Protestantizem in modernizem v Rupnikovi teologiji

Božične presoje o teologiji Marka Ivana Rupnika

Lahko sicer soglašamo z ocenami Tina Mamiča v oddaji komercialne TV o Marku Rupniku. Težje razumljiva je njegova izjava o njem kot največjem slikarju, saj bodo sodbo o tem lahko dali strokovnjaki. Bolj verjetno se mi zdi, da ga ima Mamič za odmevnega (živečega?) slikarja doma in v tujini (?). Podobno je potreben kritične besede tudi zapis Mojce Purger v Družini, da je Rupnik »prinesel svež pogled na krščanstvo«. Podobno velja za oceno predstojnika jezuitov p. Sosa, da »njegova teologija ni sporna«.

Zloraba telesa je duhovni splav

Zakaj je pomembno, da se v naši Cerkvi, ki jo imam močno rada, stvari glede spolnih zlorab prečistijo, bi rada opozorila tudi z vidika spopada med kulturo življenja in nekulturo smrti.

Tanja Repič Slavič: Pedofilija ni ozdravljiva

Dovolj.je pozivajo Slovensko škofovsko konferenco, da zaradi nesposobnosti in nedelavnosti, razreši Ekspertno komisijo za reševanje spolnih zlorab; ter po zgledu dobrih praks poskrbi za ustanovitev neodvisne komisije, ki bo sposobna hitrega, učinkovitega in doslednega razreševanja problematike spolnih zlorab v Cerkvi na Slovenskem.

Trideset let notranjih frakcijskih bojev za čim večji delež davkoplačevalskega denarja

Manipulacije s spolnimi zlorabami

Od kar se je ustanovila civilna pobuda Dovolj.je, je vprašanje spolnih zlorab s strani katoliških duhovnikov tedensko na dnevnem redu, v različnih oblikah in oddajah. Že februarja je Branko Cestnik v svojem komentarju opozoril, da … Beri dalje

Janez Cerar, ne le Dovolj.je, ampak tudi Preveč.je!

Iniciativa Dovolj.je je bila zlorabljena že v prvih minutah po njenem porodu. Zdi se, da jo je zlorabil prav njen boter gospod Cerar. Izkoristil je priložnost in usmeril pozornost javnosti v obračunavanje z Misijonsko družbo, soredovniki lazaristi in neimenovanim spolnim nasilnikom iz njihovih vrst.

Benediktova predvelikonočna zaušnica

Prejšnji teden je izšel članek upokojenega papeža Benedikta o krizi v zvezi z duhovniškimi spolnimi zlorabami. Sestavljen je iz treh delov: v prvem prikaže vzroke te krize, v drugem njene pojavne oblike v semeniškem in … Beri dalje

Ne moremo pričakovati, da bo papež odpravil problem duhovniških spolnih zlorab

Če se torej postavimo pod Frančiškovo zastavo pomeni, da ne vidimo vzroka problema duhovniških zlorab v homoseksualnosti, ki se širi med duhovniki in po semeniščih vse od 60-ih let dalje (slednje velja tudi za ljubljansko bogoslovje, kot sem nedavno slišal), pač pa v »klerikalizmu«, v navezanosti duhovščine na moč in denar in na hierarhijo, kot vztrajno ponavlja papež. Kje je torej rešitev problema?