Gregor Čušin: Na tretji strani

Na tretji straniGregor Čušin, znani in priljubljeni igralec, zlasti monokomedij, je pred tem, ko je letos začel pisati na teh straneh, nekaj let na tretji strani Ognjišča pisal uvodnike za našo revijo.

Od tod tudi naslov knjige. Čeprav so uvodniki govorili o težkih stvareh, niso ‘zateženi’. Iskrivi in igrivi, smešni, a obenem resni, pred nas razgrinjajo sedanji trenutek slovenskega krščanstva in utrip naše utrujene kulture.

Duhovna in duhovita knjiga, zabavno in obenem koristno branje.

184 strani, 15 x 15 cm, broširano, črno bele fotografije.

Cena: 9,90€ + poštnina.

Knjigo lahko naročite s klicem na 031 251 915 ali z izpolnjenim obrazcem spodaj.

Naročilo knjige Na tretji strani

  • Naročam knjigo Na tretji strani po ceni 9,90 € (s stroški poštnine). Okenca označena z *(zvezdico) predstavljajo obvezne podatke, da vam lahko knjigo posredujemo.
 

__________________________

Splošni prodajni pogoji

Ognjišče d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni knjigarni urejata s temi splošnimi pogoji.

Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV.

Naročanje

Ognjišče d.o.o. preko spletne strani Časnik sprejeta in potrjena naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku enega (1) dne po potrdilu naročila po elektronski pošti ali navedenem telefonu.

Komercialni pogoji

Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne. Ognjišče d.o.o. naročeno blago kupcu odpremi skladno s pravili in ceno odpreme.

Veljavnost ponudbe

Veljavnost cene za izbrano blago ali storitve velja na dan nakupa in potrditve, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne strani Časnik. 

Obdelava naročila

Ognjišče d.o.o. bo dnevno obdelovala sprejeta naročila in jih oddala v odpremo. Kupec prejme naročene proizvode v najkrajšem možnem času (najkasneje v roku 7 dni od potrditve naročila). Redni delovni čas podjetja je vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ure.

Prevzem in dostava

Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 7. uri po potrditvi naročila. Kupec lahko na lastno željo naročeno blago prevzame na sedežu Ognjišča d.o.o. Trg Brolo 11, 6000 Koper, v PE Ljubljana, Poljanska 4 med 8.00 in 14.00 uro in v knjigarni v Kranju, Koroška c. 19 med 8.00 in 19.00

Stroški dostave (za Slovenijo) se obračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Pravica do odstopa od pogodbe o nakupu

Potrošnik ima po 43. č členu Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v 15 dneh od prejema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in mu pri tem ni treba navesti razlogov za to odločitev.

Obrazec za odstop od pogodbe pošljite po elektronski pošti na: ognjisce.narocila@ognjisce.si ali na naslov: Ognjišče d.o.o., Trg Brolo 11, 6000 Koper.

V primeru odstopa od pogodbe Ognjišče d.o.o. nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila

Potrošnik pa mora to blago odposlati podjetju v roku 15 dni od dneva sporočila o odstopu na naslov: Ognjišče d.o.o., Trg Brolo 11, 6000 Koper. Pri tem krije stroške vračila.

Vrnjeni proizvodi morajo biti nepoškodovani ter primerno zaščiteni. Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če je že odprl pošiljko in proizvod odpakiral iz originalne embalaže, pri avdio in video posnetkih in knjigah.
  • če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij

Stvarna napaka

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. V primeru stvarne napake (stvarna napaka je opredeljena v 37. členu ZVPot) na blagu lahko kupec svoje pravice uveljavlja v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov, ki veljajo za stvarne napake.

Pritožbe in spori

Ognjišče d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav se kupec s podajalcem Ognjišče d.o.o., lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 056117220 ali po elektronski pošti na ognjisce.narocila@ognjisce.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ognjišče d.o.o. mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ognjišče d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se Ognjišče d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in z izvensodnim reševanjem sporov v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot 1. odstavek 43.b. člena).

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti:

Vi ste verjetno prijavljen objavi komentar


×
 
Nadaljuj na CASNIK.SI