So geji v katoliški Cerkvi izvedli seksualno revolucijo?

Bogdan Vidmar 13.1.2018 6:0044 komentarjev
 

Kaj pa, če so eden izmed razlogov za praznjenje cerkva tudi duhovniki geji, ki ne zmorejo biti znotraj občestva »očetje« in ne morejo na pravi način vstopati v odnose z moškimi in ženskami?

O gejevskem lobiju v Cerkvi, vojski in politiki se govori in piše. Verjetno še vedno enostransko in premalo. Premalo predvsem z vidika njihovega vpliva na naše skupno življenje. Razlikovati je potrebno med t. i. istospolno usmerjenostjo; gejevstvom, ki pomeni prakticiranje istospolne seksualnosti; homoseksualnim aktivizmom, ki se zavzema za širjenje »homoideologije« in vključenostjo v tajne homoseksualne lobije, ki vplivajo na politične, gospodarske, finančne in kulturne odločitve. Te odločitve pa so lahko v zelo velikem nasprotju z naukom Cerkve, s pravičnostjo in s poštenostjo.

Mediji še vedno homoseksualce predstavljajo kot zatirano in diskriminirano manjšino, pri tem pa pozabljajo, da ta manjšina vsiljuje svojo ideologijo celotni družbi in so s tem kršene pravice večine. Bomo dovolili, da šole naše otroke vzgajajo v ideologiji spola (gender)? Ima šola to pravico? Dejstvo je, da taka vzgoja poteka že v mnogih državah. Mar ni to zloraba otrok in je za otroke škodljivo? Kdo bo odgovarjal za negativne posledice take vzgoje? Zanimivo je, da zagovorniki take vzgoje načeloma nasprotujejo uniformiranosti, tu pa jo, v nasprotju s svojimi načeli, vsiljujejo. Se bomo podredili »homodiktaturi«? Kaj sploh pomeni beseda »homofobija«? Mar niso največji homofobi tisti, ki nočejo, ne morejo ali si ne upajo živeti v heteroseksualni zakonski skupnosti, kjer ne gre le za delitev hrane, zraka in prostora, temveč tudi za delitev svojih misli, čustev, želj in načrtov, ki se običajno pri različnih spolih bistveno razlikujejo? Zato življenje v heteroseksualnem zakonu zahteva dialog, pogajanja in pozitivno razumevanje drugačnosti. S tega vidika je zelo nehumano in ponižujoče tiste, ki se zavzemajo za heteroseksualnost, označevati za homofobe.

Ne gre le za v vplivne mreže povezane geje v političnih strankah, državnih institucijah in podjetjih. Geji so se infiltrirali tudi v katoliško Cerkev. Po nekaterih mnenjih in analizah naj bi bilo v nekaterih krajevnih cerkvah v ZDA  okoli 50 % škofov in duhovnikov gejev, nekateri pa menijo, da jih je celo še več. Na to naj bi kazala tudi njihova umrljivost za aidsom, ki je daleč nad družbenim povprečjem. Večina gejevskih duhovnikov o svoji usmerjenosti in spolnih aktivnostih ne govori. Nekateri pa so se izpostavili in se javno zavzeli za ideologijo LGBT: James Martin, Thomas Rosica, Gregory Baum, Kryzstof Charamsa, Thomas Gumbleton …

Ti duhovniki pravijo, da se zavzemajo za dialog med Cerkvijo in LGBT, v resnici pa na Cerkev zlivajo svojo jezo, sovraštvo in gnev. Trdijo, da je gejevstvo prirojeno in je Božji dar. Zavzemajo se za aktivno homoseksualnost in uveljavljanje teorije spola znotraj Cerkve; za istospolne poroke; za poljubljane istospolnih parov med sv. mašo in nasprotujejo zdravljenju homoseksualnosti. Kaj pa če se človek za zdravljenje svobodno odloči? Zavzemajo se za posvečevanje gejev v duhovnike. Trdijo, da se od istospolno usmerjenih ne sme zahtevati čistosti, ker člani LGBT tega nočejo sprejeti. Spolno aktivni geji, po njihovem prepričanju, lahko hodijo k obhajilu; nauk Cerkve bi se moral spremeniti in prilagoditi potrebam članov LGBT. Kdor temu nasprotuje je »misijonar sovraštva«, »homofob« in umsko omejeno bitje. Če parafraziramo: Jezus bi grešnici rekel: »Ne obsojam te. Pojdi in greši še naprej«.

Vsekakor trditve gejevskih duhovnikov niso v skladu z naukom Cerkve. Njihov nauk bi lahko označili za »homoherezijo«. Cerkev jasno uči, da so seksualni odnosi izven zakona nemoralni;  ne le homoseksualni, ampak tudi heteroseksualni. Nemoralni so celo določeni načini seksualnih odnosov v zakonu. V čem je tu »diskriminacija« gejev in v čem bi bila normalizacija odnosa do njih? Cerkev tudi pravi, da v duhovniško službo ne smejo biti posvečene osebe, ki so globoko zaznamovane s istospolno usmerjenostjo, prakticirajo homoseksualnost in podpirajo gejevsko kulturo.

Ali semenišča to upoštevajo? Od kje kar naenkrat toliko gejevskih duhovnikov v Cerkvi? So geji v katoliški Cerkvi izvedli tiho revolucijo in se tega še ne zavedamo?

Vsekakor je prav, da ugotovimo, kje smo. Je naša Cerkev že v rokah gejev? Jo vodijo nevarni možje, ki so del širšega »homolobija«, katerega načrti so zastrašujoči?

Lahko zavrnitev »homoideologije« in »homoherezije« enačimo s preganjanjem gejev, brezbrižnostjo, nesočutjem, sovraštvom in nespoštovanjem do njih? Tudi oni so ljudje. Zaznamovani so z mnogimi bolečimi ranami in psihičnimi motnjami. Statistike kažejo, da so nadpovprečno  izpostavljeni brezposelnosti, aidsu in samomoru. Zakaj do tega prihaja? Zato, ker nimajo istih pravic? Se bodo cerkve res napolnile, ko bo Cerkev spremenila svoj nauk glede homoseksualnosti in bomo otroke tudi pri verouki vzgajali v teoriji spola?

Kaj pa, če so eden izmed razlogov za praznjenje cerkva tudi duhovniki geji, ki ne zmorejo biti znotraj občestva »očetje« in ne morejo na pravi način vstopati v odnose z moškimi in ženskami? Kaj pa, če so naša semenišča skoraj prazna tudi zaradi prisotnosti »homolobija« v njih?

Pripis uredništva: Prispevek je bil v tiskani obliki objavljen v Novem glasu, v prilogi Bodi človek.

 
Značke:

44 komentarjev

  • Ja, tudi jaz mislim, da je en oddelek iz pekla napadel Cerkev na ta način. Drugi oddelek pa je Cerkvi dal mercedese, da iz njih oznanja Jezusov nauk.

    Pa še kakšen oddelek iz pekla bi se lahko omenil.

  • svitase

    Ni druge rešitve kot ta, da bodo lahko duhovniki tudi tisti, ki so poročeni.

    le na ta način se bo lahko odpravil ali vsaj bistveno zmanjšal ta problem.

    • slovencsm

      Dokaz, da to ni rešitev je evangeličanska cerkev in še nekatere, kjer se duhovniki lahko poročajo. Tam je glas homoseksualcev še močnejši. Ravno tam najdejo največ duhovnikov, ki imajo aids.
      Problem katoliške cerkve ni homoseksualnost ampak kar sama seksualnost, s katero se srečujemo na vsakem koraku. kot drugi problem pa je samopodoba duhovnikov. V današnjem svetu se velikokrat počutijo kot nepotrebne. Na eni strani se cerkev kot organizacija velikokrat ukvarja s stvarmi, ki ji niso v ponos in na drugi strani imajo duhovniki opravka z župljani, ki cerkev potrebujejo le za svoj servis. Kaj pa je danes duhovnik?
      Na drugi strani pa je kriza identitete danes prisotna tudi med ženami, očeti, … Moderna družba želi spreminjati svet tako hitro, da ljudje pozabijo kdo sploh so. In potem ko se v krizi soočijo sami s seboj, spoznajo svojo nepotrebnost. Spoznajo, da so nič in da jih je svet samo uporabil ter nato izvrgel.

  • svitase

    Poleg tega bi imeli poročeni duhovniki izkušnje z življenjem družin, kar je velikega pomena, saj je družina temelj krščanstva.

  • Gospod Svitase,
    predlagam da poslušate http://audio.ognjisce.si/oddaje/Arhiv_leto_2011/Nikodemovi_veceri_2011/2011_11_14_MB_Nikodemovi_veceri_strela.mp3?l=12 tako, da se osredotočite na besede prodekana mariborske teološke fakultete.

    Po tem nastopu je meni popolnoma razumljivo lansko število novomašnikov.

  • The Vortex — 2018 – Year of the Gay

    https://www.youtube.com/watch?v=sd64k42XnR8

    M. Voris se strinja z tezo, da so geji prevzeli Cerkev in dodaja še nekaj dokazov….

    • tolmun1 tolmun1

      Tako je DENDRO , v Cerkvi naj bi orevzeli vodstvo geji , izven cerkve v civilni družbi pa homoseksualci in feministke , kar je za tebi podobnim modelom normalno in prav ! Celo zaželjeno je , parada ponosa je danes popolnoma normalna prireditev , ki jo poleg politike in članov parlamenta podpira tudi multi kulti sekcija -sekta ! Zelo zagnani in ponosni na parado ponosa so tudi politiki , tudi tisti iz evropskega parlamenta , ki se širom Evrope udeležujejo velikih in pomembnih dogodkov ! Naprimer tov . Fajonova , tovarišica Kosova in tako naprej , oni pač to lahko počnejo , kar potrjuje z velikim zanosom MDDSZ pod vodstvom tov . dr . Anje Kopač , ki se poleg tega močno zavzema za odvzem otrok starim staršem itd !
      Da se razumemo , ljudje z genskimi ali drugačnimi problemi nimajo v politiki in
      prav tako v Crkvenem občestvu in njegovem vodstvu kaj iskati ! Naj živijo svoje
      življenje v krogu enako mislečih in nosijo posledice svojega početja ! Nikakor pa naj ne vsiljujejo svojega odnosa do družbe ljudem , ki živijo pač po ustaljenih
      normativih zdravega življenja ! Koliko so geji “prevzeli” Cerkev DENDRO ni tvoj
      niti moj problem , mislim pa da bi bilo potrebno v prihodnosti močno zarezati
      v problematiko gejevstva v sodobni družbi in to povsod ne glede na ideološko
      in versko opredeljenost ! Antične države so zaradi te problematike propadale in
      uničevale jedro “zdrave” družbe !

      Andrej Briški

  • Tisti, ki verjamejo v reinkarnacijo, in teh tudi med kristjani ni malo, trdijo, da so bili sedanji homoseksualci v prejšnjem življenju redovniki in da so zato duhovno naprednejši in tudi primernejši za pomembnejše funkcije. Dokazov za te trditve seveda ni.

    Bolj verjetno je, da so v dekadentnost zahodne družbe zdrknile tudi cerkvene organizacije. Večinoma se je sicer odmik religioznih organizacij od prvobitne religije zgodil že prej in so postale primerno okolje za takšen razvoj.

    • Kje si pa to slišal?

      Nikjer nisem zasledil. Tisti kristjani, ki verjamemo, da je reinkarnacija mogoča (morda se tudi motimo), ne mislimo, da so geji nekaj več.

      Človek, ki je preko hipnoterapije raziskoval, je ugotovil, da se ljudje večinoma inkarnirajo v isti spol, pa večinoma tudi v podobno kulturno okolje – homoseksualci so pa včasih vmesna faza za inkarnacijo v nasprotni spol – da se lažje prilagodijo.

  • AlenkaN

    Je naša Cerkev že v rokah gejev?
    Ko bodo popolnoma prevzeli vso oblast v Cerkvi, ta tema ne bo več tabu.

  • Martin_

    “Razlikovati je potrebno med …”
    Ni jasno, kaj na človek razlikuje. Jaz razlikujem med:
    1. istospolno usmerjenimi ljudmi, ki ne prakticirajo istospolne seksualnosti,
    2. istospolno usmerjenimi ljudmi, ki samo prakticirajo istospolno seksualnost, in
    3. homoseksualnimi aktivisti, ki vplivajo na odločitve.
    Prva skupina ne predstavlja noben problem. Ti ljudje so primerni za vsako službo, če se zavedajo sojih omejitev.
    Druga in tretja skupina se pa razlikujeta samo po zunanjem delovanju. Prvi skupina dela škodo na lokalne nivoju, medtem ko druga na globalnem.

    “Kaj pa, če so naša semenišča skoraj prazna tudi zaradi prisotnosti »homolobija« v njih?” Mislim, da slovenska semenišča ne. Mislim, da je v Sloveniji bolj problematičen oddelek za mercedese. Kaj je že korenina vsega zla?

  • Zdravko

    Tudi nobenega “oddelka za mecedese” ni videti. To je čista slovenska lengendarna nevoščljivost in škodoželjnost.

  • Zdravko

    Ni, eden teh se je hitro oglasil. Legenda.

  • Kaj se zgodi če najbolj izpostavljenemu sloju neke ustanove prepoveš normalno spolno življenje? mislim da je odgovor na dlani.

    celebrate not celibate

  • AlenkaN

    Celibat ni vzrok za zlorabe, je pa lahko pomemben faktor.

    Samo poglejte primer anglikanskega škofa z imenom Peter Ball. Anglikanci nimajo celibata, Ball bi se zato lahko kadarkoli poročil, če bi hotel. Ampak ne, ustanovil je nek samostan, da je lažje prišel do mladih moških, ki jih je zlorabljal. Balla je zagovarjal in podpiral angleški establišment, celo kraljeva družina. Zdaj je končno pristal v zaporu.

    Ball je tipičen primer, ko celibat ni vzrok za zlorabe, je pa zelo privlačen za predatorje, ki zalezujejo dečke in mlade moške, da lažje pridejo do svojih žrtev in prikrivajo svoje zločine. Predvsem tabuiziranje jim pri tem zelo pomaga.

  • Meni je nekoliko motece razpolozenje clanka, ki v homoseksualnih osebah znotraj Cerkve gleda predvsem zlohotne zarotnike. In nekaksno mafijo. Verjamem da tudi vecina tako usmerjenih duhovnikov Cerkvi zeli dobro. Kar ne pomeni da imajo prav, ce se res angazirajo za opisano seksualno revolucijo

  • svitase

    Najpopolnejša rešitev pa bi bilo kastriranje preden se nekdo odloči za duhovniško službo.

    Potem ne bi bilo gejev in ne ženskarjev itd.

    Na ta način bi se tudi izognili vsem lažem, ki se včasih naprtijo duhovnikom.

    Na ta način bi bili duhovniki po razmišljanju in obnašanju še bolj poduhovljeni! Pravi nebeški ideal!

    • “Najpopolnejša rešitev pa bi bilo kastriranje preden se nekdo odloči za duhovniško službo.”

      Za duhovniško službo se bi moral odločiti tisti, ki gori za Božje kraljestvo in mu ni mar za tuzemeljske strasti.

      Da se sprejme za duhovnika vsakega, ki se javi, je napaka.

    • tolmun1 tolmun1

      Svitase , vaš predlog me spominja na filozofijo tistih , ki so metali žrtve v
      fojbe , Hude jame , brezna itd ! “Nadloge” se odkrižaš tako , da jo kastriraš ,
      ali ubiješ ! Vaš predlog , da je treba vsakega , ki se odloči za duhovniški poklic
      kastrirati , je nor in bi ga težko pripisal človeku kot ste vi , ki imate polna usta
      vrednot in izkrivljenega poštenja ! Glede ženskarstva pa takole , ali ste se vi
      poročili s prvo žensko , ki ste jo uspeli zvabiti v posteljo , mislim da ne , če ste
      vsaj malo “desca” , kajti ob ponovnem kontaktu z drugim dekletom ste se že
      obsodili na kastracijo , ki jo tudi omenjate v svojem zapisu ! Na svetu bi bilo več
      kot polovico moških kastriranih , če bi se realizirala vaša iztirjena miselnost !
      Gospod Svita se narava se obnaša po svoje že od svojega začetka , če ne bi bilo
      vode , ne bi bilo poplav in požarov , če ne bilo ognja ! Kljub vsemu od vas take
      izjave ne bi pričakoval , saj ste vendar popoln človek prenasičen z vrednotami na
      vseh področjih !

      Andrej Briški

    • Zdravko

      Haha. Bravo! Kako se nekateri izkažejo. :)))

  • svitase

    Naj vas spomnim na naslednji kulturno dediščinski primer:

    Nekoč je bila prava milina opravljati razna kmečka opravila z voli ( oranje, vožnja z vozovi, vleka dreves oziroma hlodov v gozdu), ker so bili tako mirni in prijazni.

    Pravo nasprotje mirnosti in prijaznosti pa so bili biki, ki niso bili zato primerni za kmečka opravila.
    Tudi krave so bile dokaj nemirne pri kmečkih opravilih.

    • tolmun1 tolmun1

      Kam prištevate sebe gospod Svitase , med vole ali bike , veliko časa in vode je preteklo , da so takratni prebivalci ugotovili , da se lahko nagon živali ukine s skopivijo , vendar se narave ne da prelisičiti , ali ste v krutih bikoborbah že videli ,
      da bi se toreador zaganjal v vola , to bi bila žalitev za oba !

      Andrej Briški

  • svitase

    Ondan sem slišal, kako imajo v hrvaški Istri, konkretno v Kanfanarju vsakoletno tekmovanje z voli, ki orjejo in opravljajo druga kmečka opravila.

    Država da tistim lastnikom, ki imajo vole, posebne subvencije, ker ve kakšnega pomena so voli za varnost države in preživetje ljudi v času vojne ali druge krize, ko se pojavi pomanjkanje nafte.

    • tolmun1 tolmun1

      Država da tistim lastnikom, ki imajo vole, posebne subvencije, ker ve kakšnega pomena so voli za varnost države in preživetje ljudi v času vojne ali druge krize, ko se pojavi pomanjkanje nafte . Tako v Kanfanarju , pri nas pa komunisti “kastrirajo”
      tiste , ki bi se jih radi iznebili , kastratorji dobijo seveda subvencije , v tazličnih
      nemoralnih oblikah , tudi sam se počutim v naši državi kot kastrirani bik , ki
      je za vedno izločen iz boja v areni polni kastriranih gledalcev , od tod izvira
      rdeča cunja , ki jo poseduje toreador -matador !

      Andrej Briški

  • svitase

    Ali ni žalostno, da naša država naseljuje po gozdovih nevarne živali, ki niso nikoli živele pri nas.
    Pozablja pa na naše kulturno dediščinske domače živali, ki so omogočale preživetje ljudi.

  • svitase

    Se strinjam, gospod Alfe, vendar pa je človek kljub temu skozi dolgo življenje kdaj manj vsaj nekoliko grešno bitje.

    To bi bil simbolni način žrtvovanja svojih življenjskih strasti na čast Bogu in plemeniti duhovniški službi.

    Najverjetneje pa bi morali biti obojni duhovniki, ker mnoge ženske gredo k maši rajši k tistemu duhovniku, ki je bolj liberalnega pogleda.

    Samo pomislimo, koliko vernikov je privabil duhovnik Dori, ko še ni bil v Berlinu.

    • Ne žrtvovanje, gospod Svitase! Ne žrtvovanje! Vem, da je to za vas malo iz vašega pogleda, ampak tudi taki ljudje obstajajo. Taki, ki jim srce gori za Jezusa pa jim tuzemeljske radosti niso mar.

  • svitase

    Tako lahko zaključimo, da so itak oboji duhovniki, brez navedenega posega.

    Kljub temu, pa se zaradi lastne varnosti pred svojo potencialno grešnostjo in zaradi dokaza za izničenje neutemeljenih očitkov, lahko itak vsak posameznik odloči za tak varnostni poseg.

  • Pri nas je duhovnik razlagal,da so vse ljubezni enakovredne. Praktično živi gejevsko življenje in uniči vse, ki mu upajo kaj reči glede tega. Škof ga ščiti…

  • svitase

    Strinjam se, gospod Alfe: Zato, spoštljiv poklon tistim, ki resnično živijo v verskem krščanskem duhu kot je zapisano v svetem pismu!

  • Dana beseda,popolna in svobodna celostna duhovnikova zvestoba ali absolutna zaveza Enemu in Edinemu Bogu pač izključuje vsako aktivno telesno spolnost.Nihče od kateregakoli človeka ne terja in ne zahteva te zaobljube;svoboden človek se za to svobodno,zavestno in celostno odloči sam-ali pa zaveza ni veljavna.To je popolnoma primerljivo zakonski zvezi:tudi pri tej se zakonca odpovesta vsem drugim ženskam oz.moškim in si obljubita zvestobo,ki izključuje praviloma vse spolne odnose z drugimi osebami.Zakonec se odpove vsem razen eni intimni zvezi,dhovnik pa vsem.Razlika je 1-ENA.

  • Če bi duhovniki prebrali Sveto Pismo bi vedeli kaj tam piše, moški naj ne spi z moškim. Sicer pa fenomenalen članek in ne vem zakaj IF tudi tukaj podpira tiste, kateri delajo vse kar piše v Božji knjigi.

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti:

Vi ste verjetno prijavljen objavi komentar


×
 
Nadaljuj na CASNIK.SI