Dobrodošli !

Časnik ni le za branje. Časnik lahko sooblikujete s komentarji ali prispevki.

Vabimo vas, da se registrirate in v predal svoje elektronske pošte boste prejemali redna obvestila o novostih v Časniku.

Member Login

Lost your password?

Requiem za kulturno ministrstvo

10.2.2012

Naj takoj v začetku zapišem, da se za razliko od večine tukaj pišočih, ne strinjam z ukinitvijo samostojnega kulturnega ministrstva. Presenetilo me je, kako lahkotno se mu je nova koalicija odrekla. Tako radi se kitimo s kulturo in poudarjamo, da v središču prestolnice stoji kip pesnika in ne vojskovodje, da smo edini evropski (morda tudi svetovni) narod, ki ima za praznik kulture celo dela prost dan, zdaj pa ukinitev samostojnega kulturnega ministrstva. Simbolna gesta!

Spraševal sem se, če je res modro postaviti barikade še preden je vlada sploh potrjena? Si je res treba nabirati sovražnike pri ljudeh, ki so posebej senzualni in občutljivi, imajo pa sorazmerno močan in artikuliran glas v javnosti? Je res nujno slutiti, da gre kultura na nek način oblasti na živce? Taka vprašanja so me prevevala. A ne dolgo.

Zadnje dneve namreč kaže, da kultura ne gre na živce samo (bodoči) oblasti (tej verjetno še najmanj), ampak kar različnim javnostim, saj se je ustvarila posebna klima, ki povzroča »ošpice«, če se oglasijo stanovske kulturne organizacije.

Ko gre kultura »na jetra«

»Nekulturni kulturniki«, »Nedržavotvorna kultura«, »Ta veseli dan ali kulturniki se oglašajo«, »Kdo pa sploh potrebuje kulturno ministrstvo?«, »Prenehajte težiti s to kulturo!«, so le nekateri kritični naslovi, ki dajejo slutiti, da so si kulturniki s takim protestom zabili avtogol. In res gre predvsem za način, s katerim nikakor ne znajo predstaviti zgolj argumentov za ohranitev samostojnega ministrstva, ampak na javnih shodih delujejo užaljeno in prepirljivo. Tisto, kar je na predvečer praznika kulture moral poslušati bodoči minister Turk, je gotovo kaplja čez rob marsikomu, ki je do zdaj s simpatijami spremljal strnjevanje kulturniških vrst. Bodočega ministra imenovati smrad, kaže na notorično pomanjkanje kulture.

Od glasbenikov, gledališčnikov, literatov, slikarjev…, bi pač pričakovali nekaj več (ali nekaj manj), morda vsaj to, da se ne spuščajo na tako cenen nivo. Ko sem si ogledoval video iz pasaže Maksimarketa, kjer so se kulturniki zbrali na protestu, kar nisem mogel verjeti. Znani obrazi, ki zrejo v nas iz knjižnih izdaj, gledaliških odrov in ob tem žvižganje, vpitje, zmerjanje. Kazalo je kot bi se sprli kakšni zelenjadarski prepirljivci, ki na »placu« prodajajo robo in so se domenili, da bodo z nekom obračunali. Pravzaprav sem čakal, da bo priletela še kakšna klofuta.

Spontani protest ali ščitenje zvez

Ob vsem tem se še najbolj nagibam k mnenju pisatelja in urednika Draga Jančarja, ki ga je povedal v Mariboru na prireditvi ob Evropski prestolnici kulture. »Sem proti ukinitvi, saj ne vidim nobenega razloga za to. Ne vidim pa tudi ne razloga, da bi se dal zažgati, ker bo 160 uradnikov na ministrstvu ostalo brez službe. Ko bo res ogrožena umetnost oziroma kultura, bom protestiral in prižgal sveče«.

In natanko za to gre. Za ohranjanje privilegijev nekaterih, ki so uspeli prepričati večino, da se je za njihove »zveze« pač treba upreti.

Na Prešernovi proslavi v Cankarjevem domu je kar dvakrat tekla beseda na to temo. Najprej se ji ni mogel izogniti trenutno še aktualni predsednik upravnega odbora Prešernovega sklada Jaroslav Skrušny, ki je podal »odločni ugovor zoper politično voljo in pamet, ki sta kulturi in z njo umetnosti z več kot zgovorno uradniško potezo odvzeli status samostojnih družbenih subjektov in mladi državi že po pičlih 20 letih samostojnosti spodnesli simbolni temelj in smiselno podstat na kateri je bila ustanovljena«.

Kulturni molk?

Ob koncu pa je voditeljica Blažka Müller napovedala še temo in tišino in s tem dala simbolično vedeti, kaj bo, če bo utihnila kultura. Nasploh so pozivi k nekakšnemu kulturnemu molku v teh dneh zelo odločni. Kot bi k temu pozivala nekakšna osvobodilna (kulturniška) fronta. Zdi se mi, da to ni prava pot (kot bi dejal naš predsednik). Kulturnemu molku smo bili nekoč že priča in njegove posledice so bile zelo negativne. Segregacija, zamolčanost, eksil, celo smrti tistih, ki se zapovedanega molka niso držali… Danes bi morala biti pot kvečjemu obratna, namesto pozivanja k temi in tišini, nasprotno, pozivanje k luči in še bolj živahnemu dogajanju. Le tako se bo morda kaj prijelo in ponovno udejanjilo.

Ampak ne. Namesto kulturnih manifestacij dobimo prepiranja in politiziranja. Vsako sindikalno zborovanje ima v sebi več kulture kot pa tisto, kar se je dogajalo v preddverju osrednjega hrama kulture. Očitno počasi zmanjkuje argumentov za kakovosten dialog, zato smo prešli v fazo odkritega nasprotovanja.

Mislim, da se bodo zdaj tudi v kulturniških vrstah stvari polarizirale. Del kulturne javnosti se bo od takih izlivov gneva distanciral, ostala javnost pa se bo spet po slovenski navadi polarizirala na levo in desno, za ali proti vladi. Kulturniki na tak način ne bodo dosegli ničesar in še podpora javnosti bo vse bolj kilava. Ko pa bodo ugotovili, da so s tem sami dobili v glavo bumerang, ki so ga vrgli (še ne potrjeni) vladi, bodo stvari še težje. Če smo namreč že do zdaj lahko govorili o odtujenosti elitne umetnosti in kulture od širših množic, se znajo taki nekulturni shodi izkazati za učinkovit način, kako še bolj izprazniti dvorane in reči ne tudi kakšni nepotrebni knjigi…

Tukaj se nam potem lahko zgodi kakšen drugačen (kulturni) molk, recimo molk javnosti.

Foto: zivljenje na dotik

[Facebook] [LinkedIn] [Twitter] [Email]

Tags: ,

42Odgovori to “ Requiem za kulturno ministrstvo ”

  1. rx170 on 10.2.2012 at 9:46

    Kopiram svoj komentar iz druge teme.
    Mislim, da sem že lani napovedal, da bo ta mandat zabaven. Niti začel se še ni, pa je že smeha v izobilju. Itak, da so “protesti” kulturnikov v glavnem demagogija, ker ima MK predvsem simbolni pomen ampak vsaj približno enaka demagogija je trditev, da manjšanje števila ministrstev pomeni ne vem kakšno varčevanje (glede na to, da se bo ustanovilo novo ministrstvo za argetinske Slovence so trditve o varčevanju pravzaprav precej smešne). Glede na to, da niso na vladni strani tudi pravoverni kulturniki) gre očitno za PR blackout s strani bodoče vlade. Očitno so v ministrstvu za resnico bodoče vlade ocenili, da se jim bo splačalo (enako kot se jim je splačal trenirkar Majer ali pa domiselno zlaganje skeniranih dokumentov iz arhiva).

    • Janko Korošec on 10.2.2012 at 10:26

      Kakšno ministrstvo za argentinske Slovence?

    • MEFISTO on 10.2.2012 at 11:50

      Tudi RX 170 in še mnogi levičarji ter še mnogi Slovenci bi se morali zgledovati po Slovencih, ki so si morali rešiti življenje z begom pred podivjanimi revolucionarji v Argentino

    • cactus on 14.2.2012 at 16:28

      ČE BO G. ZORN , odstranil , poslal domov , samo tiste iz kulturnega ministrstva , ki so po nalogu g. ŠIRCA ” surfali ” po spletnih straneh in zagovarjali vse leve neumnosti in početja ! !

      ŽE to bo lep prihranek !

  2. krščanski demokrat on 10.2.2012 at 10:28

    Gospod Bartolj, vsaj delno se strinjam z vami, delno pa tudi ne.
    Morda način, s katerim so se spravili na Turka, res ni bil najbolj posrečen, vseeno je bil pa povsem razumljiv. Žiga Turk je namreč tehnokrat, ki s kulturo nima nobene zveze. Povrh vsega je še neoliberalec, kar pomeni, da bo kulturo povsem prepustil trgu. In s takim naj prijazno ravnajo?

    • MEFISTO on 10.2.2012 at 11:04

      KRŠČANSKI DEMOKRAT, reši našo radovednost in nam pošteno povej, kakšno zvezo pa imaš ti s slovensko tako ali drugačno kulturo.

      Morda le toliko, da si enako strupen levičar, kot tisti, ki so prisesani na evro za kulturo.

    • Peter Lah on 10.2.2012 at 11:08

      Če bi “kulturniki” delali v dobri veri, bi počakali vsaj toliko, da nova vlada začne delati. Napadli bi dejanja, ne osebo. To, da napadajo kar počez in povsem ad hominem, je dokaz, da ne gre za argumente, ampak za ideološko vojno. S tem so se razgalili in izgubili verodostojnost. Upam, da bo vlada dosledna in trdna pri čiščenju tovrstnih priseskov na javne finance.

    • 1leny on 10.2.2012 at 11:15

      Kršanski demokrat – kvazi kulturniška drhal obračunava s Turkom, ko ta še sploh ni minister, podtikajo se mu izjave in ravnanja, ki jih ni izrekel in ne naredil – tudi vi izvajate take akrobacije, da se Bog usmili.

      Upam, da bo naredil red, da bo počistil klike, ki so se prisesale na državne jasli, da se bo podprlo kvaliteto.

      ali kot bi rekel Mitja Okorn – Trubar in Prešeren nista potrebovala kulturnega ministra, pa Mitja Okorn tudi ne – dodajam jaz!

      • krščanski demokrat on 10.2.2012 at 12:39

        Glej, tudi če se ti zdi obnašanje kulturnikov nesprejemljivo, je enako nesprejemljivo tudi obnašanje nove koalicije. Ne zdi se mi pošteno, da v neki varčevalni vnemi jemlje kulturi samostojnost, obenem pa se dopušča funkcijo ministra za Slovence po svetu – halo?

        In ko smo že pri klikah, ki so prisesane na državne jasli – med prejemniki sredstev iz medijskega sklada je bila celo v času Pahorjeve vlade tudi Janševa “Demokracija”. Bodo ta sredstva ukinili?

        • 1leny on 10.2.2012 at 14:11

          pa kaj hudega so naredili “kulturi”? A so zmanjšali sredstva za programe?

          Če slovenska kultura stoji ali pade z ministrom za kulturo, naj propade takoj!

          • MEFISTO on 10.2.2012 at 14:47

            KRŠČANSKI DEMOKRAT, žal so mnogo več dobili veliko manj kulturni levčarski mediji.

            Dolžan si nam odgovor, kakšno zvezo imaš ti s tako ali drugačno kulturo in če je res, da te z večino tako imenovamih kulturnikov povezuje le surovo levičarstvo. Levičarstvo na jeziku.

        • Petrovc on 10.2.2012 at 20:55

          DEFINITIVNO-demonokrščanskemu demonokratu: je Janez Janša eden nejvečjih sinov slovenskih korenih mater! Ne bom ponavljal, da je bil nosilec osvoboditve Slovenije izpod najhujšega obdobja teme! Obdobja uničenja, tudi kulture! Obdobja moralnega barbarstva. Izpeljal nas je, kot Mojzes Jude, iz ujetništva propada smrtnega objema Panslovanov, kamor nas je pripeljal izprijeni Anton Korošec!
          Bil je eden najuspešnejih voditeljev EU! To mu priznava ves svet, tudi Rusi!!!
          Bil je eden najuspešnejših voditeljev SLO v obdobju 2004 do 2008, ko je Slovenija dobesedno cvetela!
          In več kot očitno je za nacijo žrtvoval svojo osebno srečo in srečo svoje družine, v najbolj kritičnem trenutku nacije, ko je danes prevzel vodenje moralno in gospodarsko razsute države!!
          Janšo je mogoče poslušati ure in ure! Vsaka beseda v stavku je natančno opredeljena, vsak stavek smiselen in pomen zadet! In videl sem, zadnje dva dni, starca, ki je žrtvoval vse na oltar nacije, vse, vse!
          In občudujem Urško, ki mu stoji ob strani!
          Janez Janša je danes, po mnenju ugledne institucije v MOW, eden od trojice markantnih voditeljev sveta! Merklova, Putin, Janez Janša!
          VSAK POŠTEN IN VSAK ZAVEDEN, BI MORAL SKROMNO SKLONITI GLAVO PRED JANEZEM JANŠO!

          • Vali on 11.2.2012 at 1:06

            strinjam se z vsem napisanim.
            Upam, da bo nova vlada uspešno delala.

  3. Liberalc on 10.2.2012 at 11:11

    Ukinitev ministrstva je napaka nove vlade. To je slovenska posebnost, navezan na to in je prav da to imamo.

    Ni pa napaka, če bodo rezali sredstva. Privilegije je potrebno resno zmanjšati. Prihaja pomlad, spomladi se je potrebno dobro ostriči. Tudi državo, tam kjer ji raste prevelika griva.

    • Janko Korošec on 10.2.2012 at 12:04

      Katero ministrstvo so pa ukinili?

      • MEFISTO on 10.2.2012 at 12:44

        LIBERALEC pač ne ve in noče razumeti, da bo dr.Turk tudi minister za kulturo.

        Po mojem pa bi lahko ministstvo za kulturo mirne duše ukinili, kulturne ustanove nacionalnega pomena pa priključili ministrstvu za izobraževanje, ker so po svoji vsebini prdvsem izobraževalno vzgojne ustanove.

        Vse ostale “kulturnike”, priznane in samozvane, ter njihovo birokracijo pa bi prepustil trgu, na katerem naj preživi tisti, ki bo preživel. Vsi ostali, predvsem tisti brez talenta, pa naj se poskusijo tudi še pri drugih delih, kot vsi ostali, ki so si izbrali poklice, po katerih ni povpraševanja.

        • Janko Korošec on 10.2.2012 at 13:15

          Torej se strinjava, da ministrstva za kulturo niso ukinili, če niso obenem ukinili tudi ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo ter ministrstva za šolstvo in šport.

          • MEFISTO on 10.2.2012 at 14:50

            Seveda!

            Toda, kako to dopovedat trdobučnima LIBERALCU in KRŠČANSKEMU DEMOKRATU.

        • Liberalc on 10.2.2012 at 15:27

          Mišljeno je bilo seveda samostojno ministrstvo za kulturo. Takšnega so seveda ukinili.

          Stanje kot je sedaj je nekje vmes.

          Ta predlog o združevanju niti ni slab. Združiti izobraževanje, vzgojo in kulturo.

          • Janko Korošec on 10.2.2012 at 15:59

            Še enkrat vprašam. Se strinjate, da so ukinili tudi samostojno ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo ter samostojno ministrstvo za šolstvo in šport?

          • Janko Korošec on 10.2.2012 at 16:00

            Pa še kratek slovnični poduk:
            Če so ministrstvo (katerokoli že) ukinili, so ga ukinili kot takšno, ne kot takšnega.

          • MEFISTO on 11.2.2012 at 17:51

            To, Janko Koošec, je pa preveč za enega samega LIBERALCA.

          • Liberalc on 11.2.2012 at 20:43

            Voz je odpeljal, danes je že nova vlada. Nimamo kaj jamrati kaj bi bilo če bi bilo. To niso tako pomembne zadeve.

            Glavni izivi so drugje, ljudje so lačni, žejni, brez služb in ne morejo plačati položnic.

          • MEFISTO on 12.2.2012 at 15:50

            LIBERALEC, vse drži, najbolj pa tisto, da so reveži žejni.

            V resnici so namreč pogosto revni ravno zaradi nepotešljive žeje.

          • Liberalc on 12.2.2012 at 21:52

            Da so reveži žejni – demokracija ni idealna zadeva, kdor nič ne vloži, mu je vseeno, komur se ne da, mu nič ne more pomagati, niti demokratične spremembe.

            Ta knjiga, kako se ji že reče, biblija, notri so tudi kakšne pametne zadeve. Ena mi ostaja, po moje se spomnim samo te, da kdo je len, bo vedno revež.

  4. MEFISTO on 10.2.2012 at 12:03

    Izobraževanje je za Slovence pomembnejšeo od tega, klar se dogaja na področju kulture, pa se resor izobraževanja ne pritožuje zaradi prlključitve resorja kulture.

    Zaradi združitve kulture z drugimi sorodnimi resorji najbolj vpijejo tako imenovani kulturniki in birokracija v kulturi, ki bi jih brezškode pogrešili in ukinili.

    • Liberalc on 11.2.2012 at 20:41

      Kaj pomaga izobraževanje, ko ni kulture. Kulture, da smo vsi enaki, da imamo vsi enake možnosti. Podpiranje lenobe in ležanja ni na mestu.

      Do sedaj je Janez Janša pokazal še največ kulture pravega liberalizma, poleg Bajuka, ki je naredil red na financah, koliko ga je mogel. Zato, če je tako odločil že nekaj mora biti na tem. Počakajmo kako bodo zadeve stekle. NI pa seveda to bistveno ali je to posebno kulturno ministrstvo ali ni. Določen simbolni pomen ima, to ni kaj. Vendar sta bila to dva kulturna človeka. Izobrazba ni dovolj, in ne pomaga. Da ne naštejem še drugih kulturnih ljudi.

      Združevanje, če hoče biti res liberalno, z največjim cost/benefit pribolškom, naj bo takšno, da dobimo največ iz gospodarstva. Sinergije znajo biti zelo uspešne, poglejmo samo kako se združujejo velike firme. Tako da to vaško ministrsvo s 130 ljudmi, nebi smelo biti nikakršen problem. To je eno srednje veliko podjetje. Tudi če gledamo druga ministsrva, ki so omenjena, nebi smelo biti problema.

      • MEFISTO on 12.2.2012 at 15:54

        LIBERALEC, ne morem te potolažiti.

        Izobrazba in kultura mnogokrat ne gresta skupaj.

        Si opazoval te demonstrante iz #kulture”.

        Verjetno so vsi šolani, vendar kljub temu v vsakem pogledu nekulturni

        • Liberalc on 12.2.2012 at 21:50

          Vem vem MEFISTO. Izobrazba in kultura sta zelo velikokrat narazen. JJ in Turk sta kulturna človeka, še je upanje, da prava kultura prekvasi izobraževanje in izobraževanje za kulturo da prave kulturnike. S tega stališča poteza nove vlade ni tako slaba.

  5. Carniolus on 10.2.2012 at 12:25

    Kultura? Kakšna kultura? A npr. knjiga “Čefurji raus”? A mogoče nadaljevanka o Prešernu, ki je imela izključni namen oblatiti in uničiti slovensko ikono in pripeljati do tega, da je vse, kar je slovencem drago, nastalo po letu 1945? A naši vrli pesniki kot Boris A. Novak in Veno Taufer? Bljak!
    In ja, kultura je tržna dejavnost! Dostojevski je pisal za denar, Chopin se je moral presneto potruditi, da so založniki kupovali njegove skladbe, Rembrandt se je boril za naročila itd. itd.. Sedaj pa impotentni samooklicani kulturniki zahtevajo sinekurne dohodke iz proračuna, svoje (ne)delo pa ocenjujeo sami in hvalijo eden drugega, če so seveda v istem interesnem leglu.
    Sem seveda ne štejem nekaj redkih posameznikov, ki jih tudi Slovenija premore in so pravi ustvarjalci oz. poustvarjalci.

    • Petrovc on 10.2.2012 at 20:57

      ALI PA: tisti film “Petelinji zajtrk”, ko so Rusi hodili k meni in me zgroženo spraševali: “Nismo vedeli, da se slovenci samo kurbate, pijete, razgrajate in nič ne delate!!”

  6. Bojan Lesar on 10.2.2012 at 12:25

    Brez združevanja ministrstev, ni možno precediti skuhano juho. Žal to juho okuša samo peščica kulturnikov, vprašajmo kaj menijo oni drugi?

  7. AlFe on 10.2.2012 at 12:33

    Mislim, da se premalo zavedamo zgodovine … o ko bi le bila že zgodovina! Berimo, da se nekaj novega naučimo oziroma osvežimo spomin! Za pričetek:

    Agitprop je skrajšana oblika za »Oddelek za agitacijo in propagando«. Oddelki Agitropa so bili sestavni del centralnih in regionalnih komitejev komunističnih partij v Sovjetski zvezi. Agitprop je bil sestavljen iz sektorja za notranje zadeve in tujino. Cilj Agitpropa je bil širjenje komunističnih idej v Sovjetski zvezi in tujini. S propagandnimi informacijami so podpirale in poveličevale dosežke komunističnih oblasti, politiko ZDA in Zahodne Evrope pa so prikazovale kot politiko imperialističnega in kapitalističnega izkoriščanja delavcev. Pripadniki Agitpropa so vodili komunistično propagando, agitacijsko, indoktrinacijsko, ideološkovzgojno in ideološkonadzorno ter usmerjevalno dejavnost s poglavitnim ciljem, da mobilizirajo ljudi, kolektive, vojaške enote, najrazličnejše ustanove ipd. za izpolnjevanje nalog, ki jih je postavila Komunistična partija. Leta 1945 je odelek Agitprop po prevzemu oblasti ustanovil tudi Centralni komite komunistične partije Jugoslavije (CK KPJ). Po sporu med Jugoslavijo od Sovjetsko zvezo so novembra leta 1952 na VI. kongresu KPJ, razpustili jugoslovanski agitpropovski aparat.
    http://sl.wikipedia.org/wiki/Agitprop

    Najbolj je bil zanimiv del, v katerem je bilo govora o cenzuri v drugi Jugoslaviji, ko cenzure uradno ni bilo. Deloma je to res, saj cenzura ni delovala pri nadzoru pošte in podobno, vendar je ureditev izdajanja časopisov in knjig bila urejena tako, da je praktično onemogočala izid nezaželene literature. Sprva je za to skrbel Agitprop, pozneje pa založniški sveti.
    http://historia.blog.siol.net/tag/agitprop/

  8. katebe on 10.2.2012 at 14:07

    Najraje bi protestiral proti temu, da šolstvo spada v isto ministrstvo kot kultura. Sploh če pomislimo na one kulturnike izpred Cankarjevega doma…

  9. Petrovc on 10.2.2012 at 19:58

    Naj takoj na začetku zapišem, da pozdravljam ukinitev ministrstva za kulturo! Žal mi je samo, da ga v celoti niso razpustili!
    Ministrstvo za kulturo je kot RKC!
    Oboji so si prilastili pravico posrednikov med Bogom (kulturo) in nacijo! Obpoji pridigajo vodo in kruh, swami pa se napijajo z vinom in nažirajo s pršutom!
    SAMO BEBAVI ali ZAVAJAJOČI trde, enačijo, ministrstvo za kulturo kot kulturo samo!
    LAŽI!
    Ministrstvo za kulturo s samo kulturo NIMA POPOLNOMA NIČ!
    Idealno bi bilo, da bi bilo to ministrstvo kot MECEN USPEŠNIM IN DOBRIM ustvarjalcem!
    Realno pa je, da je to ministrstvo postalo ANTIKULTURA in ANTIDELO samo po sebi!
    Postalo je pralnica in roparnica denarja od delavca na lenuha! Od poštenega na razgrajača in primitivca! Od politično priviligiranega očeta, na sina in na sina od sina!
    Kultura je kultura, ki se rodi iz bolečine, ki se rodi tistemu, ki ima dušo, srce in pamet, ki zna in zmore kaj povedati in ki to zna povedati, ki bisere bolečine uspe nanizati na brezup, nitko, življenja!
    Napisal sem takole 40 pesmi, po oceni pristojnih najboljše, pa za to ne rabim denarja, pišeš, kar čutiš in pišeš ob samotnih večerih ali sončnih dnevih, ko čutiš, da to potrebuješ! Ob tem pa delaš!
    Ministrstvo za kulturo nima s kulturo popolnoma nič! Kultura je kultura boljšega, ki zna, ki ume, ki trpi, ne pa kultura lenuhov in birokratov, prenažrtih in brez idej v pisarnah!
    In ne mi hvaliti izdajalca nacije, Zlobca, podpovprečen stihoklep! Nekaj “švasal” na silo, brez pomena, brez čuta!

  10. Petrovc on 10.2.2012 at 20:03

    PONAVLJAM: ZAHTEVAM, da ta vlada vsako leto podeli vsakemu državljanu RS takoimenovan “kulturni bon” in sicer v višini 25 Euro! S tem bonom bo državljan lahko: kupil knjigo, šel v kino, v gledališče, na koncert,….. ali pa v bifeju Filharmonije popil pivo!
    IN VIDELI BOMO, KAKO BO NAŠA KULTURA NA TRGU!

  11. Petrovc on 10.2.2012 at 20:15

    ARGUMENTI IN FAKTI: in vsi tieti, ki tu in drugje točijo krokodilje solze za ukinjenim ministrstvom za (anti)kulturo, BODO DEFINITIVNO VISELI OB ŠANKU IN ZA KULTURNI BON NACEJALI PIVO!
    Nehajte, grobo ali perfidno napadati kar je nujno in kar je potrebno!
    Grobo ali hinavsko kritizirati vlado, ki še vladati ni začela!

  12. cactus on 14.2.2012 at 16:26

    ČE BO G. ZORN , odstranil , poslal domov , samo tiste iz kulturnega ministrstva , ki so po nalogu g ŠIRCA “surfali ” po spletnih straneh in zagovarjali vse leve neumnosti in početja !
    ŽE to bo lep prihranek !

    • MEFISTO on 15.2.2012 at 13:54

      Zakaj bi jih pišljal domov in jim jemal pravico do svobodne izbire.

      Naj grdo, kamor hočejo.

      • Cefizelj on 15.2.2012 at 15:36

        Ah, dragi cactus, to ni bilo navadno surfanje, ampak je šlo za performanse. ;)

  13. Cefizelj on 15.2.2012 at 15:37

    Mitja Okorn je zelo lepo opisal stanje smradu v slovenski “kulturi”:

    http://www.finance.si/335883/Intervju-Mitja-Okorn-Slovenija-de%C5%BEela-dedka-Mraza

  14. cactus on 23.2.2012 at 12:17

    Cefizelj , točno tako , zadel je žebljiček na glavico !

    OKORN , še zdaleč ni to, kar pove njegov priimek !