Gre tudi za prihodnost referenduma

V nedeljo, 13. maja 2018, smo spet povabljeni na referendum, na katerem bomo ponovno odločali o vladnem zakonu o drugem tiru. Gre za projekt izgradnje drugega železniškega tira na relaciji Divača-Koper. Vlada Mira Cerarja namerava … Beri dalje

Dve referendumski misli

Ob sklepu referendumskega večera naj dodam samo dve misli. Izjema med referendumi Prvič, vzorci glasovanja po državi odstopajo od vseh referendumov, ki sem jih spremljal od leta 1999. To očitno pomeni, da je med volivkami … Beri dalje

Pobudniki referenduma pred neuspehom

Očitno pobudnikom referenduma o drugem tiru ni uspelo. Če sklepamo po rezultatih predčasnega glasovanja, po katerem je bilo dobrih 54 % ZA, slabih 46 % pa PROTI, lahko glede na izkušnje s prejšnjih referendumov sklepamo … Beri dalje

Dr. Andrej Umek: Na referendumu »drugi tir« je ZA glas za Balkan, PROTI je glas za Evropo

Dr. Andrej Umek: Časi vase zaprte Jugoslavije so, hvala Bogu, dokončno minili in država mora v železniško infrastrukturo vlagati veliko več!

»Problematika ”drugega tira” načenja v Sloveniji nikoli jasno zastavljeno vprašanje, kateremu delu Evrope želimo, da Slovenija pripada. Prepričan sem, da vsi zagovorniki ”drugega tira” želijo Slovenijo kot del Zahodnega Balkana in mi, ki nasprotujemo, kot del Srednje Evrope. Za volivce mogoče ta dilema ni tako jasna, žal. Mislim, da bi bilo potrebno pred referendumom bolj jasno povedati, da  ZA pomeni glas za Balkan in PROTI glas za Evropo

Beri dalje

Javna kraja stranke SMC z zavestno sprejetimi ukrepi vlade v višini 2.2 milijarde € za 2.TIR

Zakon o izgradnji Drugega tira je bil sprejet in dvakrat potrjen v DZ. Gre za najdražjo posamično investicijo v zgodovini Slovenije – za gradnjo proge Divača Koper na osnovi izjemno slabega projekta, ki je star 20 let in nas bo stal 3 milijarde. Pri tem pa vlada ignorira bistveno cenejšo varianto, ki jo zagotavlja inženirska stroka (celo samo 0,8 milijarde). Vlada Mira Cerarja tega ne želi in noče sprejeti zato, ker očitno želi delati netransparentno.

Historiat nastajanja železniškega odseka 5. koridorja Trst/Koper – Divača

Skupaj bi se morali usesti predstavniki “državnih” strokovnih institucij, zlasti z avtorji alternativnih variant in na podlagi tehtnih argumentov doseči skupaj z njimi soglasje o najprimernejši različici, razčistiti tudi očitke o previsoki ceni in tehnološki zastarelosti vladinega projekta ter o problematičnosti njegovega sofinanciranja s strani Madžarske pod skrajno neugodnimi pogoji.

Odgovor dr. Duhovnika g. Flacu

Na referendumu je potrebno glasovati proti uveljavitvi takega zakona, ker je zakon koruptiven, ker uveljavlja traso Drugega tira, ki je nerazdelana, kar se je zapisalo g. Flacu in ker je vrednost prevelika glede na izplen v transportu in zato bomo slovenski davkoplačevalci plačevali investicijo, ki je neekonomska in namenjena zadostitvi izključno tujcem, ki nas bodo obenem prehiteli z izgrajenimi kapacitetami, ker bo naš projekt in izgradnja Drugega tira za okoli tri leta prepozna.

Kaj morate zares vedeti o drugem tiru

Pretekli teden je 2TDK objavil v več medijih oglasno sporočilo. Npr. v Delu.  Bilo je objavljeno tudi v Financah, kjer so arhitektu Andreju Čuferju omogočili objavo popravka. Prejeli smo ga tudi sami in ga objavljamo … Beri dalje