Dobrodošli !

Časnik ni le za branje. Časnik lahko sooblikujete s komentarji ali prispevki.

Vabimo vas, da se registrirate in v predal svoje elektronske pošte boste prejemali redna obvestila o novostih v Časniku.

Member Login

Lost your password?

Sapramiška!

29.1.2012

(Vem, da mi bo žal, a si ne morem kaj, da ne bi zapisal kratko pripombo k »nekemu intervjuju«, ki je bil po naključju(?) objavljen na dan svetih treh kraljev.)

»V srebrnem ivju bakle plapolajo,

božični sel prinaša sporočilo,

da že minevajo najhujši časi,

da se bo vse na bolje obrnilo.

Dobrota bo premagala sovraštvo,

ljubezen v srcih bo pregnala mraz,

zato praznujmo v miru, sestre, bratje,

zaupajmo v srečnejši novi čas.«

Tile verzi so prepisani iz knjižice, ki jo je leta 1993 v zbirki Veliki otroci natisnila Državna založba Slovenije. Naslov knjige in njena avtorica pa sta pomenljivi za ta čas. In prostor. Torej: Svetlana Makarovič – KAJ LEPEGA POVEJ.

Moj namen ni razpravljati o vsebini intervjuja, o teži ali lahkosti izrečenih in napisanih besed, o razliki med pozo in stališčem, o razliki med resnico in pravico, o razliki med razliko in razločnostjo… Le nam, »užaljenim krščanarjem«, v razmislek bi dejal, da v Svetem pismu, takole na hitro preletenem, vsaj na dveh mestih najdemo besede: »sovražíte húdo« (Am 5, 15; Ps 97, 10) in da me potemtakem dejstvo, da omenjena gospa (s katero sem v preteklosti kot soigralec nekajkrat lepo in prijetno sodeloval) čuti dolžnost, da me sovraži, ne vznemirja toliko, kot me muči vprašanje: zakaj me sovraži? Zakaj jaz in Cerkev, ki ji pripadam, v njenih očeh (in očitno tudi glavi) predstavljava húdo? In mi to, kljub temu kar vem in si mislim o njej, in ob tem kar vem in si mislim o sebi in Cerkvi, ki ji pripadam, sprašuje vest!

In se, zoprn in licemeren kot sem, sprašujem tudi zakaj nikogar (vsaj opazil nisem) ni vznemiril drug del intervjuja, v katerem gospa pove, da se ji Sveto pismo zdi »sranje od sranja!« Ta izjava bi lahko vznemirila še kako drugo versko skupnost, ne le RKC. Konec koncev bi lahko vznemirila tudi kakega literata ali literarnega zgodovinarja, ne pa le mene, ubogega in povprečnega »uporabnika« te knjige.

A dosti o tem.

Moj osnovni namen je bil, da bi zgoraj citirane verze prebrali. Ne zgolj kot verze. Temveč predvsem v luči (političnih) dogodkov, ki smo jim priča v minulih in sedanjih dneh.

A ni lepo, da so pesniki vsaj kdaj pa kdaj tudi preroki!

In naj za konec, skupaj s Svetlano, povem še nekaj lepega iz njene zbirke:

»Oprosti trdo mi besedo.

Saj ni izreklo je srce.

Zdaj vem, da te je zabolelo,

a glej bilo je nehote.«

Foto: Emka

[Facebook] [LinkedIn] [Twitter] [Email]

Tags: ,

67Odgovori to “ Sapramiška! ”

  1. AlFe on 29.1.2012 at 2:54

    Problem ni Svetlana, problem so občila, ki so njeno stališče objavljala, problem so ustrezne službe, ki v njeni državljanski dolžnosti sovražiti katoliško Cerkev ne vidijo nič problematičnega.

    Pravzaprav pa tudi to ni problem. Problem so volivci, ki tako stališče ustreznih služb nagradijo na volitvah. Problem so volivci, ki so se med demokratom Pučnikom in šefom partije ter slovenskega “Stasija” Kučanom odločili za slednjega. Vse ostalo so samo posledice.

    • rx170 on 29.1.2012 at 9:04

      Če nekdo kupi eno znamko namesto druge, je morda problem tudi v ponudniku nekupljene znamke.

      • AlFe on 29.1.2012 at 11:34

        Da, da. Vsega je kriv JJ. Vendar … politiki tega več ne kupujejo. Očitno, kajne?

        • rx170 on 29.1.2012 at 12:56

          Pusti zdaj JJ, ti si govoril o Pučniku…

      • Alojz on 31.1.2012 at 10:15

        Ali pa so mediji pristranski.

    • Petrovc on 29.1.2012 at 15:13

      GOSPOD ALFE: moral sem napisati z veliko, kajti, pod vaše mnenje se podpišem! Žal pa je problem tudi RKC, ki je opustila varovati svoje ovčice in se predala varovanju svojega zlata!

    • cactus on 30.1.2012 at 11:49

      MINISTRSTVO za kulturo v času PETERLETOVE VLADE JE IMELO IN OBVLADOVALO KULTURO S 52. ((dvinpetdeset .) uslužbenci ! VLADE LEVICE OZ. RDEČUHOV , SO TO MINISTRSTVO ZATRPALE S 450. //ŠTIRISTOPETDESETIMI // uslužbenci !
      JE še kaj bolj abnormalnega !!

  2. 1leny on 29.1.2012 at 7:19

    Meni je najbolj všeč Pekarna Mišmaš, se pa ne morem znebiti občutka, da je v Jedrt pravzaprav upodobila samo sebe.

    Gospa se mi skoraj smili, ker sovraštvo najbolj prizadene tistega, ki sovraži.

  3. mm on 29.1.2012 at 7:56

    glej, Gregor, žal se bo potrebno soočiti z dejstvom, da so nekateri dobri umetniki, lahko tudi odlični obrtniki, kot ljudje pa so skrjano drugačni.
    Ker zgoraj omenjena umetnica ni edina, še bi jih lahko našli.
    Tudi med medijsko izpostavljenimi so taki, ki ljudi- milo rečeno- sovražijo, vsak cucek, ki maha z repom jim več pomeni.
    Poznam krasnega cvetličarja, ki zelo dobro živi od rož, a se bojim, da bo nekoč- nekega lepega dne- v navalu notranjega besa & sovraštva pomendral vse, kar je ustvaril in jo ”mahnil živet pod prvi most”.
    Kot igralec, ki na odru upodablja različne vloge, bi že lahko vedel, da ima večina likov ”več obrazov”. Enako jih ima tudi večina zelo otipljivih posameznikov.

    Poznam osebo, ki se s srcem, dušo + denarnico zavzema za pravice živali, malo pa jih je, ki vedo, da je svoja dva otroka zavrgla že pred davnimi leti , sta pri ex partnerju in ju sploh ne obiskuje. Pa jo vsi nosijo po rokah, ker je tako enkratna ”borka”…..

    Kar pa se tiče RKC-ja, je pa potrebno, žal, reči to- če smo že pravični- da so za marsikatero sovraštvo krivi sami. Zlasti v zdajšnjih časih, ko delujejo bolj kto ne tajkunsko in tudi (ali predvsem) na ”lokalni ravni” kažejo za sočloveka in njegovo stisko prav toliko sočutja in razumevanja kto za en kanton ob cesti.
    Povsod je, seveda, za vsakim ”zakajem” tudi – ”zato”…..
    Vendar!
    To, kar je s tem propagiranjem sovraštva naredila, ni dobro. Ona je le zelo ”medijska” oseba in ljudje ji radi prisluhnejo.
    Zelo alhko bi opozarjala na napake cerkve kot take- celo msilim, da jih je veliko premalo, ki to počnejo- a ne na TAK NAČIN.
    SAMO V TEM JE POANTA.
    vSE DOBRO IN LEPO NEDELJO.

    • MEFISTO on 29.1.2012 at 8:51

      MM – ja nisem razumel, kaj je pravzaprav hotel povedat, vendar nekaj drži, v javnosti je zadnji dve desetletji prevladoval in se gojil kult sovraštva.

      Pri tem je prednjačila politika in zanimivo, tudi tako imenovana kultura se lahko pohvali z izdatnim deležem pri ustvarjanju negativne psihoze.

      Beseda kultura je bila zlorabljena do neprepoznanosti in se le malo ljudi zaveda, da je ravno na tem področju tudi največ brezobzirnega paraziterstva.

      Včeraj ste lahko slišali, da se naprimer tudi poslanka Tamara Vonta šteje za kulturnico.

      Kaj pa je lepega prispevala v našo kulturno zakladnico in storila za kulturo.

      Prisesala se je na javna srestva in zganjala prazno demagogijo.

      Neetično in nekorektno ter politikantsko je zato iskati vzrok za vsa nesoglasja v družbi v cerkvi, v kateri je našel MM svojo poanto.

      Bolj pošteno bi bilo, če bi iskal svojo poanto tudi v nasprotnikih cerkve in pri samem sebi.

      Pravzaprav sem opazil v prispevku MM – ja kar precej sovraštva in izgubljenega ravnovesja med njegovimi besedami in vsem živim stvarstvom.

      • Petrovc on 29.1.2012 at 15:23

        MEFISTO: mislim, da si s svojo oceno MM nekoliko zgrešil!
        Gospod, MM, je napisal, kar drži! Pozorno še enkrat prečitaj!
        Popolnoma drži, da ni vsega kriva RKC, to tudi MM ni nikjer trdil, toda veliko gorja vladavine komunizma bi nam bilo prihranjeno, če bi se RKC vedla, kot se deklarirani ustanovi zagre! Da se razumemo, RKC je samo organizacija, ki se predstavlja za posrednika med človekom in Bogom! Moje mnenje pa je, da je to deklarirano vlogo že leta 1991 zapravila!
        Tudi nisem opazil prav npobenega sovraštva v pisani besedi MM-ja! Morda je gospod veren, ljubi Boga in cerkev in ga besni vedenje RKC!
        V Italiji se je RKC postavila organizirano, 50 let nazaj, proti komunizmu na volitvah! V Rusiji se pravoslavje postavlja aktivno ob vsaki priliki! ITD!
        V celoti se strinjam s zapisanim s strani MM!

  4. mm on 29.1.2012 at 11:24

    Mefisto, samo želi si, da bi vsi ljudje ”sovražili” na moj način
    :-)

    • AlFe on 29.1.2012 at 12:02

      Vendar, vsaj meni se tako zdi, bi moral besedam: “Kar pa se tiče RKC-ja, je pa potrebno, žal, reči to- če smo že pravični- da so za marsikatero sovraštvo krivi sami,” dodati še: “kriva je tudi posiljenka, ker je nosila tako obleko, da je izzvala posiljevalca.”

      • hah on 29.1.2012 at 17:56

        Samo v tem primeru je posiljevalec RKC.

        • Alojz on 31.1.2012 at 10:21

          Ne pa ni.

          • hah on 31.1.2012 at 21:41

            Seveda je. Sovraštvo pač rodi sovraštvo. In RKC je sinonim za sovraštvo do drugače mislečih.

          • Alojz on 1.2.2012 at 14:46

            Spet lažeš. Cerkev je še najbolj strpna do drugače mislečih.

            Komunajzerji ste pa sinonim za sovraštvo.

          • hah on 1.2.2012 at 15:42

            Evo, sem že ozmerjan s kumunajzerjem. Tipično za RKC, če kdo ne misli tako kot RKC je kumunajzer ali satanist. Podobno je bilo pri komunajzerjih, če se kdo ni strinjal s partijo je bil notranji ali zunanji sovražnik. Potem sem pa jaz kumunajzer hehe.

            Samo potrjuješ moje trditve. :D

          • Alojz on 1.2.2012 at 16:12

            hah, tvoja užaljenost je čisto neprimerna. Komunajzer si zato, ker komunajzersko razmišljaš. Pišeš laži.

            Cerkev ni do nobenega sovražna, niti nestrpna.

          • hah on 1.2.2012 at 16:46

            Prav nič nisem užaljen. Samo smejim se ti. :)

          • Alojz on 2.2.2012 at 22:09

            Spet lažeš. Užaljen in jezen si.

            Ker sem postavil pravilno diagnozo.

          • hah on 3.2.2012 at 15:19

            Lojzek, a se greva eno igrico? :D Ti citiraj Svetlano (njena dela, intervjuje, …) kjer je sovražna do drugače mislečih, jaz bom pa citiral Biblijo?

      • Alojz on 31.1.2012 at 10:22

        Poleg tega je treba težave reševati znotraj Cerkve, ne pa jo po nepotrebnem blatiti v javnosti.

        • hah on 31.1.2012 at 21:43

          Cerkev sama sebe najbolj blati.

          • Alojz on 1.2.2012 at 14:47

            Spet si se zlagal.

          • krščanski demokrat on 1.2.2012 at 16:15

            Alojz, kaj pa, če si ti v tej zgodbi največji lažnivec?

            Cerkev je žal največ k svojemu padcu prispevala kar sama. Finančni zlom MB nadškofije ni edini dokaz. Še bolj problematično od tega je megleno sprenevedanje odgovornih. Tudi sedanjega nadškofa Turnška – žal. Od njega še nisem slišal nobene konkretne izjave, da bi obsodil storilce. Tudi ukrepal ni nič. Isti ljudje, ki so to zakuhali, lepo delajo naprej na svojih funkcijah. Tudi po odprtem pismu patra Bogdana Knavsa se ni nič spremenilo.

          • hah on 1.2.2012 at 16:49

            Ja, če je Jezus kdaj obstajal, se v grobu obrača. :D

          • Alojz on 2.2.2012 at 22:10

            Jezus je obstajal, samo se ne obrača v grobu, ker je vstal od mrtvih.

          • Alojz on 2.2.2012 at 22:13

            Nasprotno krščanski demokrat,

            Taki, kot si ti, napadate Cerkev že ves čas, samo sem in tja vas kakšna napaka ali pa morda kakšen človek, ki vam ni všeč, pride za izgovor.

            Cerkev ste napadali pred Rodetom, kasneje vam je bil izgovor za napade. Napadali ste jo preden se je zgodilo to v Mariboru, zdaj je to izgovor.

            Pravi kristjan pa ne pere umazanega perila v javnosti, ki je polna jastrebov, ki samo čakate, kdaj boste dobili še kakšno dodatno orožje proti Cerkvi. Pravi kristjan rešuje probleme znotraj Cerkve.

          • hah on 3.2.2012 at 15:22

            “Jezus je obstajal, samo se ne obrača v grobu, ker je vstal od mrtvih.”

            Ker vidim, da ti resnica zelo veliko pomeni, utemelji, da to drži, drugače ti lažeš.

          • Alojz on 3.2.2012 at 15:40

            Zgodovinsko je dokazano, da je Jezus živel. Torej hah. Vidiš, kako te hitro zatrem.

          • hah on 3.2.2012 at 15:51

            Kateri dokazi pravijo, da je vstal od mrtvih?

          • hah on 3.2.2012 at 15:56

            Kako lahko zgodovinarji sploh ugotovijo, da je nekdo vstal od mrtvih? Sem zmeraj mislil, da je to stvar medicine. No, boš ti razložil.

  5. cactus on 29.1.2012 at 13:30

    ČE JE kot pisateljica uspela , je pa začuda zadnje čase še posebej duhovno plitka , izpraznjena in dvomim , da je v stanju še kaj napisati ! PRED časom sem jo srečal na ulici , blizu ” magistrata ” kot kakšno čarovnico , ki je siknila v mojega mimoskakljavega štiri leta starega vnučka od nje tri metre oddaljenega !
    ČE JE GLAVA NORA , TRPI CELO TELO !

    • Petrovc on 29.1.2012 at 15:26

      SPOŠTOVANI Gospod Cactus: omenjena gospa potrebuje “smetano”! “Smetane” pa ni! V ŠN je bila znana uživalka smetane, od črne do rumene, vsak dan, od vseh darovalcev, ki so imeli čas!
      Ko pa pridejo leta, pa se iz nepotešenja rodi zlo!

  6. Petrovc on 29.1.2012 at 15:49

    (Spoštovani Petrovc, ali se lahko vaši komentarji nanašajo na vsebino članka. Tale je bil spet čisto mimo teme članka. Ne želimo, da Časnik.si uporabljate za svoj osebni blog. Spet ste tudi nespoštljivi do bivšega predsednika RS. Če se bo to ponavljalo, bomo morali ukrepati. – Administrator)

    • Petrovc on 29.1.2012 at 18:43

      Se vam opravičujem! In obljubljam, da bom v bodoče izjemno spoštljiv do bivšega predsednika RS! Da mu bom priznal izključne pravice in zahvalo za osamosvojitev RS in da ga v nobenem primeru ne bom povezoval z nesrečo RS danes!

    • Petrovc on 29.1.2012 at 18:55

      Spoštovani admin: s tem, komentarjem, sem želel le postaviti protiutež izjemno zaničljivem gledanju G. Makarovićeve o celotnem bitu Slovencev! Mislim, da je za tenkočutnega povsem vezano na vsebino članka vezanega na izjave, česte, omenjene gospe!!
      Naj tudi jaz ponudim, malce popravljeno:
      »Oprosti trdo mi besedo.
      Saj ni izreklo je srce.
      Zdaj vem, da te je zabolelo,
      a glej bilo je pač hote,
      s namenom, da se prebude,
      ki že stoletje v mraku spe! .”

      • MEFISTO on 29.1.2012 at 19:34

        PETROVC, vidim, da imaš spet probleme zaradi predsednikov, celo bivših.

        Jaz, recimo, nikoli nisem imel nobenega predsednika ( tudi v hvala Bogu pokojni Jugoslaviji), zaradi česar mi ga ni bilo treba spoštovati, ne aktualnega, ne bivšega in ne pokojnega.

        Ker nihče od predsednikov, ki so mi jih drugi izvolili, doslej ni nič storil zame in ker nihče ni opravljal svoje funkcije na način, kot jo opravljajo predsedniki drugih demokratičnih držav, sem ugotovil, da naše vzajemno funkcioniranje ni mogoče, pa sem se predsenikom odrekel.

        Tako mi jih ni treba ne spoštovati in ne častiti.

        Zdaj proučujem še možnost, kako bi dosegel odbitek pri davčni obveznosti, saj nisem dolžan finacirati njihovega potratnega funkcioniranja.

        S čim, cenjeni Petrovc, se je pa tebi zameril bivši in v kakšnih odnosih si z aktualnim predsednikom republike?

        • Petrovc on 29.1.2012 at 19:44

          Ahh, MEFISTO, tudi ti,
          kako ta ost v srcu skeli,
          je čas, da Petrovc zdaj kleči,
          ves solzen milosti roti,
          si kazni blage le želi!

          Skesano izjavljam, da sem grešil, vsaj dvakrat!
          Enkrat,ko sem po nepotrebnem omenjal ime presvitlega!
          Drugič, ko sem veliko človekoljubinjo po nemarnem nazival za “vuci ga!”
          Resnico lahko izrazim le skozi presežnike:
          Petrovc je slab!
          Vsi ostali so dobri!
          Bivši predsednik in bivša pesnica, sta najboljša!

          Danes je bivši predsednik človekoljubno žrtvoval 200 Euro za dobrodelne namene!
          Dragi MEFISTO: mi lahko pojasniš naslednje:
          1. Kdo nas je pokradel za 200 miljard? Sigurno je JJ!
          2. Kdo nas zmerja z govedarji, jerhičarji in jodlarji? Sigurno je JJ!

          • MEFISTO on 29.1.2012 at 19:58

            Bivši predsenik je v redu.

            Kdo na njegovem mestu bi za kamere v dober namen odrajtal celih 200 Evrov, čeprav ima najvišjo pokojnino v Sloveniji.

            Soglašam, vsega je kriv Janez Janša.

            Tudi tega, da je motral bivši za vtis žrtvovati 200 Evrov.

            Samo zlobneži bodo sarkastično pripomnili, da jih lahko, ker jih ima.

          • Petrovc on 29.1.2012 at 20:12

            MEFISTO: bivšega predsednika je eno samo domoljubje, skrb za delavca, dobrota in konstruktivnost! Ni mu mogoče oporekati tudi izjemnih strateških in vizionarskih sposobnosti! Moraš ga ljubiti!
            Ob tem pa ima pokojnino,ki je višja od moje mame! In to za 100X (sto krat)! Moja mama ni imela pokojnine!Vsi bivši predsedniki NISO naredili nič, ta, naš bivši pa je naredil stokrat več kot nič!Jaz bom ves svoj dohodek krat 100 dal za bivšega predsednika! Sem brezposelen in nimam nič!
            Reka solz
            in morje krvi
            utopi in stali,
            kdor bivšega ne slavi!

          • MEFISTO on 29.1.2012 at 20:34

            Prej sem pozabil omeniti, da je med tistimi 200 Evri tudi kak delček mojega centa, ker kot davkoplačevalec še nisem uveljavil davčne olajšave za predsednika republike.

            Če nimam vsakokratnega aktualnega prdsednika , tudi nimam bivšega nekdanjkega prdsenika in tudi njega nisem dolžan financirati.

            Ti, pa vidim, da si v težavah, čeprav priznaš vse bivše in aktualne predsednike in jih tudi brez odpora financiraš.

            To, kar si povedal o pokojnini tvoje mame v primerjavi s pokojnino bivšega nekdanjega pedsednika, me spominja na povojni vic.

            Janezek je v prostem spisu napisal:

            ” Pred vojno nismo imeli nič.

            Potem so nam vse pobrali Nemci.

            Zdaj pa imamo že stokrat več.”

          • Petrovc on 29.1.2012 at 20:48

            MEFISTO: jaz ne upam več pisati, me bo spet za ušesa, tisti zgoraj!
            Jaz rad finansiram bivše predsednike RS! Zelo rad! Sam nimam nič, za predsednika, bivšega, RS, pa bi dal stokrat to kar imam!
            Naj živi naš, upokojni, bivši predsednik RS!

          • MEFISTO on 29.1.2012 at 20:51

            Odpovej se vsem aktualnim, bivšim in pokjnim predsednikom,kot sem se jaz, pa boš lahko varčeval na ričetu na državne stroške.

          • Petrovc on 29.1.2012 at 21:05

            MEFISTO: jaz bi se jim rad odpovedal, pa kaj, ko se oni ne odpovedo meni! Saj veš kako je s klopom! Misliš, da lahko fašem še borelijo!

          • MEFISTO on 29.1.2012 at 21:14

            Ne izgovarjaj se na borelijo,če se bojiš državnega ričeta.

            Ono o človeških parazitih imaš pa prav.

            Kot klopi so.

        • cactus on 1.2.2012 at 15:43

          BIVŠI PREDSEDNIK KUČAN S ŠTEFKO , je “špendiral ” 200 evrov , to drži ! NA tako bahato obloženih mizah , banketu , bi mene stalo 150 evrov po osebi , torej je dal sto evrov premalo ! !

          MEFISTO , PETROVC , YEBIWETER , toliko nas stane eno popoldansko srečanje !
          TOREJ MILAN KUČAN in madame nista NIČESAR DAROVALA , VSE STA ZAJEDELA IN ZAPILA !

  7. cactus on 29.1.2012 at 19:13

    PETROVC , hotel si povedati , da ni podmazana ! KOLOMAZA pa zadnje čase res ni za dobiti po trgovinah !

    Kot pravi moj ” zlobni” prijatelj , s coto jo nebi prijel !

  8. Manca on 29.1.2012 at 19:16

    Upoštevajoč dejstva je do bivšega predsednika RS težko biti spoštljiv.

    • taresna on 29.1.2012 at 19:35

      pa se še kljub temu da. saj se nekoga lahko tudi vljudno in prijazno pošlje v… tri krasne ali pa tudi Poduzeče Marmelade .
      no naš bivši predsednik pa je še vedno tak kot je bil ves čas.
      tako da njemu vsaj nihče ne more očitati, da se obrača kot plašč po vetru.
      ali je to dobro ali pa ne… o tem pa naj raje drugi govoré
      ;-)

      • Petrovc on 29.1.2012 at 20:50

        To pa je res, naš bivši predsednik RS je vedno tak kot je bil!
        Ni mu mogoče očitati spremenb! Kako ga je imenoval gospod Nik Kavčič tam 1972? “Špetirmoher”! In se ni nič spremenil!
        Jaz se z tem seveda ne strinjam!

        • MEFISTO on 29.1.2012 at 21:05

          Jaz njega spoštujem toliko, kot on nas.

          Torej nič!

  9. taresna on 29.1.2012 at 19:40

    Vsekakor pa je prav iz napisane pesmi možno videti kako se je dotična oseba v teh letih spremenila.
    Edina škoda pa je, da ne na bolje.
    Postaviti se v bran napadenemu… hja, to pa je pri nas itak že pravi fenomen. saj se marsikateri prej z utemeljevanjem in olajševalnimi okoliščinami postavijo za napadalca…

  10. Tina on 30.1.2012 at 0:18

    cerkev bi večkrat potrebovala take kritike, vendar pa se zdi da imajo le redki v Cerkvi kaj od te kritike, le redki se očistijo hinavščine in gredo očiščeni naprej

    • AlFe on 30.1.2012 at 6:19

      Kakšne kritike??? V duhu Svetlane je namreč poziv na sovraštvo.

  11. AlFe on 30.1.2012 at 7:24

    Če ima gospod Petrovc 29.1.2012 ob 15:26 prav in gospod Petrovc ima kar dostikrat prav, potem je zadeva jasna. Gospodična Svetlana se je dejansko skrivala za obličjem otroške pisateljice, kako ne bi izpadla kot cenena … pač tisto, kar je gospod Petrovc omenil. Star trik, toliko star kot človeštvo oziroma tista dejavnost.

    In kot sem že omenil, problem so volivci, ki take izpade nagradijo.

  12. Leni1 on 30.1.2012 at 8:03

    Večerov nagrajenec je pokazal svojo kulturo tako, da je na podelitvi boba grdo žvečil in govoril s polnimi usti.
    Gotovo pa sam sebe šteje za kulturnika.

  13. Manca on 30.1.2012 at 8:30

    @Leni1
    Visiš, zato pa se ukinja kulturno ministerstvo!
    Ampak, če pogledamo globlje pa je bil scenarij oddaje tudi na takšnem nivoju (voditelj v trenirki, nagrajenec z žvečilko, od Vardara do Triglava, srbski jezik brez podnapisov…..), kot si jo Večer zasluži.
    Vsaka čast g. Tošu, da je iz tega dreka izvlekel maksimum. In tako kot je dejal: prvih osem strani je potrebno zavreči potem pa lahko Večer bereš (osmrtnice)!

  14. MEFISTO on 30.1.2012 at 10:10

    Na področju tako imenovane kulture izrazito prevladuje paraziterstvo.

    Ministrstvo za kulturo bi se moralo preimenovati v ministstvo za paraziterstvo, če se ne bi upravičeno pripojilo k drugemu pomebnejšemu ministrstvu.

  15. cactus on 30.1.2012 at 11:47

    MINISTRSTVO za kulturo v času PETERLETOVE VLADE JE IMELO IN OBVLADOVALO KULTURO S 52. ((dvinpetdeset .) uslužbenci ! VLADE LEVICE OZ. RDEČUHOV , SO TO MINISTRSTVO ZATRPALE S 450. //ŠTIRISTOPETDESETIMI // uslužbenci ! JE še kaj bolj abnormalnega ???!

    • AlFe on 30.1.2012 at 21:59

      To so naši! Zato to ni abnormalno! Peterletovih 52 je bilo abnormalnih!
      :=)

  16. Khalila on 30.1.2012 at 15:50

    “zakaj nikogar (vsaj opazil nisem) ni vznemiril drug del intervjuja, v katerem gospa pove, da se ji Sveto pismo zdi »sranje od sranja!« Ta izjava bi lahko vznemirila še kako drugo versko skupnost, ne le RKC”

    - ker ima vsak pravico povedati svoje mnenje o neki knjigi, tudi o knjigi, ki je meni sveta. Zagovarjam pravico do osebnega mnenja, četudi je negativno in lahko razžalosti mene, ki imam o tej knjigi drugačno mnenje. Da bi me jezilo, ker nekdo ne deli mojega pogleda, ne pride v poštev.

    “Sovražiti hudo” pomeni kaj drugega, kot izreči mnenje o sveti knjigi. Recimo v pretekli zgodovini delovati v smeri zatiranja te knjige, kaznovanja tistih, ki jo posedujejo, razmnožujejo, berejo, prevajajo, razlagajo, delijo z drugimi,…

  17. cactus on 31.1.2012 at 15:40

    TUDI SVETLANO (po naše ZVEZDO ) so komunisti , ti so danes zanjo neoprečni , na hitro postavili v čakalnico ! JOSIP VIDMAR je ob neki prigodi dejal , ta lezbača nas že ne bo usmerjala in izsiljevala !

  18. pavel on 31.1.2012 at 22:34

    Sam ločim dobra dela za otroke od dolgotrajnega sovražnega obnašanja do Slovencev in do katolikov oz. RKC. Poudarjam, da to niso kritike, temveč pozivanje k sovraštvu in izražanje sovražnosti,

    Očitno nekateri ljudje v staranju postajajo izredno nerealni in celo zlobni.
    Mislim, da je ženska zelo nesrečna. Čeprav je dolgo preživljala čas z mački in v samoti, se mi zdi čudno, da se mora sedaj prerivati v prvih vrstah politikov in oblastnikov, ki so najbolj odgovorni za bankrot Slovenije. Morda je res glavni problem materialni ( tako kot pri večini ljudi, ki nimajo zadosti osebne časti in bogatega duhovnega življenja). Z Janšovo vlado se namreč pojavlja resna ogroženost, da ta vlada ukine vse ZASLUŽNE “penzije” ljudem, ki niso plačevali v sklad za penzije. Nasploh je pri vseh parazitih in interesnih (fevdalnih) skupinah glavni vir ogroženosti, da jim nekdo zapre pipo denarja iz državne blagajne. Da nekdo na oblasti zmanjša davke na plače delavcev in s tem avtomatično tudi miljone € mafijskim skupinam, zaslužnim birokratom in partijskim kulturnikom.

  19. cactus on 1.2.2012 at 15:39

    BIVŠI PREDSEDNIK KUČAN S ŠTEFKO , je “špendiral ” 200 evrov , to drži ! NA tako bahato obloženih mizah , banketu , bi mene stalo 150 evrov po osebi !

    MEFISTO , PETROVC , YEBIWETER , toliko nas stane eno popoldansko srečanje !
    TOREJ MILAN KUČAN in madame nista NIČESAR DAROVALA , VSE STA ZAJEDELA IN ZAPILA !

    • MEFISTO on 1.2.2012 at 22:59

      Tisto o zapitju – popitju se mi zdi še posebej verjetno.

Pusti sporočilo