Ste obtičali zaradi vulkanskega pepela?

Foto: European Commission

Dovolite, da vam EU pomaga. Omrežje evropskih centrov za varstvo potrošnikov (ECC-Net) si namreč že od začetka krize zaradi vulkanskega prahu prizadeva praktično pomagati potnikom, ki so obtičali zaradi motenj letov ali imajo težave pri uveljavljanju svojih pravic kot potrošniki. Število potrošnikov, ki je stopilo v stik z ECC-Net za pomoč ali nasvet pri pravicah potnikov v letalskem prometu, se je sedemkrat povečalo v prvem tednu krize v primerjavi s tednom prej.

Evropska komisija in ECC-Net sta dala na voljo – v vseh jezikih EU – praktičen pritožni sveženj, ki bo potrošnikom pomagal, da s pridom uveljavijo svoje pravice. Sveženj na primer vključuje:

– standardno pritožno pismo, na voljo v nacionalnih jezikih;

– seznam naslovov, na katere je mogoče poslati pritožno pismo;

– nasvete za uporabo zunajsodnega reševanja sporov s prevoznikom in uporabo postopka EU v sporih majhne vrednosti, npr. pri zahtevku za nadomestila, ki jim pripadajo;

– odgovore na pogosta vprašanja.

Pritožbeni sveženj in več informacij najdete na:

http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_en.htm