Ali sploh vemo, kaj ponuja Strokovna skupina pod vodstvom prof. dr. Duhovnika? (FOTO)

Andrej Čufer 20.9.2017 23:09
 

Izteka se referendumska kampanja, v kateri se ne moremo znebiti občutka, da se celotna slovenska vlada, skupaj z vodstvi državnih podjetij in njej sistemsko ali zgolj finančno podrejenimi mediji, ukvarja s prepričevanjem javnosti, da bo z odstopom od izgradnje drugega tira na trasi, kjer bo gradnja tehnično in časovno izjemno zahtevna ter bistveno dražja v primerjavi s predlogi rešitev, ki jih ves čas neuspešno ponujajo vrhunski slovenski tehnični strokovnjaki, prišlo do zakasnitve izgradnje bolj zmogljive železniške povezave med Koprom in Divačo. Poleg tega projektanti DRI namerno zavajajo, da so obravnavali tudi dvotirno progo po obstoječi trasi železniške povezave Koper-Divača, pri tem pa ne priznajo, da gre za rešitev strokovno izredno problematičnega prehoda preko Kraškega roba, ki posega v vodna zajetja celotne Obale in tudi Trsta.

Ali sploh vemo, kaj ponuja Strokovna skupina pod vodstvom prof. dr. Duhovnika?

Primerjavo med vladnim projektom Drugega tira, ki v prvi fazi predvideva izgradnjo enotirne proge, in ponujenim projektom izgradnje dvotirne proge po obstoječi trasi z inovativno rešitvijo prehoda preko Kraškega roba, ki jo je pripravila Strokovna skupina pod vodstvom prof. dr. Duhovnika, prikazuje grafika, ki jo je pripravil Andrej Čufer (vir: http://www.drugitir.si/ in STROKOVNA SKUPINA dr. Duhovnika)

Strokovna skupina pod vodstvom prof. dr. Duhovnika ponuja izgradnjo dvotirne železnice, ki se bo s svojo inovativno rešitvijo izognila strokovno izredno problematičnemu prehodu preko Kraškega roba. Dvotirno progo, ki bo potekala po obstoječi trasi s kratkim predorom 4 km, lahko zgradijo do konca leta 2022. Stroški za tako izvedbo dvotirne železnice so ocenjeni na 800 milijonov.

Kaj pobudniki referenduma še vedno pričakujejo?

Pobudniki referenduma še vedno pričakujemo, da odgovorni na vladi odprejo diskusijo o primerjalnih prednostih med posameznimi variantami, katere rezultat mora biti rešitev, ki bo tehnično in strokovno optimalna ter bo imela podporo strokovnih in političnih krogov ter tako zaupanje v celotni slovenski javnosti. Pobudniki referenduma tudi zahtevamo, da se naš denar uporablja gospodarno in pravično. Ne dovolimo, da vlada Mira Cerarja s predragimi projekti zmanjšuje pokojnine, zdravstveno in socialno varnost ter onemogoča razvoj, s privarčevanim denarjem pa ga bo več ostalo za družine, nova kvalitetna delovna mesta, ceste in šolstvo.

 
Značke:

10 komentarjev

  • Ali sploh vemo, kaj ponuja Strokovna skupina pod vodstvom prof. dr. Duhovnika?

    Ne. In tudi nočemo vedeti! Ker zaupamo modrookemu velikemu in hkrati majhnemu človeku iz Murgelj. Če samo v eni točki popustimo, lahko pride na dan naša preteklost in nas umaže! Zato bomo obkrožili DA za drugi tir! In vedno volili naše! In uvažali tujce!

    Sem dobro opisal duhovno stanje Slovencev?

    • Namesto s korenčkom in palico si se spravil nad Slovence kar z gorjačo.

    • Namesto s korenčkom in palico si se spravil nad Slovence kar z gorjačo.

  • “Ali sploh vemo, kaj ponuja Strokovna skupina pod vodstvom prof. dr. Duhovnika?”
    =======================

    To niti ni tako zelo pomembno, ker zelo dobro vemo kaj ponuja Nestrokovna skupina pod vodstvom prof. dr. Mira Cerarja.

  • https://pbs.twimg.com/media/DKL-wWwW4AAyN_q.jpg

    … Obveznosti povezane z izgradnjo drugega tira bodo v največji meri krili od pribitka k cestnini za tovornjake (iz Zakona o drugem tiru)…

    …ki se bodo vozili z vlaki???

    Bodo uvedli “železnino” na tovornjake?

  • Letna plača povprečnega Slovenca je enaka ceni 20 cm (dvajset centimetrov) Cerarjevega 2. tira.

    • Igor MB

      Na to populistično izjavo in ostane nestrpne ter direktno žaljive se ne da odgovoriti drugače kot enako nesramno.

      Ugibaj, katere narodnosti je človek, ki ima parkiran Mercedes za 20.000 evrov pred barako vredno 10.000 evrov. In v baraki nima tekoče vode, a se mu zdi škoda denarja za priklop, ki ga subvencionira občina? Standarden rasističen opis Romov, ne?

      Zdaj mi pa povej, katere narodnosti je pridnež, ki ima pred hišo parkiran avto za 20.000 evrov, hišo vredno 200.000 evrov, a, karkoli omeniš, se mu zdi previsoka cena za njegov prispevek državi. Si prepoznal Slovenca?

      Srb očitno ni. Za Srbe je norma, da vsak drugi z veseljem gre prostovoljno v vojsko in da vsak drugi vojak brez zadržkov pade za svobodo svojega rodu. Poglej številke iz leta 1914, če ne verjameš meni.

      Zato Srbom kljub hladno servirani zameri Nemcev ni problem obdržati svoje države. V Sloveniji pa kljub brezrezervni podpori gospodarsko najuspešnejše evropske države sploh več ni tako očitno, da bomo svojo državo dolgoročno uspeli obdržati.!

      Zakaj v Sloveniji uspevajo “suboptimalni” projekti a la vladni drugi tir? Ker se tistim, ki imajo/imamo strokovna znanja ne zdi vredno žrtvovati svojega časa za Slovenijo. Itak ne bo nihče hvaležen. Ime si narediš le s petico, ko v gostilni plačaš rundo in med nazdravljanjem šimfaš čez svojo državo.

  • Dragonja je najdražji:

    https://pbs.twimg.com/media/DKKqNFyX0AAt442.jpg:large

    Kjer je Dragonja, tam je draginja.

  • https://twitter.com/StrankaSMC/status/910528603204538368

    Kako naj bi bili ti ljudje zmožni zgraditi 2. tir za razumno ceno, če še preprostega referendumskega vprašanja ne razumejo?


×
 
Nadaljuj na CASNIK.SI