi merili.
      =========
      Kako je lahko to rešitev? Kako je lahko rešitev nekaj, kar je čisto sanjarjenje? Kdo naj te primerjave dela? Ali ste sploh še pri pameti, pa druge imate za norce?!

          • Stoletni pečat Zorka Simčiča:
            “Ne morem razumeti, kako ne slutijo, da bi bila odkritje in priznanje resnice v odrešitev, tudi njim in njihovim otrokom ” ..
            Objavljeno dne 19. 7. na Portal Plus-u…

  6. Zanimivo je, da se je tudi Hitler vedno v kočljivih trenutkih in izjavah skliceval na narod, ki je odgovoren za to in to in da naj stori to in to.

    Namesto, da bi se soočil z resnico.

    Še na koncu propada je izjavil, da si nemški narod ne zasluži obstoja, če ne bo ustavil sovraga.

    Nekateri naši politiki tudi ne morejo živeti brez sovražnikov, ki jih naj ustavi narod.

  7. Leto: 1990. Lokacija: Kočevski Rog. Situacija: spravna slovesnost z mašo zaradi izvensodnih pobojev po koncu 2. svetovne vojne. Udeleženci: pomlad in komunajzarji.

    Nekateri pa bi še danes, ko se vsako leto izseli 10.000 mladeničev in mladenk iz domovine, ko se bosta razpadla zdravstveni in pokojninski sistem, ko več kot polovica ljudi zasluži zgolj minimalno plačo, želeli jahati to lajno.

    Država se sesuva, nekateri bi se pa šli partizane in domobrance v letu 2019. Mar res mislite, da je mladini mar za to? Da že več deset tisoč mladih, ki so zapustili Slovenijo (oz. bolje rečeno, ki so iz nje pobegnili zaradi nevzdržnih razmer za profesionalni in na sploh človeški razvoj) brigajo skoraj stoletje stari dogodki? Mar mislite, da bodo dali glas tej ali oni stranki na podlagi teh traparij?

    Zbudite se, ljudje božji.

    • Ojej, v Kočevskem Rogu da je bila 1990 spravna slovesnost? Dajte no. Še posebno spraven je bil Janez Kocjančič z rokami v žepu.
      In kdo se gre partizane in domobrance? Slednji gotovo ne. Pa bi bili potrebni, tudi vaške straže, če bo šlo tako naprej z nasilnimi ilegalnimi migranti. Partizanske proslave, pravzaprav boljševiške bakanalije s srpi in kladivi ter rdečimi zvezdami, pa na vsakem koraku, vse podprte z našim davkoplačevalskim denarjem. Samo poglejte spletno stran ZZB NOB in njihov koledar prireditev. Naj jih imajo, ampak za svoj denar.

    • L. Erzen: “… , ko se bosta razpadla zdravstveni in pokojninski sistem, ko več kot polovica ljudi zasluži zgolj minimalno plačo, želeli jahati to lajno. Država se sesuva, nekateri bi se pa šli partizane in domobrance v letu 2019.”
      ================
      V zadnjih 74 letih, več kot 92% tega časa vladajo “partizani”, pa celo 60% tega časa celo brez opozicije “domobrancev”. Tako, da vse kar si navedel zgoraj lahko pripišeš temu, da se nekateri gredo že predolgo časa partizane.

  8. p.s. danes so tisti, ki se ob osamosvojitvi sploh še rodili niso, stari že skoraj 30. Menda resnično ne živite v prepričanju, da jim je mar za Kučana, drugo svetovno vojno ter partizane in domobrance?

    • L.Erzen ravno v tem je problem , ker jim ni nič mar za preteklost , ki se potihoma pononovno vrača v današnji čas . Nonšalanca na celi črti ! Mar je mladeži kaj se dogaja v zakolisju obubožane države , ki ji vladajo amaterski politiki prežeti z lažmi in potvorjenimi dejstvi o preteklosti in siceršnjim življenju zdaj , ta trenutek ! Važno je , da imajo polne riti , mar jim je za vedno večjo stagnacijo gospodarstva , etike in morale ! Kaj menijo o partizanih in domobracih , bi bilo treba vprašati tiste , ki so priredili zgodovino slovenskega naroda svojim težnjam in z zlaganimi “dejstvi in resnicami” ,
      ki segajo vse tja do razpada avstroogrske monarhije in obdobja prve in druge svetovne vojne v
      naši ožji domovini in Evropi ! Ponarejena in zlagana zgodovina slovenskega naroda , je še vedno
      prirejena tistim , ki so s figami v žepih govorili in razlagali preteklo in polpreteklo zgodovino , ki je bila umazana in prežeta z lažmi po diktatu komunistiv na osnovah boljševizma in partije , ki je
      po drugi svetovni vojni brez milosti “očiščevala” slovenski narod na svoj način in svojih merilih morale in resnice !
      Dejstvo je , da so bile razmere v Evropi pred drugo svetvno vojno posledica nerazumljive svetovne in evropske politike , ki je dopustila , da je odločal o usodi majhnih narodov naraščajoči nacizem in fašizem v Evropi , ki je izkoristil njeno gospodarsko in politično nestabilnost in si jo podrediti z vojsko in političnimi intrgami ! In o tem naša malodušna mladina niti malo ne razmišlja ,
      kaj vse se dogajalo v resnici v naši ožji domovini v političnem smislu ter v vzhodni in južni Evropi se je razbohotil boljševizem z enakimi cilji kot so jih imeli nacisti in fašisti ko so se odločili za
      vojno v Evropi ! Dejstvo je , da smo Slovenci praktično izgubili še tisto malo ponosa , kiso ga naši predniki s težavo ohranili v viharnih predvojnih časih ! Uničala nas bo globalizacija in izničenje
      vrednosti in pomena meja !

      Andrej Briški

  9. Dr. Spomenka Hribar trdi, da predstavlja največjo skrunitev spomina padlih partizanov ravno »vztrajno enačenje NOB in revolucije, zaradi česar se partizanskega boja permanentno držijo tudi zločini revolucije«. Zločini boljševiške revolucije na Slovenskem so evidentni. Ne bo držalo, da prihajajo na dan šele zdaj. Morda to velja za Hudo jamo. Za medvojna morišča in povojni Kočevski Rog se je vedelo ves čas; na Dolenjskem in Notranjskem zanesljivo. Tudi za Krakovski gozd.
    Hribarjeva, pa Janez Stanovnik in še kdo, zlasti nekateri borci NOB in njihovi potomci, se vztrajno prizadevajo, da je treba ločiti NOB od revolucije. V metodološkem smislu gre za obupni poskus ohraniti “svetel lik” NOB in zamolčati revolucijo. Zelo sprevržena logika in nesprejemljiva metodologija. Potem pa beremo in poslušamo, da partizani niso tega počenjali, ampak je to delo vodstva revolucije, tkim. moskovskih kolaborantov. Partizani so bili pač paravojaška formacija komunistične partije/boljševikov in oni so izvajali zločine, seveda po nalogu nadrejenih. Niso bili vsi partizani zločinci, daleč od tega, toda vsi so služili zločinski ideji boljševikov. Ivan Maček Matija: “Ni ga bilo partizana, ki ne bi bil za revolucijo!” Vemo, kako so končali tisti, ki niso bili za revolucijo.

    • Tako je. NOB ni mogoče ločiti od revolucije. NOB je bila v funkciji revolucije. Saj so revolucionarji sami izjavili, da se grejo NOB samo, če bodo tako lahko izvedli revolucijo.

      Da so bili mnogi partizani zavedeni in zlorabljeni, ne spremeni tega dejstva. Obratno, to je dodaten dokaz zločinskosti revolucionarjev.

  10. Pa ste brali Grando zadnjič, ko je napisal kako so na nekem slovenskem taboru, ali kje že, Slovenci pozdravili francosko revolucijo, 1848.
    Nobenih zločincev, nič.

  11. V Sloveniji imamo Kučanov Forum 21, v Kambodži pa so imeli najbolj zloglasni zapor/mučilnico na svetu, imenovano S-21.

    Sodišče v Kambodži je lansko leto obsodilo zaradi genocida bivša voditelja Rdečih Kmerov, 92-letnega Nuona Cheo (desna roka Pol Pota, ki je umrl naravne smrti) in 87-letnega Khieuja Samphano na dosmrtno ječo.

    To kar so bili Rdeči Kmeri v Kambodži, to so bili Kučanovi predhodniki, komunist,i v Sloveniji.

  12. Veliko je bilo tudi zločinov nad slovensko kulturno dediščino.

    Enega sem opazil ondan v Rogaški Slatini, kjer danes čemi v kotu hodnika večnamenske dvorane spomenik Sv. Janeza Nepomuka. Zraven njega pa je na plošči napis:

    Spomenik zavetniku voda, so leta 1782 postavili v Zdraviliški park Rogaška Slatina, v zahvalo za pridobljeno koncesijo za prodajo zdravilne vode. Spomenik je vrhunsko kiparsko delo in je najstarejša priča znamenitega rogaškega zdravilišča.

    Ta spomenik je bil odstranjen iz zdraviliškega parka zato, ker so namesto njega postavili spomenik Edvardu Kardelju in še vojaški spomenik na katerem imajo vojaki brzostrelke v rokah.
    Zanimiv način za odganjanje turistov, ki si želijo v času letovanja miroljubne relaksacije.

Comments are closed.

Prijava

Za komentiranje se prijavite